𝟓𝟎. 𝐅𝐞𝐣𝐞𝐳𝐞𝐭

2.1K 169 5
                                    

𝐀𝐥𝐥𝐢𝐞

- Nincs komoly baja! – fogja meg a vállamat Caleb.

- Nem tudhatod. – csak ennyit mondok. Elvesztette az eszméletét. Ami lehet annyira nem is lett volna kiakasztó, ha az orrából nem folyik vér. Nem ömlött, csak szivárgott, de a félre nyeklett feje, mikor Derek az oldalára fordította. Egyszerűen csak félelmetes volt. Amint mentő kiérkezett el is vitték Aaront. Utána pedig autóba ültünk és mentünk mi is. Most pedig épp kivizsgáláson van. Mi pedig várunk.

Miután mindannyian lerogytak a fehér székekbe azonnal nekik támadtam. Faggatni kezdtem őket, hogy mi van Aaronnal. Hogy mégis mi a franc történhetett. Nem engedtem, hogy felületes mesét adjanak elő nekem. Mindenre rákérdeztem. Minden egyes részletre.

Kiderült, hogy Aaron nagyon nincs magánál a pályán. Caleb úgy fogalmazott, hogy mintha folyamatosan gondolkodna, és mivel nem a hokin gondolkodik, ezért a teljesítménye is romlik. A héten háromszor kenték fel a falra. Ebből kettő Robert volt.

A fiúk nem kérdezősködtek Aaronnál. Nemsokkal többet tudnak, mint én. Aaron nincs teljesen magánál. És egyikőnket sem avat be.

Derek folytatta. Észrevette, hogy Aaron biceg a lábára. Még két-három hete megütötte. A srácok orvoshoz akarták vinni. Aaron nem engedte, azt mondta jól van. Csak egy kis baleset, és gyorsan el fog múlni.

Trent volt a következő, aki észrevételt közölt velem. Azt mondta Aaron nem tud huzamos ideig egyhelyben maradni. Úgy fogalmazott, hogy mintha folyamatosan csinálni akarna valamit. Aaron nem nagyon maradt a lakásba. Folyamatosan elment. Nem tudták hová.

Stacey jön. Stacey elmondta, hogy Aaron vele találkozott hétvégenként, mert fogást próbáltak találni Roberten. A lányokkal találkoztak, akik hajlandóak voltak valamit mondani nekik. Próbálták meggyőzni őket, hogy lépjenek fel Robert ellen, de mindegyik lány nemet mondott. Megoldást akartak találni. Aaron pedig azért volt Staceyvel, mert vele folyamatosan mozgásban volt.

Dominickal ment edzőterembe. Általában együtt értek rá, így együtt is mentek. Dominic azt mondja a szokásos edzéstervet csinálta, semmi különöset nem tapasztalt. Kivéve a lába. Dominic is azt mondja, hogy a bal lábára furán áll, de ezt letudja annyival, hogy a hoki miatt.

Owen és Luke pedig azokat tapasztalták, amit többiek. Owen még annyit fűzött hozzá, hogy tavaly ilyenkor ugyanúgy túlhajtotta magát. Hoki terén és edzőterem szinten is.

Az orvos egyszer jött ki, akkor is futtába mondta el, hogy Aaront kivizsgálják, biztosat nem tud mondani. Aaron még a mentőautóba magához tért. Egyelőre nem engedtek be hozzá.

Azt mondták aggodalomra nincs ok, nyugodjunk meg. Könnyű ezt mondani. Az egyetemről azonnal elengedtek. Nathelie átvette tőlem a részlegemet, azt mondta szívesen segít.

- Allie, már nincs bőr a hüvelykujjadon! – fogja meg a kezemet Owen. Nem is láttam, hogy mellém sétált. A tenyerébe veszi a kezemet, aztán az övébe zárja. – Nyugi, nincs baja! Ő Aaron.

- Owen, nem tudok lenyugodni addig míg be nem engednek hozzá.

- Lehet csak egy egyszerű agyrázkódás.

- Vérzett az orra.

- Ami csak szivárgott!

- Egy sima agyrázkódás szédüléssel és hányingerrel jár általában. Ájulásról nem tudok.

- Felkenték a plexi falra. Méghozzá Robert. – ökölbe szorítom a kezemet. Olyan szívesen végig nézném, hogy a falra kenik, hogy azt elmondani nem bírom. Még ujjonganék is.

Fagyott mosolyحيث تعيش القصص. اكتشف الآن