𝐀𝐥𝐥𝐢𝐞
Owen sokára jött vissza. És nem kapott válaszokat. Velünk pedig nem osztotta meg az elméletét, vagy hogy mire jött rá, ami miatt úgy elrohant. Próbáltam unszolni, de csak megrázta a fejét. Így annyiban hagytam a dolgot.
Míg rá vártunk, addig mi a nappaliba foglaltunk helyet. Időközben Dominic és Stacey is betoppant, akik a gyerek láttán ugyancsak sokkba kerültek, majd Caleb felé fordulva azt kérdezték, amit én. Honnan loptad?
Bármennyire is nevetséges kérdés volt, Caleb képes lenne erre. És miután Owen csüggedten, de még mindig dühösen ért vissza a lakásba, el is határozta, hogy elnevezi a gyereket.
- Tesó, valószínűleg már van neve. - forgatja meg a kezében Trent a sörös üveg. Ő is vicces látványt nyújt. Egyik kezében a félig üres sör, a másikban pedig a tápszeres cumisüveg.
- És tudod mi az? - kérdezi félre döntött fejjel Owen, mire Trent megrázta a fejét. - Én sem, szóval el kell neveznünk a kicsit. Sőt lehet, hogy mindannyian szülők lettünk ezen a napon! - mondja boldogságot tettetve, majd még egy sörért nyúl. - Gratulálok mindenkinek! - ironizál. Azt hiszem ő van kiakadva mindannyiunk közül a legjobban. Nagyon érdekel az oka, egyszerűen már túlságosan is kíváncsi vagyok. De inkább csöndben maradok. Majd megkérdezem tőle akkor, mikor lenyugodott.
- Minél hamarabb meg kell találni az anyját.
- Egy név se áll a rendelkezésedre. És mivel nincs sorozatszáma ezért lenyomozni sem tudod honnan származik ez a csöpp. - forgatja meg a szemét Stacey.
- Most senki idejébe nem fér bele a gyereknevelés. Tele vagyunk vizsgákkal és versenyekkel. Egyszerűen csak képtelenség az egész. - mondja Dominic az ő véleményét, átkarolva Stacey vállát a kanapén.
- És mit akarsz, mit csináljunk? Adjuk egy árvaházba? Szerinted milyen élete lenne ott? - mondja ki a véleményét Caleb.
- Itt se lenne jobb. - teszi hozzá Stacey. - Senkinek sincs ideje Caleb. Felváltva lehet menne, viszont így ki lesz az anyu és az apu számára? Egy csapat egyetemista vagyunk, nem pedig szülőbanda!
- Lehetnétek ti! - dől hátra a kanapén Staceyre és Dominicra mutatva. - Ti házasok vagytok! Rossz szemmel sem néznének rátok, hisz esküvő utáni szexről beszélünk! - viccelődik Caleb nevetve.
- Hülye vagy! - mondja Dominic, majd a szájához emeli a sörét.
- Ha szeretnéd lenyomom a torkodon a gyűrűmet. Akkor akár te is lehetnél apuka Dominiccal. Apu és apa. - kortyol a borába Stacey, mire mindenki, amilyen halkan csak tud felnevet.
- Te eltudsz képzelni engem apukának? - horkan fel Caleb megingatva a fejét. Stacey sokáig mustrálja, mintha gondolkodna a válaszon, majd végül megszólal.
- Ami azt illeti igen.
- Vicces vagy Stacey, de én nem lehetek az apja.
- Ahogyan mi sem a szülei. Nagy terveink vannak, amibe egyáltalán nem fér be egy gyerekvállalás.
- Itt mindenkinek nagy terve van. - szól közbe Trent. - Nem passzolhatjuk át a felelőséget a másikra.
- Allie? - kérdezi Caleb.
- Nem, Allienek is tervei vannak, hagyd ki belőle. - mondja a mellettem ülő Aaron átkarolva a derekamat. - Sőt, ami azt illeti hatalmas és titkos tervei vannak szóval őt teljesen hagyd ki a tervezésből. - dönti a vállamra a fejét, mire átkarolom a vállát, bár hirtelen nem értem miről beszél. Olyan, mintha meg lenne sértve.
KAMU SEDANG MEMBACA
Fagyott mosoly
RomansaEgy autó, három barát, egy baleset Allie Abbot, mint minden normális 18 éves élvezni akarta az utolsó nyarát, még mielőtt egyetemre megy a két legjobb barátjával. Mindhárman ugyanazon az egyetemen kezdtek volna azon év őszén. De nem így történt. Kép...