16.deo

1.9K 84 2
                                    

《Petar pov》

Stajali smo u redu i čekali karte, sve vreme smo se smejali i zezali, mislim da smo bili najneozbiljniji u prostoriji i najuzbuđeniji zbog filma.

''Vidi onu bakicu kako je slatka..'' pogledao sam u staru bakutu koja je živela najbolje dane svog života. Putovala je ka vratima koja su vodila u salu u kojoj su se emitovali horor filmovi pa sam morao da se našalim:

''E ovo je poslednji put da je vidimo. Od straha će je jadnu strefiti srčkica...'' prasnula je u smeh skroz lud i zarazan, nikada nisam čuo lepši smeh od njenog.

Prekrila je usne rukama i okrenula se na drugu stranu. Pošto ona od smeha nije mogla da dođe do reči ja sam uzeo karte.
Kad smo se odmakli od šaltera povukla me za rukav. Okrenuo sam se ka njoj ali nisam gledao u nju već u broj mesta koja pišu na kartama. Shvatim da nam je debil dao karte koje su na mestima udaljenim za dva sedišta.

''A kokice?''

''Pusti kokice čupava, vidi ovo...'' pokažem joj brojeve na kartama.

''Da li možemo da zamenimo?''

''Ne..'' namrštena krene ka sali, a ja je pustim da ode kako bih joj uzeo kokice. Ušla je u salu nije ni primetila da nisam iza nje. Sreća pa je uzela svoju kartu i zna gde treba da sedne. Kad sam video da u sali i nema mnogo ljudi mojoj radosti nike bilo kraja. Odmah sam krenuo tamo gde ja želim. Preskočio sam stolicu da bih se smestio do nje. Nageo sam se ka njoj i pružio joj kokice.

''Aw hvala''

''Čisto da znaš da te baš uvek slušam čak i kad tako ne izgleda...'' iskezio sam se posmatrajući njene prelepe oči, potom mi je pogled kliznuo na njene usne jer se i ona osmehnula.

''Je l' mogu da te poljubim?'' primakao sam joj se baz razmišljanja i okrenuo joj obraz. Smestila je prst na moju bradu i okrenula moju glavu ka sebi. Zbunjeno sam je gledao ispod trepavica, kad mi se približila i otisnula poljubac gotovo na mojim usnama, kroz moje je telo prostrujala krv. Odmakla se tako brzo i skrenula pogled dok sam ja još uvek zaleđen posmatrao njeno lice obasjano slabim svetlom.

Ništa nisam rekao, samo sam se oslonio o sedište i uz osmeh pogled prebacio na platno. Pružio sam ruku ka kokicama ali mi ih je izmakla.

''Hej, hoću i ja malo''

''Dohvati ih dugoruki..'' igrali smo se kao deca, a onda sam iskoristio svoju moć na njoj. Spustio sam ruku na njeno koleno i prošaputao:

''Daj mi kokice ili ću-..''

''Ili šta? Otećeš mi ih?'' vratio sam se u svoje sedište i par tenutaka mirno gledao film. Čim se smirila moja je ruka krenula da se pomiče i mazi je.

''Udariću te ako se ne smiriš..'' zapretila je čudnim tonom, prijalo joj je ali je to htela da bude okrutna. Uvukao sam ruku između njenih butina i primakao joj se:

''Evo smirio sam se..'' pogledali smo se. Bila je crvena kao bulkica, morao sam da se nasmejem, kako da joj odolim?

''Medena si kad se zacrveniš, želiš li sad da mi daš kokice ili da nastavim?'' primakla je kutijicu i umirila se pored mene. Ruku nisam micao. Nije to želela...

.....

''Ipak je on tajni obožavalac..'' rekao sam iznenađeno i okrenuo se ka njoj. Umorno je dremala na mom ramenu, izgleda da je prespavala ceo film.

''Mala, buđenje..'' prstom joj dotaknem nos, ali ona ne reaguje. Ponovo to učinim, a ona se prgavo namršti i rukom me udari po prstu. Nežno uhvatim njenu vilicu prstima i stisnem joj obraze. Kad namršteno otvori oči ja je blago poljubim u obraz.

''Prespavala si film čupava..''

''Izvini'' rekla je tiho i skrenula pogled. Igrao sam se njenim obrazima koji su bili kao dve malene loptice.

''Nema veze. Idemo negde gde će ti biti zanimljivije..'' iskrali smo se i pobegli od dosadnog filma.
To kako me nijednom nije pitala kuda idemo već je samo išla sa mnom i verovala mi slepo, me činilo veoma srećnim. Zadobijam njeno poverenje..


Nastaviće se...

Niko Kao TiOù les histoires vivent. Découvrez maintenant