13.deo

1.8K 85 3
                                    

Kad su svi već bili tu počela je da me hvata nervoza. Nikada se nisam ovako intenzivno družila sa ljudima svojih godina. Mnome vladao je strah od prihvatanja, šta ako se nekome ne dopadnem? Šta ako mi se desi da doživim neki ispad i zapamte me kao čudakinju.

''Ah evo ga i Petar!'' Kika je rekla kao olakšanje. Sad smo svi bili tu, noć je uveliko pala, Petar je moje stvari odneo u sobu u kojoj ću večeras spavati.
Pored Sofije, Ane, Magdalene i Sare koje su bile Kikine drugarice, tu su bili i Petrovi prijatelji iz stare škole.

Luka i Filip.

''Pa Anja kako je to ići u razred sa ovim primerkom muškog roda?'' slegla sam ramenima i pogledala u Petra.

''Sasvim obično..''

''Obično. A ti kao nikad nisi bila u iskušenju kad je pored tebe onaj macan?'' u Filipovim očima sam videla da samo želi da napravi neprijatnu situaciju i to mi je išlo na živce.

''Nisam. Ovde sam zbog Kike, ne zbog flerta sa njenim bratom...'' rekla sam tiho i pogledala u nju nadajući se da će ona da skrene priču na drugu temu.

''Petre kako si se ti uklopio u našoj školi?'' Sara se oglasila. Videla sam da ga merka od kako je došla, malo mi je išlo na živce to što joj je on uzvraćao te šmekerske poglede i sleškao se na njena dobacivanja.

Klasičan muškarac!

....

''Hej hoćeš li se ti uključiti u igru?'' Kika me upitala tiho i popila gutljaj Stefanovog soka.

''Ne, ne baš... nisam za te igre''

''Jesi li ti za bilo šta osim za manastir?'' Filipova nova lepa šala. Samo sam prevrnula očima i skrenula pogled ponovo na Kiku. Petar nije imao ništa da doda i celo veče je gledao u Saru i ona u njega, to me izluđivalo!

''Ne obaziri se. On je takav..''

''Nisam ni čula šta je rekao, ne slušam ga baš...'' rekla sam tiho i prstom krenula da se igram sa nekim končićem na rukavu dukserice.

''Anja hajde evo promenićemo igru ako je ova dosadna..'' Megi se odazvala uz nevin osmeh.

''Ja nisam za te igre..''

''Ma daj Anja. Svi su za te igre. Dođi ovamo..'' nasmejala se i povukla me do sebe.

''Oh pa vidi ko se igra..'' Sara je rekla uz osmeh kojim je sve mogla da prevari da je naivna i medena, samo mene ne.

''Čega se igramo?'' upitao je Petar.

''Onoga što svi vole. Istina ili izazov...'' Filip ispije i poslednji gutljaj iz flaše i spusti je na pod do sebe, a onda protrlja dlan o dlan i potraži u prvu žrtvu. Ne zaboga, kao na svakoj mogućoj tinejdž večeri. Glupa igra za napaljene adolescente.

''Samo se vi igrajte'' krenem da ustanem, ali me Stefan povuče ka sebi i prebaci ruku preko mog ramena.

''Saro prva ti'' rekao je ležerno. Izdahnula sam svesna toga da nemam izbora i da sam prinuđena na ovu igru, a onda sam samo prepustila dešavanja sudbini. I tako je ona sve već isplanirala.

''Kika istina ili izazov?''

''Istina?''

''Da li si sa nekim od ova dva momka nekada bila u nekoj šemi?'' pogledala je u Stefana i izdahnula kao da je to bila njena najveća greška.

''Hajde seko. Možeš ti to..'' Petar je navijao za nju jer je znao tačno šta se dešava.

''Sa Stefanom da..''

''Bilo je dobro dok je trajalo, sad smo samo ortaci. Kunem se brate..'' izvinio se Petru. Mogu da se kladim da je dobio dobre batine zbog toga, ali je sad Petar već oguglao.

''Pa, bato, istina ili izazov''

''Pa, seko, nisam kukavica kao ti tako da izazov''

''Poljubi devojku koju bi najviše voleo da odvedeš u krevet kad tad...'' skrenula sam pogled sa njega. Stezala sam neprimetno pesnice, koliko sam ih stezala toliko su mi se grubo nokti zabadali u dlanove.

''Čini se da uz sve tvoje tugaljive poglede to ipak nisi ti..'' začujem Stefanov tih šapat na svom uhu.

''Zašto misliš da želim da budem ja? Ja nisam igračkica za noć...'' zaista sam tako mislila. Nisam želela da odabere mene, smao sam skrenula pogled znajući da će odabrati nju.

''Onda mi se učinilo..'' klimnula sam glavom i nakon par sekundi pogledala u pravcu Kike.

''Anja istina ili izazov?'' nisam htela da gledam u njega iako sam perifernim vidom mogla da uočim to kako mu se Sara primakla i kako prstom briše svoj sjaj sa njegove donje usne.

''Istina''

''Hm..'' podmuklo se podsmehnuo i podigao obrvu ''Zašto si me malopre grlila u sobi?'' iz nekog razloga se u meni probudio bes i samo sam želela da ga osramotim jer sve što je radio bilo je kako bi me ponizio pred drugovima i ne dam mu da me tako gazi.

''Pa nisi se baš bunio, još si mi i tražio da te mazim i ušuškam se kod tebe, ali znaš šta? Ti si poslednja osoba sa kojom bih se mazila...''

''Oh pa nisa znao da si maza..'' Filip krene da ga zadirkuje, a ja tiho postavim Stefanu pitanje.

''Istina ili izazov?''

''Istina.''

''Da li ti Kika fali i jesi li ikada zaplakao zbog nedostajanja?'' pogledali su se istovremeno. Ona kao da je čekala da ga neko to pita.

''Pa... nisam plakao, ali sam često mislio o njoj, mada.. sad sam prešao preko toga. Dogovorili smo se da se život nastavlja je l' da?'' klimnula je glavom i skrenula pogled, a Stefan je postavio pitanje Filipu:

''Ćofice, istina ili izazov''

''Izazov''

''Do kraja večeri sa Anjom moraš da se poljubiš bar pet puta. U usta Anja..'' pogledao me, a ja sam klimnula glavom bez razmišljanja. Htela sam nekome u ovoj sobi da natrljam na nos...

Nastaviće se...

Niko Kao TiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora