𝐀𝐥𝐥𝐢𝐞
Kétszer pislogok, hogy realizáljam mi is történik pontosan. Szerintem a szemeim éppen be akarnak csapni. Stacey Avalon, a kifinomult ízlésű, és hangos lány jelenleg egy bárba van feltűrt inggel. Összevonom a szemöldökömet, majd benyitok a bárba Rögtön megcsap a sör és a dohány szaga, és még néhány olyan szag, ami azt sem tudom mi. Csak azt, hogy nagyon büdös. Magam elé húzom a válltáskámat, majd az egyik kezemet rajta hagyom. Elmegyek néhány dülöngélő részeg mellett, hogy a harcmezőhöz érjek. Tényleg Stacey az. Két nagy darab ember áll előttem, aki hangosan szurkolnak a frufrus lánynak. Stacey-vel szemben egy vézna, baseball sapkás részeg áll feltartott öklökkel. Stacey ingása arra enged következtetni, hogy ő sem éppen józan. Leveszi a csuklójáról a hajgumit, majd felkötve a haját ő is felhúzza az öklét. Mögötte két férfi méregeti. Főleg a lábát és a hátsóját. Ezek nem egy bunyóra akarják kihívni. Szememmel a pultot kezdem el vizslatni a holmijai után. Miután megtaláltam átfurakszom a két hústorony között, majd elkapva Stacey csuklóját, megfogom a táskáját és elindulok vele kifelé. A barna hajú lány rám kapja a fejét.
- Te mégis mi a jó istent csinálsz? - kérdezi, miután kilépünk a friss levegőre. Az elviselhetetlen izzadság és alkohol szagtól viszont nem szabadulok olyan könnyen.
- Te komolyan le akartál azzal a pasival állni verekedni?
- Igen. Ingyen felesért megtettem volna. - jelenti ki nehezen forgó nyelvvel. Teljesen a padlón van, csodálkozom, hogy még nem esett össze.
- Te totál részeg vagy. - állapítom meg hangosan is.
- Nyertem volna. - mondja összehúzva a szemét. - De te úgy gondoltad, hogy szükségem van a segítségedre. Megmondom neked a tutit, Abbot! - lép hozzám egy lépéssel közelebb a mutatóujját a mellkasomra szegezbe. - Nem kell a segítséged.
- Fogalmad sincs, hogy mekkora veszélybe voltál, igaz?
- Nem voltam veszélybe. - mondja és karba teszi a kezét. - Könnyen kiüthettem volna, ha nem ráncigálsz ki onnan. - mutat a bár felé.
- De Stacey, veszélybe voltál. Nem attól, akit ki akartál ütni. A másik két pasitól, akik mögötted álltak.
- Mondok neked valamit. Azért, mert valaki a hátam mögött áll még nem lesz veszélyes rám nézve.
- Azok ketten rosszabb dolgot akartak tenni veled, minthogy kihívjanak egy bunyóra. És a mostani állapotodat megnézve nem hiszem, hogy bármit is tudtál volna ellene tenni.
- Ne ítélkezz!
- Nem ítélkezem, csak elmondom neked, hogy miért hoztalak ki onnan.
- Hát köszi. De nincs szükségem a törődésedre. - kapja ki a kezemből a táskáját, majd elindul vissza a bárba. Ökölbe szorítom a kezemet, majd a könyökénél fogva megállítom. - Eressz el!
- Haza viszlek. - mondom neki. Aztán megint elkezd nekem magyarázni, hogy nincs szüksége rám... De a szemem a mögötte lévő kocsma bejáratára koncentrál, ahonnan most lépett ki a két ember. Pont azok, akik Stacey-t méregették. - Maradj csöndbe! - szólok rá a szemébe nézve. - Nem mész vissza, és most elindulsz velem abba az irányba. - mutatok a hátam mögé. - Minden ellenkezés nélkül, mert én nem akarok idegenek keze közé kerülni. - összevonja a szemöldökét, majd odanéz amerre én. Mikor kihoztam a bárból, akkor két és fél utcát sétáltam le vele. Annyi előnyünk van a két férfival szembe. - Ne nézd őket olyan sokáig! - figyelmeztetem. - Megértettél Stacey? - bólint, majd elindul velem az utcán.
Kétszer pillantok hátra, másodiknál összetalálkozik a tekintetem az egyik férfival. Három utcányira vagyunk tőlük. Viszont most már ők is megindultak felénk.
ESTÁS LEYENDO
Fagyott mosoly
RomanceEgy autó, három barát, egy baleset Allie Abbot, mint minden normális 18 éves élvezni akarta az utolsó nyarát, még mielőtt egyetemre megy a két legjobb barátjával. Mindhárman ugyanazon az egyetemen kezdtek volna azon év őszén. De nem így történt. Kép...