28.deo

1.5K 65 0
                                    

''Lezi pored mene..'' zacijukala je tiho. Seo sam na svoju stranu kreveta i prvo podigao sve jastuke sa poda, a zatim odabrao jedan za sebe. Legao sam pored nje i prstom joj pokazao da mi priđe što je bez oklevanja i uradila.

''Baš sam umoran...''

《Anja pov》

''Mala... hajde da se igramo nečega..'' skloni pramen moje kose sa mog lica dok ja ležim na njemu glavom oslonjena o njegov stomak.
Pogledala sam ga uz osmeh i skupila obrve upitno:

''Da se igramo?'' klimnuo je glavom pa sam ja pristala jer i tako ne radimo ništa bitno. Uspravila sam se i primakla mu se onoliko koliko je njegova ruka to želela.

''Čega?'' upitam tiho dok se njegov osmeh vrti na njegovim mekim usnama i što sam više na ovoj razdaljini sve bih ga nežnije ljubila.

''Crtanja srca'' šapnuo je i prstom skliznuo na moju bradu ljubeći me potom sočno i jedan poljubac trajao je duže jer je usnama dobro upoznavao moje.

''Kako se to igra?''

''Crtam ti srca svugde gde bih sad voleo da te ljubim dugo i.. onako kako ti voliš'' nasmejem se stidljivo dok njegova ruka mrsi moju kosu, a poljupci po vratu i uhu izazivaju leptiriće.

''Ali-..''

''Hajde Anja... zabavno je da znaš gde bih sve voleo da spustim svoje usne pre nego što to uradim...'' njegov umiljati glasić mi se uvlačio pod kožu. Mogao je dobiti šta god je hteo istog trena. Pristanem, a on odmah donese prvu hemijsku na koju je naleteo.

''Ali mala srca Petre'' zgrabio me rukom oko struka i kao perce poletela sam ka njemu. Smestio me u svoja krila i zagledao se duboko u moje oči.

''Igra zvanično počinje. Imaš li neku želju?'' slegla sam ramenima i nevino se osmehnula, a zatim prstom dodirnula jagodicu svog obraza. Odmah je na njoj nacrtao najslađe malo srce ne svetu.

''Sad jedno za mene...'' na samoj ključnoj kosti nacrtao je srce i obojio ga.

''Zar toliko želiš tu da me poljubiš da si morao toliko da ga zatamniš?'' prasnula sam u smeh. Ali on je na svom licu imao samo tanku liniju izvujenu u nimalo naivan osmeh. Pomalo me hvatala panika jer svaki put kad me tako pogleda, setim se svega što se desilo maločas, kako sam samo glupa! Stajala sam pored njega potpuno gola! Glupa sam, glupa!

''Ne, to je samo početak..'' pošto sam nosila majicu na bretele njegov je pogled na svakih pet minuta padao na moje grudi. Zagrizla sam blago usnu i zagledala se u njegove oči, gledao je u mene, a ruka je sama crtala srce. Kako bi mogao da ga nacrta pre svega prstom je blago povukao majicu na dole, ali nije hteo ništa da otkrije iako ispod nje ničega nije bilo.

''Ovo nisam ispunio jer bi to mesto bilo samo prolazna tačka, prolazna ali ne i manje bitna...'' čula sam ''cvak'' i hemijska je na tren prestala da radi. Nadvio se nadamnom i rukama se oslonio o krevet iza mene. Lagano se približavao i prinuđeno sam se spuštala na krevet.

Slepo sam verovala, ali nesigurnost u trenutak i pomalo stid nisu mi dali da se opustim i slobodno se spustim na njegov jastuk.

''Lezi Anja...'' izgovorio je gutajući sitnu knedlicu, osetila sam tu napetost u njemu, izazvala je blagi osmeh na mom licu.
Lagano sam se bez prisile spustila. Prstima je spretno svukao rub mog donjeg veša, ali samo malo, bez da išta otkrije, na šta je moje srce izgubilo kontrolu nad svojim otkucajima.


Primakao se isuviše blizu, osećala sam kako mi njegov topao dah greje stomak i kako njegovi prsti nežno pronalaze mesto za novo srce. Kad ga je nacrtao i ovo nije bilo ispunjeno- prolazna tačka? Ali kuda one dođavola vode?!

Palcem je od sredine mog stomaka na gore povukao moju majicu sve do grudi, tu je zastao nacrtavši maleno srce koje je potom blago osenčio. Kad se ponovo našao celim telom iznad mene, pogledom je dobro skenirao svaki milimetar mog lica. Bila sam naježena od njegove ''igre'' prljave misli su mi se motale po glavi svaki čas.

Kad prstom svoje ruke samo preleti preko moje bradavice slučajno mi se otme tih uzdah. Osmehnuo se namršteno i novo srce pun pritiska i tegobe nacrtao na belom materijalu moje majice, odmah preko bradavica. Sklopila sam oči razmišljajući o tome da on želi da dodirne to mesto svojim perfektnim usnama, zaboga, izludeće me!

Ponovno ''cvak'' mi da znak da sledi neki njegov novi potez. Njegova ruka na mom obrazu me nekako ''otrezni'' i razbije trans u koji upadam. Sklopio je oči i spojio nam usne u dug i neizvesan poljubac sa savršenim krajem u kom njegov jezik prelazi preko mog povlačeći ga za sobom u savršen tango.

Potom je slobodnom rukom dodirnuo moj bok, spretno me okrenuo na stomak i nekoliko trenutaka mirovao, nisam se mrdala niti sam otvarala oči. Nova srca nacrtao je na mojim dlanovima koje je pre toga smestio na jastuk koji mi je bio ispod grudi. Moju dugu smeđu kosu pomerio je krajem hamijske što me naježilo u potpunosti.

Nacrtao je jedno srce na mom vratu, a potom još desetak malih spustio niz moja ramena do ruba majice. Onda je ponovo usledio trenutak neznanja.

Malo ispod ruba gaćica nacrtao je srce koje je ispunio snažnije nego sva ostala, gotovo da je malčice zabolelo. Bacio je hamihsku na noćni sto što me malo uplašilo pa sam se trgla, a zatim se spustio do mog uha i šapnuo:

''Pući ću koliko te želim ali ću ispuniti obećanje makar me koštalo... tvog savršenog tela koje nudi bogat užitak...oprosti malena...ako sam te povredio...'' prelazio je palcem po poslednjem srcu misleći na njega.

''Mogu li makar samo tu da te poljubim? Molim te... molim te...'' dozvolim mu nemo klimajući glavom, a kad se spustio sočno je kroz poljubac zasisao to mesto. Ustao je zatim i hitro otišao u kupatilo. Ustala sam u sedeći položaj i sklopila oči jer koliko je on sve to želeo i ja sam, samo to nisam smela da priznam...

Nasmejala sam se ponovo i bacila se među jastuke. Rukama sakrijem rumeno lice i nastavim da se smejem tiho i nevino.

Nastaviće se...

Niko Kao Tiحيث تعيش القصص. اكتشف الآن