Bohaterowie

847 11 3
                                    

Sophie Pettigrew

Wygląd: proste, blond włosy do połowy pleców, niebieskie oczy, średniego wzrostu.

Cechy: łatwo ją urazić, trochę mściwa, uczciwa, lojalna wobec przyjaciół, pomysłowa.

Victoria Pevensi

Wygląd: mocno kręcone, krótkie brązowe włosy do ramion, szare oczy, duża ilość piegów, ciemna karnacja.

Cechy: ambitna, sprytna, zawsze broni przyjaciół i wstawi się za nich bądź pomoże w potrzebie.

Karen Louis

Wygląd: lekko kręcone, rude włosy do połowy pleców, niebieskie oczy + praktycznie zawsze nosi okrągłe okulary z imitującą złoto oprawką, śniada karnacja.

Cechy: mądra, oryginalna, często trochę poważna, ale przy przyjaciołach umie być zupełnie inna.

Lucy Halee

Wygląd: Proste, krótkie blond włosy do ramion, brązowe oczy, lekko ciemna karnacja.

Cechy: lojalna, cierpliwa, zawsze pomoże w sprawach ubioru na jakąś okazję i może nawet coś uszyć jeśli ma jak.

Rose Clarke

Wygląd: lekko kręcone, brązowe włosy z blond pasemkami, brązowe oczy, oliwkowa karnacja.

Cechy: roztrzepana, pomocna, w przeciwieństwie do swojej przyjaciółki Lucy ona może pomóc przy makijażu na każdą okazję.

Elen Davies

Wygląd: proste, brązowe włosy, niebieskie oczy, jasna karnacja.

Cechy: dokładna, zawsze szuka sprawiedliwości.

Mark Roy

Wygląd: proste, krótko przycięte włosy, piwne oczy, ciemna karnacja.

Cechy: Pracowity, natarczywy, dużo gada

Resztę postaci poznacie w trakcie książki, po rozdziale będzie ich opis.

|Siostra Zdrajcy|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz