En muista vittuakaa mitä täs tarinas on nyt meneillään mut sovitaan et on syksy ja koulu jutksahommelit on alkanu ja on perjantai:)
Ollin Pov:Makasin sängylläni. En ollut taaskaan koulussa. Olen ollu jo yli viikon poissa mutta en ajatellut mennä sinne paskalaitokseen. Pian kuitenkin äiti tulisi työmatkaltaan kotiin ja pakottaisi minut kouluun.
Puhelimeeni värähti viesti Aleksilta. Tuo kysyi että pääseekö hän meille. En ollut puhunut Aleksinkaan kanssa pitkään aikaan. En ollut vastannut soittoihin tai viesteihin mutta nyt vastasin että tuo saa tulla meille. Aloin siivoamaan hieman huonettani ja petasin sänkyni. Vein myös kaikki likaiset astiat keittiöön. Aloin tiskaamaan tiskejä koska niitä oli kertynyt jo liikaa.
Ovikello soi joten laahustin avaamaan sen. Avattuank oven Aleksi halasi minua tiukasti. "Mä oon ollu susta tosi huolissani. Ootko sä okei?" Aleksi kyseli. "Kyllä mä oon okei" sanoin ja hymähdin pienesti.
"Me ei olla puhuttu pitkään aikaan ja mä tässä mietin et haluutko sä vielä olla mun kanssa yhessä" Aleksi kysyi. "Todellakin haluan" sanoin ja suutelin Aleksia. Aleksi vastasi suudelmaan ja laittoi kätensä niskaani. Erkaannuin ja katselin poikaystäväni komeita kasvoja. "Oot ihana" sanoin aleksille hymyillen. Tuo hymyili takaisin.
--
"Onks sulla nälkä?" Kysyin Aleksilta. Tuo pudisti päätään ja räpläsi hupparini naruja. "Ootko varma?" Kysyin. Tuo pörröpää nyökkäsi. "En usko. Tuuppas nii käydään kaupas ostaa jotai herkkuja ja pidetään leffailta" sanoin. "Kauppaan!" Aleksi huudahti ja pomppasi ylös sängystä. "Tuu jo" pörröpää sanoi malttamattomana. Naurahdin ja lähdin Aleksin perässä alakertaan.Aleksi puki kengät jalkoihinsa ja minä tein samoin. Lähdimme kävelemään hieman viileässä syksysäässä lähikauppaan. Katselin hetken maisemia.
"Ai vittu" Aleksi kirosi. Katsoin taakseni ja huomasin Aleksin makaamassa maassa. "Nonii mitäs sä säädät?" Kysyin hieman huvittuneena. "No vittusaatana kaatusin perkele. Viittiitkö auttaa mut ylös?" Aleksi sanoin maasta. Naurahdin ja vedin Aleksin ylös maasta. "Ota mut reppariin" Aleksi sanoi söpösti. Hymähdin ja tuo kiipesi reppuselkääni. Kävelin kauppaan Aleksi repparissani.
--
Pääsimme vihdoin kauppaan. Aleksi juoksi jonnekkin kauppaan ja lähdin tuon perään. Löysin Aleksin katselemassa hiusvärejä. Hymähdin. "Mitäs sä ajattelet tehä" kysyin. "Värjätään mun tukka mustaks" Aleksi sanoi innoissaan. "No okei" vastasin naurahtaen hieman.Nyt olimme herkkuosastolla. Aleksi alkoi valitsemaan irtokarkkeja itselleen joten tein samoin. Irtokarkit kerättyämme Aleksi otti vielä jotain karkkipusseja ja suklaalevyn. Seuraavaksi tuo suuntasi juomaosastolle. Aleksi nappasi redbull pakkauksen ja pari muumilimpparia. Kävimme vielä sipsiosastolla ja otimme pari sipsipussia. Kävelimme kassalle ja maksoin ostokset. Pian lähdimme kävelemään kotia kohti. Tai siis minun kotia.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 408. Joo näitä lukuja tulee vähemmän ku koulu stressaa ja vituttaa ja ahistaa:) ja elämä menee edelleen päin persettä mut yritän kirjoitella jotai.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Will Never Forget You // Oleksi
Fiksi Penggemar✅VALMIS✅ En käytä tw eli lue omalla vastuulla. Ja oon surkee kirjottaa tarinoita joten katotaan mitä tästäkin nyt tulee:) Ja tää on pelkkää läppää eli älkää vetäkö tunteisii. Eka tarina mitä kirjotan että JOO. Hihi. 🥈#aleksikaunisvesi 28.10.2022 🥉...