𝟒𝟑. 𝐅𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭

2K 172 3
                                    

𝐀𝐥𝐥𝐢𝐞

Sok mindenen mentem keresztül , hogy tudjam, ezzel nem fogok tudni mit kezdeni. Mert nem tudom eldönteni kit, mit vagy hová nézzek csak is azt látom, hogy éjfélt ütött az óra és a barátom valaki más előtt áll és csókolóznak. Aaron valaki mással csókolózik néhány méterrel odébb tőlem. Staceyre nézek, aki nem látja azt, amit én. Nem lát sem engem, sem Aaront, se pedig a vállamat fogó Robertet. Csak én látom és hallom, hogy a szívem egy olyan vékony peremre csúszik, ahonnan, ha leesik akkor annak vége. Be kell hunynom a szemem. Részeg vagyok, méghozzá nagyon részeg. Lehet csak beképzeltem, vagy hagytam, hogy Robert a fejembe beszéljen. Lehet elérte azt, amit akart. Lehet.

- Miért csináltad? - fordulok Robert felé, könnyekkel a szemembe, készen, hogy letámadjak igazából bárkit. - Miért akartad, hogy lássam?

- Allie, természetesen nem megbántani akartalak.

- Mégis mit gondoltál? Mi fog történni? - rázom meg a fejemet. - Hogy majd végig nézem, majd hozzád fordulok vigaszért?

- Hozzám bármikor fordulhatsz.

- Ja igen! Csak akkor nem, amikor a barátom valaki más szájába turkál. Kösz, Robert! Nagyon jó „barát" vagy! - mondom annyi gúnnyal, amennyit a hangomba tudok tuszkolni.

- Természetesen nem a csalódottságodat akartam ezzel elérni.

- Akkor mit? Hogy megmutasd te vagy a jobb? Te vagy a jobb választás, a jobb pasi, a tökéletes pasi? - javítom ki magam.

- Mi folyik itt? - kérdezi mellénk lépve Dominic. - Allie csak egy szavadba kerül és eltávolítom a közeledből a tagot. - mondja felém fordulva, mire mély levegőt veszek. Majd Robertet kezdi el méregetni, aki ugyanígy tesz Dominicon végig nézve.

- Azt szeretném Dominic, hogy engem távolíts el ebből a buliból. Kérlek hívj egy taxit!

- Biztos?

- Biztos.

- Nem! - szólal meg Stacey a hátam mögött. - Nem mehetsz el!

- De elmegyek, és szeretném, ha jól éreznétek magatokat! - mondom, tényleg őszintén. - Aaronnak semmi joga nem volt titeket megbíznia a bébicsőszködéssemmel. Semmi joga nem volt.

- Nem is azért csináltuk, mert Aaron megkért minket. Hanem azért, mert szeretünk téged Allie!

- Köszönöm, de tényleg, érezzétek jól magatokat! - mondom minden könnyemet letörölve. - Azt akarom, hogy jó sztori legyen, amit eltudtok nekem mesélni. Mondjuk, hogy Dominic annyit ivott, hogy a WC-t ölelgette.

- Ilyen még sosem történt! - húzza ki magát tetettet sértődöttséggel.

- Nem hiszek neked. - válaszolom egy halvány mosollyal. - De majd megkérdezem mondjuk Owent, mert Owen mindent tud.

- Nem hiszel nekem? - kérdez vissza. - Miféle barát vagy te nő? - kérdezi átkarolva a vállamat.

- A legjobb, akit magad mellett tudhatsz.

- Hm, tetszett ez a válasz! Megjött a taxi.

- Biztos, hogy elmész Allie? Elmegyek veled! - ajánlkozik fel Stacey.

- Nem vagyok most jó társaság. Plusz neked feladatod, hogy jó sztorit gyárts nekem.

- Szeretlek! - dalolássza Stacey. - Míg kikíséred, addig szólok Aaronnak. - mondja, mire visszafordulok. Stacey furcsán néz rám, mire kihúzom magam és minden színészi tehetségemet összeszedve belekezdek egy hihető hazugságba.

Fagyott mosolyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin