Ollin Pov:
Aleksi tykkää minusta?! Mitä ihmettä. Oon oottanu niin pitkään tätä. Vittu jes. "Huhuu?" Aleksi herättää minut ajatuksistani. "No mitä" sanon vahingossa korottaen ääntäni. Samaan aikaan Aleksi juoksee ulos omasta talostaan. Voi vittu Olli sun kanssas. Lähden tottakai perään.
Olen etsinyt Aleksia kaikkialta. Tämän ei pitänyt mennä näin. Yritin soittaa Aleksille, mutta tämä ei vastannut. Jatkoin Aleksin etsimistä ja vannoin itselleni, että jos Aleksille käy jotain takiani, niin en anna itselleni anteeksi.
Jatkoin Aleksin etsimistä, kunnes joku pysäytti minut. Tuntuu että kuka ikinä minut pysäytti niin hän varmaan hakkaa minut. On pimeää joten en näe hyvin, enkä uskalla kääntyä nähdäkseni kuka takanani on. Tunnen pian kaksi kättä hartioillani. Se on menoa nyt. Päätän laittaa käteni nyrkkiin ja vetää takanani olevaa henkilöä turpaan, jotta näen kuka hän on.
"Ai helvetti! Olli miks vitus sä noin teit!?" kuulen. "Vittu Joel mä säikähin sua" sanon ja halaan Joelia. Joel on tosiaan yksi parhaista kavereistani.
"Mitä hittoo sä teet täällä keskellä yötä" Jölli kysyy. "Samaa vois kysyy sulta" naurahdan.Aleksin Pov:
Tulin kotiin hetki sitten. Olen itkenyt siitä asti kun viimeksi lähdin täältä. Tulin kuitenkin takaisin. "Aleksi rakas, tulin kotiin" kuulen äidin huutavan alakerrasta. "Juu" huudan takaisin. Katson puhelintani, kunnes oveeni koputetaan. "Sisään" sanon. Santtu ryntää huoneeseeni ilmeisesti joku koe kädessä. "Isoveikka kato" Santtu sanoo ja näyttää koettaan. "Hyvä Santtu!" Sanon ja halaan tätä.
Tuo sai kympin kokeestaan, joka on iso asia hänelle. Aikaisemmin Santtu sai vaan 4-6 kokeesta. Okei en minäkään koulussa ole loistanut.
Ollin Pov:
Olin tullut kotiin hetki sitten. En löytänyt Aleksia, mutta veikkaan, että hän on mennyt kotiin. Kello on jo 2.22 yöllä enkä ole saanut unta.
Ajattelen Aleksia. Jos hänelle on käynyt jotain? Tai jos hän tekee itselleen jotain? Okei joo Olli rauhotus jo ja ala nukkumaan. Mut jos sille oikeesti on käyny jotai. Jos se vihaa mua? Okei nyt Olli nuku saatana.
*Timeskip aamuun*
Näytän vastaheränneeltä peikolta. En jaksaisi nousta sängystä. Olen itkenyt siitä asti kun heräsin. Aleksi huolestuttaa minua. Jos menisin tänään puhumaan Aleksille? Onhan nyt lauantai.
Voi kyllä, menen Aleksille.
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------Sanoja 336.
Tein tätä tarinaa nyt lisää jeejee. Sattuu perseeseen ku istuin 45min samassa asennossa. Öitä kaikki<3
YOU ARE READING
I Will Never Forget You // Oleksi
Fanfiction✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...