𝐀𝐥𝐥𝐢𝐞
A tegnapi napunk nagy részét az idős hölgynél töltöttük. Apu, és Derek visszaszedték a tető egy részét, hogy megnézzék nem egy cserép mozdult-e el. De minden rendben volt. Mint kiderült, nem a tető ázott be, hanem a padláson néhány fa beszívta a vizet, ami ma reggel kiengedte magát. Ezért csöpögött a ,,tető."
Jelenleg pedig Derek mellett ülök, az autóban úton Orono-ba. Reggel nagyon sietettet, és azt hiszem rájöttem az okára. Sikerült apától úgy elhoznia a kocsit, hogy apu még csak nem is sejtette, hogy Derek elviszi az autót. Hisz apa adta oda neki a kulcsot.
- Szerinted mikor fogja észrevenni, hogy átvágtad? - kérdezem tőle. Felém fordul, majd megrázza a fejét.
- Nem átvágtam.
- De pontosan azt tetted.
- Én csak azt mondtam neki, hogy nyugodtan pihenjen a mai nap, majd én elviszem magunkat Orono-ba.
- Elhoztad a kocsiját! - rázom meg a fejemet, szórakozottan.
- De ő adta ide a kulcsokat.
- Amint rájön, le fog téged cseszni. - mondom neki, majd a combom alatt megszólal a telefonom.
- Emlegetett szamár. - jegyzi meg. Tényleg apu hív. - Ne vedd fel!
- Miért ne? Félsz, hogy le fog cseszni?
- Allie, ne. - felnevetek és elhúzom a kis zöld gombot. Derek mosolyogva ugyan, de rám emeli a középső ujját.
- Szia Allie!
- Hello apu!
- Kicsim, kérlek, hangosíts ki hagyj beszéljek a bátyáddal. - letakarom a mikrofon részét a telefonnak, majd Derek felé fordulok.
- Beszélni akar veled. - nagyon jól szórakozom Derek-en. Teszi magát, hogy nem fél apánk reakciójától, de mégis retteg.
- Szakítsd meg a hívást! Mondd azt, hogy elment a térerő, vagy hogy Derek épp tankol. Bármit!
- Derek épp tankol. - mondom a telefonba, tartva Derek-kel a szemkontaktust, de ő visszafordul az út felé. Úgy döntök, hogy kihangosítom aput, hogy Derek is hallja, de a szám elé teszem a kezemet, hogy jelezzem neki, maradjon csöndbe.
- Megvárom. - a szám elé kapom a kezemet, nehogy hangosan felnevessek. Lenémítom magunkat és Derek felé fordulok.
- Ezt beszívtad. - mondom neki és beharapom a számat, mert tényleg hangosan fel fogok nevetni. Derek mély levegőt vesz, majd azt kéri emeljem feljebb a telefont.
- Szia apa!
- Fiam! De örülök, hogy hallom a hangodat. Hozd vissza az autót!
- Már az út felét elhagytuk.
- Elvitted az autómat.
- Te adtad oda a kulcsot! - menti ki magát.
- ,,Ne fáraszd magad apu, Allie-vel elmegyünk, nem lesz semmi gond." - idézi vissza Derek korábbi szavait.
- Tényleg nem akartalak fárasztani téged.
- CSERÉBE ELVITTED AZ AUTÓMAT!
- Nem lesz semmi baja, megígérem. Visszahozom a legközelebbi szünetbe, cserébe pedig hozok 6 munkaerőt. - alkudozik. Nekem tátva marad a szám. Hogy miért? Mert Derek kihúzza magát a bajból, és még ő fog jól járni.
- Egy karc, egy horpadás vagy bármi más baja lesz a kocsimnak véged.
- Értettem főnök!
- Vigyázzatok magatokra! - majd leteszi a hívást. Derek diadalmas mosollyal fordul felém.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fagyott mosoly
RomansaEgy autó, három barát, egy baleset Allie Abbot, mint minden normális 18 éves élvezni akarta az utolsó nyarát, még mielőtt egyetemre megy a két legjobb barátjával. Mindhárman ugyanazon az egyetemen kezdtek volna azon év őszén. De nem így történt. Kép...