ڤــۆت بـکەن💖
ELIZABETH's POV
"مانای چییە ئـەو نەفـرەتییە جێگای گـرتوومەتەوە؟"
٭بە تـوڕەی بـە نایین ـم وت٭خـۆ ئەزانم تاوانی ئـەو نییە بـەڵام ئەم هەواڵە شـتێکی تـرە..
نایین: بەڕێوبەرەکە وتـی زۆر چـاوەڕێم کرد نەهاتەوە بـۆیە کـارما لە بــری ئـەو بـەردەوام ئـەبـێت.
٭ڕوونی کـردەوە٭"مێشـکم لە دەسـت ئـەدەم"
ڕۆیشـتمـە دەرەوە
ئـەو دەربـڕینە بـە فـیزەی کـارما لە پـێش چـاوم وام لێ ئـەکات بـڕۆم و قـژی ڕابکێشـم بـاشترە نەیبینـملە ژوورەوە هەمـووی بـە شێوەیەکـی گاڵتەجاڕ سـەیرم ئـەکات.... لەبەر چــی؟
لەبەر ئـەوەی کـارمای بـەڕێـز بـە ئەوانی وتـووە کە بـێـث هاوسەرگـیری لەگەڵ بـازرگانێک کـردووە چـیتر نـایەوێ خـۆی کەم بـکاتەوە بـە کار کردنی لـە قــاوەخانەیەکـی نـاو بــازاڕ..جیمیـن: چـی هەڵـە هەیـە؟ بـۆچی ئـاوا لـێرە دانیشـتووی؟
٭دەستی لەسەر پشـتم دانا کاتێـک لە تەنیشـتم دانیشت٭ئـەو شـەوەم بـیر هاتـەوە کە بـەهەڵە خـۆی ئامادە کـردبـوو بـۆ ڕۆژی لە دایـک بـوونی نـایـیـن
گــەمـژە.."تـۆ دووربـە لێـم مـن بـاشـم"
٭دەستیـم لابـرد بـێ ئـەوەی سـەیری بـکەم٭ئـەو هـۆکـاری سـەرەکـی ئـەمانـە تەنـها خــۆی
کـە هەوڵـی چاکـکردنەوەی نـادات ناچار نیـم سـەیری بـکەم.جیمین: بــڵێ چـی بـووە، کەسێک بـێزاری کـردووی؟ تەنـهـا بـیڵـێ.
٭بە جددیەوە پـرسی٭"بە زانینی هیـچـت لە دەسـت نایە بۆیە لـەبیریکـە"
٭بە بـێزاری وتـم٭ئـەو هیچی نەوت تەنـها بـە ساردی سێری کـردم
لـێدانەکـانی دڵـم خـێرا بـوون
هەمـیـشـە بە بـچووکـترین سێرکردنی مـن ئەدۆڕێم"کـەواتە بـا کارمـا کـارەکـەم پێـبداتـەوە"
٭سـەیری نـاوچـاویـم کرد وتـم٭بـە شێوەیەک سـەیری کـردم دوای ئـەو قسـەیەم وەکـو ئەوەی بـەزەی پێـما بێتەوە...
سەیری لایەکەی ترم کرد سەرم لە قانـد
ئـەو ئـەوە نـاکـات لەبەر مـن
دڵـی هاوسەرەکـی ناشـکێنێ لەبەر خـۆشەویسـتی پێشـووی...چ ناچارە ئـەوە بـکاتجیمیـن: کێشەی تـۆ چییە لەگەڵ ئـەو؟
"لەبەر جەنابـیان ناتـوانم لـێرە کـار بـکەم"
٭بـە تـوڕەی وتم و هەڵسـام٭جیمین: کەی کێشەیە لە شـوێنێکی تر کـار بـکە...ئەگەر بەڕاستی مەبەستت کـار کـردنە.
٭ئـاسای قسەی کـرد لە کۆتایی قەسەکانیـا دڵ ڕەق دەرکەوت٭
ESTÁS LEYENDO
Señorita
Romance"تـەنانەت پێش ئـەوەی نــــاویشیــی بـزانـــم" چیرۆکەکە کەمێ تێکەڵە.. وە هەنێ جوڵە و قسەی سەروو تەمەنی 18ـشی تیایە،، من لە هیچ شوێنێکا ئاگادارت ناکەمەوە بڵێم ئەگەر حەزت لەو بەشانە نییە بیپەڕێنە... لە سەرەتاوە پێم وتی تێکەڵە! ئەوی تر لەسەر خۆتە ئەیخ...