''Anja šta se dešava sa tobom?''
''Ništa. Baš ništa. Ćao lepotice moja'' veselo je zagrlim dok ona idalje odmerava ono što sam obukla.
''Lepa si''
''Znam, hvala ti. Ti si baš super, te pantalone ti tako dobro stoje..'' nasmejala sam se, a ona samo što me nije pitala ''tako ti patiš?'' ne želim da patim, muka mi je od patnje zbog svih drugih. Sad mi je malo žao mene i hoću to da nadoknadim. Da sebe ispoštujem bar nekad!
''Am.. ko će sve biti''
''Ne znam, mene je Vuk zvao''
''Vuk?''
''Da Vuk'' odmah po ulasku u kuću razdvojile smo se. Ja sam pronašla Vuka i Andreja sa kojima sam provela veče, a ona je bila tu sa nama.
''Gde ti je Petar?'' Andrej je zlobno upitao, a ja sam samo slegla ramenima.
''Nemam pojma..'' zbavljno ispijem alkohol iako znam da ne bih smela zbog lekova koje pijem.
''Kako to? Je l' to raskid na pomolu?''
''Raskinuli smo već. Došlo je vreme da budem svoja i uradim nešto lepo za sebe..''
.....
''Anja..'' otrgnem ruku Hristini pripita sa užasnom glavoboljom i mučninama.
''Šta se dešava sa nama?!''
''Samo prenesi bratu da je odvratna stoka'' klimnula je glavom i besno mi udarila šamar koji nisam očekivala.
''Celo veče se ponašaš kao kučka prema meni, ja nisam kriva za tvoj i njegov raskid, ali znaj da iza svega stoji nešto veće!''
''Ma muka mi je od vaših tajni i vaših metafora! Vi to porodično hm?!''
''Anja šta se dešava sa najdivnijom osobom koju sam znala ovih pet meseci?!''
''Zab-...'' prekine me nagon za povraćanjem te se nekako doteturam do toaleta. Ona uleti za mnom i svaka teška reč nestane.
《Hristina pov》
Ostavila sam po strani našu svađu jer joj nije dobro. Držala sam joj kosu i stajala sa njom iako je i meni od prizora bilo loše. Kad je sela na pod i spustila pogled, privukla sam je ka sebi.
''Jesi li okej?'' oslonila je glavu o moje grudi i umirila se. Pokvasila sam peškir i njime joj nakvasila lice.
''Nisam'' tužno je šapnula dok je istina izlazila na videlo.
''Očajna sam u ovoj glumi...''
''Vidim. Ovo nisi ti..''
''Ne mogu da podnesem da je tako hladno nestao, da me bacio kao krpu i da je sve bila gluma..'' šaputala je i nervozno se igrala prstenjem na rukama. Kad bih samo smela da joj kažem. Znam da Petar to ne bi voleo, ali makar bi mi srce bilo na mestu. Ona ga ne bi ovoliko mrzela.
''Mrzim ga Kiki... mrzim ga celim srcem koliko mi je stalo...''
''Očajno je to što svoj bol pokazuješ ovako. Menjajući svoju dobru dušu u dušu budale i bezosećajnog skota. To je glupo. Mogle smo zajedno da plačemo večeras u tvom krevetu koliko suza imamo. Ali ti si odabrala da se napiješ, izvređaš ljude oko sebe i poljubiš se sa Andrejem. Slomila si srce Vuku, osramotila mog brata koji se tukao za tebe sa tim gadom, iskaljala sebi obraz i predstavila se kao kurvu, zašto? Zarad malo boli i pažnje drugih? E budalo moja mala, kad bi samo znala koliko bola ima i da je ovo tek početak. Nije ovo ništa naspram onog što nas čeka..'' obrisala je suze rukom. Pomogla sam joj da ustane i lagano je izvukal iz te kuće. Bacila sam je u taksi i odvela je u njihov stan. Petar mi je dao ključeve da ga koristim sad kad on nije tu, ali me isuviše boli da se prisećam.
Oslonila sam je o zid da bih otključala vrata, a onda sam je odvela do kreveta. Izula sam njene štikle i lagano joj svukla uzane farmerke. Skinula sam i prljavu majicu po kojoj je povratila u taksiju i pokrila je, a onda sam maramicama nežno krenula da skidam šminku sa njenog umornog i uplakanog lica.
''Volim ga Hristina... reci mu da moje nikada nije bilo laž..'' promumlala je kroz san i okrenula se na bok. Ustala sam i pozvala ga. Javio se nakon nekoliko trenutaka.
''Hej medena''
''Ćao bato, kako si mi?''
''Mrdam''
''Ha-ha, ozbiljno''
''Dobro sam ljubavi, ne brini. Otkud ti ovako kasno?''
''Jesam te probudila''
''Ne. Bog te posalo. Imam nesanicu''
''Super. Ma... bila sam sa Anjom na žurci nekoj''
''Mhm kako je bilo?''
''Nećeš me pitati za nju?'' tajac. Zavlada tišina i dok lagano zatvaram vrata sobe da je ne probudim, on ćuti.
''Lakše mi je da ne mislim''
''Volim to kako si ubeđen u to da radiš pravu stvar, a zapravo si se usrao u svoj sjebani život još više. Jako sam besna i nisam jedina koja te psuje''
''Znam da me i ona proklinje. Ne čini mi ovo težim''
''Ne činim. Samo znaj, nije dobro to što upropaštavaš život jednoj mladoj devojci. I nikada neće biti''
''Lakše joj je-..''
''Ne lakše je tebi. Njoj je teško i više bi volela da je sad uz tebe i da zna istinu nego da misli da si kukavica koja je pobegla''
''Hristina, dosta o ovome. Ne želim da razgovaramo o tome, jasno? Briga me za nju-..''
''Laž!''
''I da jeste, moja stvar! Hajde sad. Umoran sam. Idi da spavaš i naspavaj se. Misli na svoj život. Pusti ti njen bes i moju tugu, to je naša stvar''
''Glup si''
''Ti još gluplja''
''Volim te idiote''
''I ja tebe seko''
Nastaviće se....
VOCÊ ESTÁ LENDO
Niko Kao Ti
Ficção AdolescenteOn je opasnost u koju će se ona do ušiju zaljubiti. Svoja osećanja će iskazivati sigurno bez pokajanja, dok će ih on u strahu potiskivati. Njen život u očima drugih bio je bajka, ali samo njenim očima videla se prava istina koju je jedino on mogao v...