25.

252 13 0
                                    

Nikon Pov:

Aleksi nukahti viereeni. Taino hänen päänsä oli reisieni päällä. Silitin Aleksin hiuksia samaan aikaan kun selasin puhelintani. Aleksi raukka on joutunut kestämään ihan liikaa kaikkea. Huomasin kun Olli laittoi minulle viestiä joten avasin keskustelumme.

Olli💤: Löytykö Aleksi? Onks se kunnos? Eikai se oo mulle vihanen?

Minä: Olli rauhotu. Aleksi puhuu sulle sitten ku se herää ja se saa selittää kaiken. Eli kyllä Aleksi löyty.

Olli💤: Okei hyvä et se löyty.

Minä: Joo moro.

Olli💤: Moikka.

Onkohan Aleksi nukkunu yhtää yöllä. Aleksi nukkui sikeästi päälläni. Okei toi kuulosti väärältä mut tiiätte mitä tarkotan. Pian Aleksi alkoi heräilemään.

"Oho anteeks ei mun pitäny nukahtaa" Aleksi sanoi ja nousi istumaan. "Ei se mua haitannu. Ja sä näytät tosi väsyneeltä nii pitäsköhä sun mennä nukkuu?" Sanon. Aleksi nyökkää ja haukottelee. Nousen ylös ja otan Aleksin kädestä kiinni.

Menimme Aleksin huoneeseen ja Aleksi meni sängyllensä makaamaan. ( Sovitaan että tässä tarinassa kello on nyt vaikka 20.25)

Menin Aleksin viereen. Minulla oli vain t-paita ja bokserit ja aleksilla huppari ja bokserit. Vedin peiton meidän päälle ja siihen me sitten nukahdettiin. Ihan söpöä mut me ollaan vaa frendei. Hyviä semmosia.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 190. Tänään tompan synttärit<3 Mites teil menee?<3

I Will Never Forget You // OleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora