𝟒𝟐. 𝐅𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭

2.7K 182 19
                                    

𝐀𝐥𝐥𝐢𝐞

Robert zsebre dugott kézzel közeledik felénk, egy halvány mosollyal az arcán. Semmilyen hátsó szándék nem látszik rajta, amit Dominic, és Aaron mondott róla. És a tervéről. Engem átkarol úgy köszön, Derek felé nyújtja a kezét, aki nem rázza meg. Felvont szemöldökkel néz felém, majd vissza a bátyámra, aki tönkre fog tenni mindent.

- Azt írtad nem jössz. - teszi keresztbe a kezét Derek, miközben végig Robert karján tarja a tekintetét, mikor elhúzódik tőlem, Robert visszacsúsztatja a kabát zsebébe a kezét, és én is keresztbe rakom a kezemet, mert kezdek fázni.

- Nem megyünk be? A húgod mindjárt ketté fagy. - pillant felém, hogy felhívja Derek figyelmét rám, majd levéve a kabátját rám teríti. Derek a bejárat felé fordul és elindul. Roberttel pedig követjük. - Igen, úgy volt, hogy nem jövök, mert az öcsém egy lehetetlen alkat. - mondja megforgatva a szemét. - De fordult a kocka.

- Magyarul van sofőröd?

- Igen, van. Greg... Elviselhetetlen. - szúrós pillantást lövellek felé, mire elmosolyodik. - Allie, ne ölj meg a szemeiddel kérlek!

- Greg csak szimplán azzal kedves, aki megérdemli. - vágok közbe. Mindketten felém kapják a fejemet, összevont szemöldökkel.

- Kétségem sincs afelől, hogy Greg veled egyáltalán nem elviselhetetlen.

- A testvéredet csak meg kell érteni.

- Biztosan dagadna a mellkasa, ha ezt most hallotta volna. - paskolja meg a vállamat Robert, majd belépünk az ajtón, amit Derek megtartott nekünk. Illetve csak nekem, mert „véletlenül" megcsúszott a keze, és Robertnek már nem sikerült megtartania. Magamba homlokon csapom magam, majd leveszem Robert kabátját és felé fordulok.

- Köszönöm!

- Bármi esély arra, hogy engem is megvédj a barátaid előtt, hogy együtt bulizhassunk?

- Nem gondoltam, hogy neked szükség van arra, hogy megvédjenek. - döntöm félre a fejemet. Elmosolyodik, majd lepillant a cipőjére, aztán visszanéz rám.

- Nem is. Csak most van szükségem, méghozzá a tiédre. - egy pillanatra Robert háta mögé nézek, ahol Derek olyan fejet vág, mint aki mindjárt elhányja magát, majd visszanézek Robertre és megpaskolom a mellkasát.

- Nagy fiú vagy. Megoldod. - ezzel pedig hátat fordítok neki, és elindulok megkeresni a többieket.

Derek még mond valamit Robertnek, aztán ő is velem tart. Míg beér én észreveszem Aaront, ahogyan Robertet szuggerálja. Próbálom vele felvenni a szemkontaktust, de nem sikerül. Az embereket kikerülgetve sietek felé, de aztán mégis Derek felé fordulok.

- Ha szeretnéd, hogy beavassalak, akkor tenned kell egy szívességet!

- Kiszedem másból, Allie! Szívesség nélkül.

- Kérlek!

- Mi az?

- Tereld el Aaron figyelmét Robertről. - a bátyám összevonja a szemöldökét, de én még folytatom. - Mondd el neki, hogy most mi történt, de véletlenül se engedd a közelébe. Ha Aaron iszik, akkor végkép ne!

- Allie, meg fogok őrülni! Mi a franc folyik itt?

- Be foglak avatni! De most szükségem van rád úgy, hogy az eszednél vagy. Dominicot intézi Stacey. Te intézd Aaront.

- Miért nem te intézed Aaront?

- Mert rajtatok kívül mindenki úgy tudja, hogy nem vagyunk együtt. Kérlek Derek!

Fagyott mosolyOù les histoires vivent. Découvrez maintenant