10.

394 9 9
                                    

Nikon Pov:

Ei tukehduttu Ollin kaa pizzoihin:D "Pitäsköhä alkaa valmistelee sitä sänkyy. Tai siis et laitettais mulle peitto ja tyyny?" Olli kyselee. "No mul on iso peitto ja kaks tyynyy et voit ottaa toisen tyynyn ja olla saman peiton alla" vastaan. Huomaan että olli pidättää naurua.

"Kyl sä nyt nauraa saat vai onks se noloo" sanon kiusaten. "Niko turpa kii" Olli sanoo ja repeää nauruun. Siinä me sitte nauroimme.
--
"Mennääks nukkuu ku kello on jo 23.12" kysyn ollilta. Olli nyökkää ja kävelemme huoneeseeni. Vittu tää ois romanttista jos Joonas ois mun kaa. No mut pääasiassa Olli on ihana. EI SILLÄ TAVALLA ETTÄ OISIN KUSESSA SIIHEN! Olli on mun yks parhaista kavereista. Kyl te tiiätte.

"Niko mua väsyttää ihan helvetisti nii voidaaks jo mennä sänkyy(SUS). Emmä jaksa pestä hampaita" Olli valittaa. Naurahdan. "Joojoo mut älä pane mua yöllä kiitos" sanon reveten nauruun. Olli läppäisee minua naamaan. Voi kiitos.
--
Kello oli semmoset 3.53 yöllä. Kyllä mä oon vielä hereillä. Olli nukkuu vieressäni. Juuri kun meinasin nukahtaa niin sain viestin. Se oli Aleksilta.

Viestit:

Aleksi: Niko ootko nähny Ollia. Ku en saa siihen yhteyttä ja Tommi sano et se ois tullu teille. Onks se siel?

Minä(Niko): Juu täällä se nukkuu sikeesti. Miks oot muutes viel hereillä?

Aleksi: Rilla valvotti mua. Miks sä oot viel hereil?

Minä: En saa unta.

Aleksi: Onks siihen joku syy?

Minä: Vittu sä oot utelias:D Voinko luottaa et sä et kerro kellekkää?

Aleksi: Tottakai sä voit luottaa muhun.

Minä: No siis oon kuses Joonakseen.

Aleksi: Niko mitä vit- sä kusessa jätkään? Ei susta ois uskonut mut nicee.

Minä: Joo no mut yritän nyt nukkuu nii moro. Nuku hyvi<3

Aleksi: Samat sanat sinne<3
--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Sanoja 277. En muista ees oliks nää kaikki ees tavannut toisiaan mut ne nyt oli leikisti tuntenu 2vko :D

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now