33.

240 15 9
                                    

Ollin Pov:

Heräsin sairaalasta. Pääsisin tänään pois. Mitenköhän allulla menee. No Allu ja Joel tulis tänää hakee mut.

Pian lääkäri tuli huoneeseeni."Mikäs olo sulla on" lääkäri kysyi. "Hyvä. Pääsenkö pois tänää?" Vastasin. Lääkäri nyökkäsi ja lähti pois. Pian huoneeseen astui Joel. "Kuules päätin just et sä tuut meille" Joel sanoi. "Mis Allu?" Kysyin. "Aa. Ööh tota. Sen talo tavallaan niinku syttyi palaa ja nyt se on koditon nii se on ollu mun luona ja jäi meille nukkuu" Joel vastasi.

Olin pari päivää sairaalassa ja siinä ajassa allun talo kerkis palaa. Noni vittu hienosti menee.
--
Kävelimme Joelin kanssa joelille päin. "Miten allun talo muuten ees sytty palaa?" Kysyin. "Me leivottiin kuppikakkuja ja unohettii uuni päälle" Joel vastasi. "Teistä ei tuu leipureita" sanoin naurahtaen.

Olimme vihdoin Joelin ovella ja joel yritti avata ovea siinä onnistumatta. Pian Aleksi tuli avaamaan oven. Aleksi hyppäsi syliini ja ei mun tasapaino kestänyt nii kaaduttii siihen maahan.

"AI SAATANA!" Huusin kivusta. Aleksi vaan nauroi päälläni. "Ei jumalauta mä en haluu nyt uudestaan sairaalaan kiitos" sanoin ja nousin ylös. "Noni olluska ja alluska tulkaa jo" Joel sanoi ja käveli sisälle. Aleksi käveli perässä ja minä viimeisenä. Ihanaa.

"Olliiiii" Aleksi marisi. "No mitä alluska?" "Anna huomioo" "No tuu olluskan sylkkyyn" vastasin. Aleksi kiipesi nopeasti syliini ja painoi päänsä rintakehääni vasten. "Joojoo ootte söpöjä mut mä oon tässä vielä" Joel sanoi. "Mä kerkesin jo unohtaa sut" alluska sanoi ja painoi päänsä takaisin rintakehääni. Joel tuhahti ja käynnisti telkkarin.  Pian sieltä alkoi kuulua: "Ei muumitaloa lukita yöksi, hei muuuumit". Alluska käänsi päänsä heti telkkariin. "Ja näin saadaan Aleksin pää telkkaria kohti" Joel sanoi ylpeästi. Minä naurahdin. "Turvat kii ja antakaa mun kattoo rauhassa muumeja" Aleksi valitti jolloin repesimme Joelin kanssa nauruun.
--
"Noni Olli ja Allu tulkaa syömää!" Joel huusi keittiöstä. En tiedä luotanko Joelin kokkaustaitoihin kerran kun allun talo jo paloi. "Muista sit sammuttaa uuni jos käytit sitä!" Huusin ja nousin sohvalta. Pian huomasin Aleksin nukkuvan sohvalla. Otin tuon olalleni ja lähdin marssimaan kohti keittiötä. "Ääääää" Aleksi huusi herätessään. Naurahdin ja laskin pojan pöydän ääreen.

Söimme Joelin tekemää ruokaa. Tämä oli aika hyvää. Jos nyt ajattelee että Joel sen teki. "Kiitti" sanoin ja vein astiat tiskipöydälle. Kävelin olohuoneeseen ja menin makoilemaan sohvalle. #ollinchillaushetki.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja 364. Wuhuu uus luku tälleen 2.30 yöllä:D kiitos aivan HELVETISTI 4k lukioita<3! Ootte parhaita<33 Btw haluun joinata ollinchillaushetkeen:D

I Will Never Forget You // OleksiWhere stories live. Discover now