5.

452 12 10
                                    

Ollin Pov:

Olin ollut Aleksin huoneessa jo 3min. Odotin että Aleksi tulisi vessasta. Mikä sillä kestää. Olen iloinen että Aleksi ei vihaa minua. Rakastan Aleksia.

Mitä jos hän on tehnyt itselleen jotain? Vittu se ois täysin mun syytä.

"Moi mä tulin takas" Aleksi sanoo. "Aa joo moi. Mä täs mietin asioita ja oon edelleen ihan helvetin pahoillani eilisestä" selitän tuolle. "Joo ei se mitää" Aleksi hymähtää.

"Ihan varmuuden vuoks haluun kysyy et etkai oo tehny itelles mitää. Tai siis niinku viillelly ja tälleen?" Kysyn. Aleksi on vain hiljaa. Tämä on kiusallista.

Aleksin Pov:

"Ihan varmuuden vuoks haluun kysyy et etkai oo tehny itelles mitää. Tai siis niinku viillelly ja tälleen?" kuulen Ollin kysyvän. Voin helvetin helvetti. En haluaisi kertoa mitään joten olen vain hiljaa. "Aleksi?" Olli jatkaa. Alan itkemään. No mitä muutakaan tekisin tässä vaiheessa. Sitä minäkin.

"No siis k-kyllä mä p-pari pientä viiltoa s-saatoin tehä. E-en mitää vakavaa" yritän sanoa. "No hyvä" Olli sanoo hymyillen ja vetää minut halaukseen. Kiedon käteni Ollin ympärille.

*Timeskip 4h*

Tässä me sitte vaa ollaan halailtu Ollin kaa. Ulkona on alkanut sataa enkä tiedä mitä kello tarkalleen on.

Puhelimeni alkaa täristä, joten otan sen takustani. Äiti soittaa. Ompas ihanaa.

Puhelu:
A: Aleksi
J: Jaana (Aleksin äiti)

A: Moi?
J: Heippa rakas. Olen noin 20min päästä siellä kun haen Santun nyt mummolta.
A: Juujuu
J: Onkos sulla siellä kaveri?
A: joo on.
J: Kukas siellä on?
A: Yks Olli. Tutustuin siihen koulussa.
J: Mukavaa. Mitäs te teette?
A: Makoillaan sohvalla.
J: Selvä. Haluatteko vaikka jotain herkkua jos käväisen ostamassa?
A: Juu. Tuo vaikka jotai sipsejä, karkkia ja suklaata. Ja jos viittiit nii redbull ois nice.
J: Sinä ja sinun redbullit. No voihan mä tuua. Sen saa mitä tilaa. Rakastan sua hdään pian<3
A: Mäki rakastan sua moikka<3

Puhelu loppui
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 300. Sori että nää on näin lyhyitä:D Yritän jatkossa tehä pidempiä mut nyt en kerkee.

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now