《Petar pov》
''Hej Peki'' odvratan nadimak iz njegovih usta izađe, a ja se besan i dovoljno ljut još od sinoć odmah okrenem spreman da prihvatim svaki poziv za problem i napravim ga sam.
''Nisam znao da mekušci poput tebe idu na ovakve treninge..'' rekao je, pogledam u Lea koji glavom daje znak da mogu da se bacim u pravi meč.
''Hajde onda.. dođi da vežbam levi udarac na tebi'' odmahnuo je glavom kad je video da sam zaista besan i odlučio samo dodatko da me pecka bez da pokazuje svoje zube.
''Čujem da je Anja otišla'' besno udarim džak jer mi pogađa najbolniju tačku, ali ćutim, ne dam se. Nastavim trening ne obazirući se.
''Jesi li je lepo ispratio?'' perverzni idiot mi to šapne dok stoji oslonjen o izgignutu ploču ringa na kojoj stojim.
''Jesam.. je l' ti smeta? Ukrao sam ti najbolju curu u školi ispred nosa, nije mi dala ni nedelju dana već je bila moja...'' nasmejem se hraneći sebi nekim delom ego, a i terajući njega od nje.
''Jebao si malu Anju? Onu malu iz vrtića, znaš... onu koju smo stalno čupali za repiće...'' kroz glavu mi prolaze momenti koje pominje dok tek sad shvatam... odatle to umiljato poznato nešto u njoj.
''Više nije mala'' začujem Vuka, znam da sanjari o njoj, znam da se užasno loži na moju devojku i ništa ne radim po tom pitanju dok i sad pored mene živog on priča o njoj i slini za njom.
''Je l' se vas dve primadone nikad ne odvajate?'' upitam besno bacajući rukavice koje lagano skidam sav mokar od znoja koji se cedi sa mene zbog dobro odrađenog treninga.
''E gotovo da spavamo zajedno kao ti i Anja..''
''Lepo pederu, Anja je makar žensko. Nisam znao da si spao na to...'' unesem mu se u lice dok se smejem jer i on tek sad shvata šta je rekao, znam ja šta je mislio, ali zašto da ga ne ponizim?
Okrenem mu leđa i krenem ka svlačionici, ali on ne prestaje:
''Nisam ni ja znao da si spao na to da voliš depresivne ludače...'' kad začujem te uvrede koje govori na njen račun besno se vratim i zgrabim ga za duksericu.
''Anja nije depresivna ludača...'' mirno mu šapnem dok osećam kako mu telo drhti, ali nastavlja, misli, Vuk može da ga odbrani njih je dvojica. Ali za bes koji mnome vlada dva dana od kako je otišla ni dvojica nisu dovoljna.
''U pravu si. Ona je mala drolja koja je umislila da je sila jer ima tebe, potrčka da biješ druge za nju..''
''Ima me... to je tačno, ali ne bijem ja jer ona želi. Bijem jer imam, ono što ti nemaš, da odbranim ono što ja želim...'' šutnem ga između nogu ne mareći za to što me Vuk bledo gleda. Leo mi priđe, ali umesto razgovora samo se pogledamo, gurnem Andreja i podignem ruke u vis dajući znak Leu da sam ovde gotov.
Pokupim svoje stvari i krenem kući željan toga da svoju umornu glavu razbistrim snom.
.....
''Petre! Izlazi iz kupatila jebem ti! Telefon ti zvoni!'' čujem Kiku kako lupa na vrata, odmah neka buka od kako se vratila iz Londona. Ogrnuo sam peškir oko struka i izašao iz kupatila. Drugim peškirom kojim sam sušio kosu, nemilosrdno sam je žvajznuo po dupetu zbog buke koju pravi i ne da mi mira.
VOUS LISEZ
Niko Kao Ti
Roman pour AdolescentsOn je opasnost u koju će se ona do ušiju zaljubiti. Svoja osećanja će iskazivati sigurno bez pokajanja, dok će ih on u strahu potiskivati. Njen život u očima drugih bio je bajka, ali samo njenim očima videla se prava istina koju je jedino on mogao v...