✿ELIZABETH's POV✿
بەیانی بە دەنگی ئەلەرمی مۆبایلەکەم خەبەرم بوەوە سەیرێکی کاتژێرەکەم کرد 06:45 خولەک چاوم داخستەوە نامەوێ بخەومەوە تەنها کەمێکی تر لە جێگاکەما ئەمێنمەوە.
جارێکی تر دەنگی ئەلەرمی مۆبایلەکەم هات
"کەواتە بوو بە07:00" هەڵسام ڕاستەوخۆ بۆ گەرماوەکە ڕۆشتم.....
دوای ئەوەی تەواو بووم ڕۆشتم خۆم گۆڕی و کوپێک قاوەم خواردەوە نازانم بۆ بەم بەیانییە قاوە؟! بەڵام خواردمەوە
دەرگام قفڵ کرد ویستم بڕۆم بۆ لای جیمین....
"نەخێر، ئەگەر بڕۆم بۆلای بە ئاسان ڕزگارم نابێ لە دەستی و لە کارەکەشم دوا ئەکەوم" ئایش ئەم کوڕە چۆن مێشکی داگیر کردووم.بەڕێ کەوتم بۆ قاوەخـانە
ترافیک سوور بوو وەکو هەمووان سەیارەکەم ڕاگرت .٭هێـی زۆر مەخۆوە٭!
٭سەمـام لەگەڵ ئەکەی؟٭
٭بۆچی ئەبێ بە 'سێنۆریتا' بانگت بکەم؟٭
٭نامەوێ تەنها لەبەر ئەوەی تۆ حەزت بە وشەی'سێنۆریتا'ـیە ناوی خۆت نەزانم٭
٭دڵنیـای لەوە؟٭
٭ئیتر هی خۆمـیت٭بە دەنگی هۆرنی سەیارەکانی پشتەوەوەم لە بیرکردنەوەکانم هاتمە دەرەوە دانەیەکم کێشا بە سەری خۆما و دەستم کردەوە بە ڕۆشتن ئەوانەی دواوەشم بەردەوامبوون لە هۆرن لێدان......
گەشتم بە قاوەخانەکە ڕاستەوخۆ دەستم کرد بە کارکردن تەواوی ڕۆژەکە کارمان کردووە ئەمڕۆ موشتەریمان زۆرتر بوو لە ڕۆژانی تر ئەبوو کاری ڕێکخستی کەلوپەلەکانیش بکەین ئاوا بەردەوام بووین تا سەعات 9ـی شەو لەگەڵ نایین بڕیارمان داوە دوای تەواو بوونی کار پێکەوە پیاسەیەک بکەین
گرنگی نادەین کە چەند ماندووین تەنها کاتێکی حۆش بەسەر بەرین پێکەوە....نایین: هێی ئێلیزا هەستە بڕۆین بەڕێوبەر وتی ئیتر ئەتوانن بڕۆن.
٭زۆر دڵخۆش دیارە٭"چۆن جارێ کاتی کارکردن تەواو نەبووە.....20 خولەک ماوە.
٭پێم سەیر بوو چونکە هێشتا نەبووە بە 09:30٭نایین: دەی تۆ هەستە ئەو وتی ئێوە بڕۆن.
٭بە بەردەوامی قۆڵی ڕائەکێشام بۆ ئەوەی هەستم٭"بەڕاستی زۆر ماندووم"
٭هەستام ڕۆشتم جانتا و چاکەتەکەم هێنا٭نایین: ئەگەر زۆر ماندووی بگەڕێوە ماڵەوە.
٭بە هێواشی دەستی لە پشتم ئەخشاند٭"ئایی نەخێر، کچێ پێشم کەوە تاقەتی ماڵـم نییە"
٭قفڵی سەیارەکەم کردەوە و سەرکەوتین"نایین: جین ـیش دێت.
٭بە دڵخۆشییەوە وتی و لە ئاوێنەی سەیارەکە قژی ڕێک ئەخست٭"ئـۆوو، وتم بۆ ئەوەنە بەپەرۆشە بۆ تەواو بوونی کارەکەی"
٭بە پێکەینەوە وتم و بەڕێ کەوتم٭نایین: نێوانت لەگەڵ جیـمین چۆنە؟
"نێوانمان باشە بەس ئەو زۆر باش نییە"
STAI LEGGENDO
Señorita
Storie d'amore"تـەنانەت پێش ئـەوەی نــــاویشیــی بـزانـــم" چیرۆکەکە کەمێ تێکەڵە.. وە هەنێ جوڵە و قسەی سەروو تەمەنی 18ـشی تیایە،، من لە هیچ شوێنێکا ئاگادارت ناکەمەوە بڵێم ئەگەر حەزت لەو بەشانە نییە بیپەڕێنە... لە سەرەتاوە پێم وتی تێکەڵە! ئەوی تر لەسەر خۆتە ئەیخ...