جۆنگـھان: دەی خـۆشەویستم ھەڵـبژێرە.
*وتی و بتڵە ئاوەكەی ڕاست كردەوە*بـێث: واستـەم بـۆ نـاكـەی؟!
*خـۆی كیـوت كرد و سێری جۆنگـھان ـی كرد*ئەویش بە دراماتیكی دەستی لەسەر دڵی دانا و بە ئازارەوە چاوی داخست.
بـێث ڕاستەخۆ دڵی خـۆش بوو زانی بێ دڵی ناكات.
جۆنگـھان: نـەخـێر ھەڵـبژێرە.
*خـۆی جـددی كـردەوە*جونگـكووك و دالـیا پێكەنیین بە حاڵی
بـێث بە توڕەیی سـێری كـردن ئەوانیش بە زۆر خۆیان ئاسایی كردەوە...بـێث: ئەبوو لە سەرەتاوە بڵێم یاری نـاكەم.
*لە دوو دڵیا پەتی كڵاوی قەمسەڵەكەی چرچ كردەوە و ڕوخساری ھیچ دیار نەما برینەکەی دەستی کولایەوە بەڵام ئازارەکەی هی ئەوە نەبـوو بیکات بە هـەرا*بـۆنێكی نـاسراو ڕۆیشت بە لوتـیا...!
پێویستـی بە بیركردنەوە نـەبـوو بۆ ئەوەی بزانێ ھی كێیە، تا تـوانی زیاتر پەتەكەی ڕائەكێشا بۆ دەرەوە زیـاتر ھەنـاسەی قـوڵـی ھەڵئەمـژی
ھەردوو دەستی دانا لەسەر ئەو بەشەی كە نێوان برۆكانی بە دەرەوەبوو بۆ ئەوەی كـپ بێتەوەجیمین قۆڵی لەسەر تەنیشتی كورسییەكە دانا و دەستی خستە ژێر گوێی بە یەك شێوە سەرنجی لەسەری ھێشتبـۆوە نیازی نەبوو چاوەكانی بێ بەش بكات لـەو دیمەنە..
تێی: یـاا زۆر گەورەت كردووە، خـۆ لەسەری ناكوژرێی.
*ھەوڵیدا دڵی بـداتەوە ئەزانێ چی لەمێشكیا ئەگوزەرێ*جۆنگـھان: دەی خۆشەویستم تێی ڕاستەكا.
*دەستی لەسەر پشتی دانـا*ئەویش پەنجەی بەرز كردەوە بۆ ئەوەی ساتێك چاوەڕێی بكات
كـارما لار بۆوە سەری لەسەر شـانی جیمین دانـا
جوڵەیەكی ئاسایی بوو بەڵام سەرنجی ھەمـوویانی ڕاكێشا جیمین و بـێث نەبێ سێریان نەكـرد..كـارما بە دوودڵی سێری خۆی جرد بزان ھیچی نییە كاتێ دڵنیا بۆوە كە ئاساییە بە خەندەیەكی شڵەژاوە سێری ئەوانی تری كرد
كـارما: شتێكـمە.؟!
*سێری دانە دانەیانی كـرد*جۆنگـھان بەجۆرێك غـیرەی كـرد!
خۆ ئەو ئێلیـزابـێث ـی بە شێوەیەكی جـیاواز خۆشەوێ ئيتر ئـەم نـیگـا سارد و تیژانە چـیـیە؟!تێی و جونگـكووك چاوەڕێی ئەوەیـان لە كـارما نەئەكـرد وا بكات بە تایبەتی كاتێ بـێث لێـرەیە..
دالـیا سێری كرد بەڵام زۆر گـرنگی نـەدا ئـەو چـاوی لەسەر كـەسێـك ھەڵنـاگـرێت!!
بـێث: ئــێـهـ .. با بەردەوام بـین.
*پەتەكەی شل كردەوە و چەپڵەیەكی لێیا*
ESTÁS LEYENDO
Señorita
Romance"تـەنانەت پێش ئـەوەی نــــاویشیــی بـزانـــم" چیرۆکەکە کەمێ تێکەڵە.. وە هەنێ جوڵە و قسەی سەروو تەمەنی 18ـشی تیایە،، من لە هیچ شوێنێکا ئاگادارت ناکەمەوە بڵێم ئەگەر حەزت لەو بەشانە نییە بیپەڕێنە... لە سەرەتاوە پێم وتی تێکەڵە! ئەوی تر لەسەر خۆتە ئەیخ...