44.

233 18 31
                                    

Ollin Pov:

Katsoin kun jätkät nauroivat toistensa kanssa. Allu oli jotenkin outo. Voi johtua siitä että hengaan varmaan ekaa kertaa elämässäni tytön kanssa. Okei ei ole eka kerta mutta pitkästä aikaa.

"Saanks mä muutes sun snapin?" Havahduin Aavan kysymykseen. "Aa joo toki. Tos" sanoin ja näytin puhelimestani snappini. "Jees kiitti. Oot tosi mukava. Voinks mä tulla teille tänää?" Aava sanoin kysymyksen kera. "Jo-ööh et. Tottakai muuten pääsisit mut mul ja mun äidil on yks juttu selvittämättä" sanoin. "Aa" aava vastasi hiljaa. "Hei, ooks okei?" Kysyin tuolta. "Joo. Tai siis ku mun äiti oli nii väkivaltainen et se joutuu vankilaan ja se raiskas mun veljen" aava sanoi hiljaa. "Mä oon tosi pahoillani" sanoin ja vedin Aavan halaukseen. Pian tuo alkoi itkeä. "Hei ei mitään hätää. Mä oon tässä. Kaikki on hyvin" sanoin aavalle. "J-joo" aava sanoi ja pyyhki kyyneleensä. "Sä tuoksut hyvälle" sanoin aavalle. Tuon naamalle levisi hymy. Hymy tarttui minuunkin.

"Olli oisko sul hetki aikaa?" Kuulin Nikon kysyvän. "Joo toki. Aava venaa hetki mä tuun pian takas" sanoin ja lähdin Nikon mukaan.

"Mitä nyt?" Kysyin nikolta. "Sitä vaa et katokki sit ettet satuta Alluu. Se pelkää et sä rakastut tohon tyttöön ja et sä unohat allun" Niko sanoi minulle. No voi nyt vitun Aleksi ku heti alkaa pelkäämään. "No sano allulle et sen ei tarvi pelätä. Moro" sanoin ja menin takaisin Aavan luo.

"Tuu meil alkaa tunti. Tai en tiiä ootko mun kaa samoil tunneil" sanoin aavalle ja tuo nousi ylös. Lähdimme kävelemään yhdessä sisälle ja meillä sattui olemaan sama tunti joten menimme samaan luokkaan.

Istuimme Aavan kanssa vierekkäin ja huomasin Aleksin Nikon kanssa. Allu tuijotti minua alakuloisena. Jostain helvetin syystä mulkaisin allua. En vain tykännyt siitä tavasta kuinka hän tuijotti minua. Aleksin poskelle valui kyynel ja tuo käänsi katseensa ois minusta. Voi vitun kusipää Olli.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 300. Mitäs mieltä jengi on aavasta? Ja kiitos ku luette<3

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now