𝐀𝐥𝐥𝐢𝐞
- Stacey Avalon? - kérdez vissza tágra nyílt szemmel Hayley. - Most csak ugye szórakozol velem? - megrázom a fejemet. Hayley-nek elintéznie, hogy egy műszakba kerüljek vele. Bár úgy gondolom nem sokat kellett ez ügyben intézkednie. Lassan nyolc óra, ami azt jelenti, hogy nemsokára végzünk. Hayley a pult és a konyha között mászkál, és mindig mikor a pulthoz ér, ahol jelenleg én vagyok feltesz egy kérdést. - Nem, ezt nem mondhatod komolyan! - vagy nem éppen kérdést. Elmeséltem neki a drámai találkozást Stacey Avalon-nal, mire azonnal elkezdett faggatni.
- Pedig de. Viszont én eddig nem is találkoztam ezzel a Stacey Avalon-nal. Azt se tudom milyen szakon van, sőt... - zárom be a kasszát. - A nevét se hallottam még.
- Most már tudod ki, és egészen biztos vagyok, hogy meg is jegyzed a nevét. - mondja somolyogva. Hogy megjegyzem-e a nevét? Hayley teljesen meg van húzatva, amióta Stacey-ről beszélgetünk.
- Ő sem figyelt, hanem a telefonját nézte. Nem csak az én hibám. - húzom ki magam. Igen, nem figyeltem előre. Igen, neki mentem. De ha ő előre nézett volna akkor simán ki tudott volna kerülni. Mindketten hibásak vagyunk, mert figyelmetlenek voltunk.
- 300 dolláros póló?
- Annyi. - rázom meg a fejemet. 300 dollár soha életembe nem adnék ki egy pólóra. Ha megtehetném se. Egy darab pólóra, biztos, hogy nem.
- Uram atyám! Hát készülj fel! - mondja tágra nyitott szemmel.
- Mire? - összevont szemöldökkel fordulok Hayley felé, aki nem szól egy szót sem, csak a bejárat felé biccent. Nem, nem lehet itt. Lassan fordulok oda, ahová Hayley mutatott a fejével. Tényleg Stacey lépett be, laptoppal a hóna alatt. Remélem el is felejtett. Hisz egy ilyen ,,híres" lány, miért jegyezne meg egy magam fajtát...
- Már megint te? - forgatja meg a szemét. Ennyit a reménykedésnek, hogy elfelejtett.
- Szia, mit adhatok? - mély levegő Allie, nem lesz gond. Kis gúnyolódást kibírok. Eddig is kibírtam, most is kibírok. Nem ő lesz az, aki majd ki fog rajtam.
- Mézes-mázos hangnem? - vonja fel a szemöldökét. - Nem, ez nálam nem játszik. - rázza meg a fejét. Az biztos, hogy ez a lány a türelmemet teszteli. Az a baj, hogy nap vége van, és egyszer a türelmemnek is vége szakad.
- Csak megkérdeztem mit adhatok. - vonom rá össze a szememet. Semmi mézes, semmi mázos nem volt a hangomba. Csak egy kérdés, amit egy barista kérdez a vendégtől. Mit. Adhatok.
- Teljesen mindegy. Jeges kávét kérnék, fahéjjal.
- Más valamit?
- Igen. - teszi a pultra a kezét, majd közelebb hajol hozzám. Zöld szeme az utálattól csillog. - A kezembe kérem, nem pedig a mellkasomra. - mondja egy gonosz vigyorral az arcán. - Kártyával fizetek. - elé csúsztatom a terminált, majd miután fizetett a blokkot a kezébe adom. A pultnál átveszik a helyemet, én pedig elkészítem a fahéjas jegeskávét.
~~~
Fortyogok magamba, míg lefőzöm a kávét. Akkor is fortyogok, amikor a jeget teszem bele, vagy amikor a fahéjat. Igazán kíváncsivá tett ez a Stacey Avalon és a viselkedése. Gimibe a menő csajok csoportosan jártak. A menő lány és a ,,barátai." Viszont Stacey-nek nincsen kísérete. A folyosón sem volt. És most sincs. Csak egy laptop a hóna alatt. A pultra teszem a kávét, majd egy erőltetett mosollyal szólok Stacey-nek. Elveszi a kávét, majd egy kösz féleséget motyogva elmegy egy sarki asztalhoz.
- Még szinte meg is úsztad.
- Hogy érted? - nem fordulok Hayley felé, úgy teszem fel a kérdésemet. - Ennél durvábbra számítsak? - kérdezem tettetett félelemmel. - Vannak csicskái, akiket rám küld? Vagy az apja egy ninja, aki eljön értem? Oh, várj! - most fordulok Hayley felé felemelt mutatóujjal. - Tuti, hogy vámpír és ki fogja szívni a véremet. - Hayley hangosan felnevet, majd megrázza a fejét. Én is ugyanezt teszem.
ESTÁS LEYENDO
Fagyott mosoly
RomanceEgy autó, három barát, egy baleset Allie Abbot, mint minden normális 18 éves élvezni akarta az utolsó nyarát, még mielőtt egyetemre megy a két legjobb barátjával. Mindhárman ugyanazon az egyetemen kezdtek volna azon év őszén. De nem így történt. Kép...