𝟑. 𝐅𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭

4K 235 81
                                    

𝐀𝐥𝐥𝐢𝐞

A nap hátra lévő részét takarítással töltöttem. Tyler szép kuplerájt hagyott maga után, és nem maradt nekem segíteni, mert sietnie kellett. Én pedig azóta átkozom a növényt, ami tönkretette a kanapékárpitját.

- Megkérdezhetem, hogy miért nálam lógsz, nem pedig a saját lakásodba? - fordulok Derek-hez, mikor leteszem a kézi kárpittisztítót a kezemből. A hajam kioldódott a csat alól, így megtörölve a tenyeremet újra fel fogom.

- Senki nincs még a lakásba és unatkozom.

- Tehát átjöttél ide, hogy itt unatkozz?

- Nem unatkozom. Élvezettel nézem, ahogyan gürcölsz a kárpittal, miközben úton van az új kanapéd. - mondja úgy, mintha ez nem lenne olyan nagy dolog.

- Milyen kanapé?

- Rendeltem neked egy kanapét, mikor megláttam Mr. Gyík úr növényét a nappaliba. - tátva marad a szám. De szó szerint.

- Hol van a trükk? - kérdésem után felnevet.

- Nincs trükk.

- Egyelőre nem tudom neked visszafizetni.

- Nem is kérem el a pénzt Allie.

- Köszönöm. - mondom neki mosolyogva, majd felállok a kanapé elől. Aztán magamhoz veszem a rongyot, amivel takarítottam és hozzá vágom. - De szólhattál volna hamarabb.

- Mi ez a hála? - fogja meg a retkes anyagot, majd felém hajítja, de nem talál el.

~~~

Másnap úgy döntöttem, hogy elmegyek beszerezni néhány dolgot, amikbe beletartoznak az evőeszközök, tányérok és a poharak, mert Tyler semmi ilyesmit nem hagyott a lakásba. Derek pedig elkísér.

- Mehetünk?

- Mikor jönnek meg a barátaid?

- Netán zavarok?

- Nem, csak azt gondoltam, hogy lepasszolsz, majd úgy éljük a saját életünket.

- Trent és Lloyd ma délután érkezik, tehát nem leszek sokáig nálad, ne aggódj.

- Lloyd? - fordítom a fejem felé kérdőn. - Ez a neve, hogy Lloyd?

- Igen, a vezetékneve. Owen Lloyd.

- Miért a vezetéknevén hívod?

- Mindannyian így hívjuk. - mondja, majd folytatja. - Egyszer elfelejtettem a keresztnevét ezért a vezetéknevén hívtam, azóta pedig rajta maradt.

- Szegény.

- Meg van vele elégedve. Azt hiszem.

- Mi az, hogy ,,azt hiszem?"

- Lloyd nem bőbeszédű. Szinte soha nem beszél, csak ha köteles rá. Tehát mesélni csak úgy nem fog.

- Mi van Trent-tel?

- Trent egy köcsög, de mindenki bírja.

- Említettél még egy Dominic nevű srácot.

- Dominic az egyéjszakások híve.

- Hogy sikerült összeköltöznötök?

- Miután egy csapatba kerültünk elkezdtünk lógni. Aztán pedig jött magától.

- Milyen romantikus. - nevetek fel, mire elvigyorodik.

~~~

Este már nem tudtam aludni. Olyan hangzavar jött felülről, hogy se egy párna, sem fejhallgató nem tudta elnyomni a zajt. Trappolás, cipőkopogás és a fülsüketítő zene. Mintha egy diákház alatti pincébe lettem volna bezárva, és nem hárman, hanem húszan lennének felettem.

Fagyott mosolyOnde histórias criam vida. Descubra agora