‘-ELIZABETH’s POV_,
نایین: دالیا ههر ئاوا جوانه؟ یان مهیكهئهپ جوانی كردووه؟
*به لاچاوێ سێری دالیاـی ئهكرد*
“خۆی ههر جوانه مهیكئهپیشی كردووه جوانتر بووه”
پیاههڵدانهكهم بۆ دالیا ڕاستگۆیانه بوو ئهوهنه ئێسكی سوكه ناشرینیش بێت ههر جوانه
جین: پسته پست مهكهن, وا قسهبكهن ئێمهش بزانین چی ئهڵێن.
*وتی, كه تهواو بوو له قسهكردن لهگهڵ دالیا*
نایین: بهینی خۆمانه.
*به ساردی سێری جین ـی كرد*ئهو غیرهكردنه زۆرهی دایمه كێشهی بۆ دروستهكا و شهڕ ئهكا لهگهڵ جین
جین كه بیری ئههێنێتهوه هاوسهرگیریان كردووه بۆ ئهوهی دڵی لێ پیس نهكات, نایین زیاتر شێتهبێ و قسهی لهگهڵ ناكا..
دالیا: بهجددی بهبهختی نایین, هاوسهرێكی وهكو جین!! نایابه, زۆر ئاگاداریبه.
*به ههردوو دهستی ئۆكهی كرد و بۆ ساتێ چاوی توند داخست*نایین: ئهگهر ئەو خەڵکەش خۆیانی لێ نزیك نهكهنهوه نایابتر ئهبێ, سپاس.
*پشتی ههردوو دهستی له ژێر چهناگهی بوو, ئاشكرا ڕق له دهنگیا ههبوو لهگهڵ خهندهیهكی ساخه*جین: وهره.
*دهستی نایین ـی گرت*نایین: بهڵێ, منیش ئهمهوێ بڕۆین.
*دهمی تا لای گوێی ڕۆشتبوو چاویشی بێ ههست*جین ئهزانێ نایین چۆنه
هیوادارم بێ كێشه ئاشتی بكاتهوه
ههتا لهبهر چاوم نهمان دهمهقاڵێیان بوو به چپهوه ئهو سهر لهقاندنه توندهی نایین بهسه بۆ ئهوهی بزانی دۆخهكه چۆنه!دهستێك له كهمهرم ئاڵا و دالیا دووركهوتهوه
ڕووم وهرگێڕا, جۆنگهان بوو به گرژی سێری ئهكردمجۆنگهان: چۆنه جلهكهت گۆڕی؟
*به چاوی ئیشاعهی جهستهم گرتم*ههستم به لاڵ بوون كرد
ڕقم لهخۆمه كاتێ ئهتوانم به ئاسانی سهرنجی دهوروبهر ڕابكێشم, ههر من نا ههموو ئافرهتێك ئهم كێشهیهی ههیه, پیاو سێری پهیكهرێكیش ئهكات كه جلێكی كراوهی لهبهر بێت!
جلێكی ئاسایی ئهم تێڕوانینه بێ شهرمانهی ناوێ!“كه شهربهتم خواردهوه كهمێكی ڕژا بهسهر جلهكهما پاك نابۆوه, به ناچاری خۆم گۆڕی”
ئهگهر پێی ئهڵێم جیمین چۆن جلهكهی گۆڕیوم ئهبێ چی بكات؟ تۆ بڵێی نهمكوژێ!
بهجددی گرنتی بهردهوام بوونی ژیانم نادهم..
VOUS LISEZ
Señorita
Roman d'amour"تـەنانەت پێش ئـەوەی نــــاویشیــی بـزانـــم" چیرۆکەکە کەمێ تێکەڵە.. وە هەنێ جوڵە و قسەی سەروو تەمەنی 18ـشی تیایە،، من لە هیچ شوێنێکا ئاگادارت ناکەمەوە بڵێم ئەگەر حەزت لەو بەشانە نییە بیپەڕێنە... لە سەرەتاوە پێم وتی تێکەڵە! ئەوی تر لەسەر خۆتە ئەیخ...