1. Nie muszę już czekać na to, aż ktoś zrzuci na Mnie kolejną bombę. Wiem wszystko. Wreszcie wiem o wszystkim co ukrywał. Nie mogę przestać myśleć o powiedzeniu, że czasem lepiej pozostawać w ciemności, niż dać się oślepić światłu. Ale nie sądzę, że odnosi się ono do Mnie w tej chwili. Niepokoją Mnie rzeczy, które zrobił, ale kocham Go i postanowiłam nie pozwolić na to, żeby Jego przeszłość nadal na Nas wpływała.
2. Wciąż nie mogę ogarnąć tego, że postanowiła ze Mną zostać. To, że Mi wybacza i Mnie akceptuje, nigdy nie przestanie Mnie kurewsko zadziwiać.
3. Przeszedł przez tak wiele, a Jego ojciec znajduje się u źródła wszystkich Jego problemów - koszmarów, złości, braku szacunku do kobiet. Nigdy nie miał nikogo, kto mógłby Go nauczyć jak być mężczyzną.
4. Przemoc to nie rozwiązanie. Poza tym tego rodzaju gniew Cię pożre, odbierze Ci życie, jeśli mu na to pozwolisz. Jeśli będziesz się go trzymał, zniszczy Cię. A Ja nie chcę żyć w taki sposób. Chcę być szczęśliwa.
5. Nie podoba Mi się, kiedy taki jesteś, taki rozgniewany.
6. Nie wiem, co do cholery mam jeszcze zrobić, żebyś zobaczyła, że Cię kocham.
7. Kocham Cię. Nikogo innego, tylko Ciebie. Kocham w Tobie wszystko, więc proszę, przestań w Siebie wątpić.
8. Wiem, że to co zrobiłam było złe, ale On wyrządził Mi znacznie poważniejszą krzywdę. Naprawdę potraktował Mnie jak idiotkę...a Ja Mu wybaczyłam.
9. On jest jedynym światłem, jedynym, który może Mnie uratować - niezależnie od tego, czy to On wiedzie Mnie ku potępieniu.
10. Nie mogę przestać myśleć o tym, co powiedział ostatniej nocy. Potrzebuję czegoś, co odwróci Moją uwagę od tych rozmyślań - czasami chciałabym móc po prostu wyłączyć Swój umysł, tak jak wydają się to umieć robić inni ludzie. Nie podoba Mi się to, że wszystko tak przesadnie analizuję, ale nic na to nie poradzę. Taka już jestem.
11. Związki nie zawsze polegają na tym, że cały czas to jedna osoba dyktuje warunki.
12. Muzyka bardzo pomaga. Słuchanie o bólu innych przypomina Mi, że nie jestem jedyną osobą, która cierpi w życiu. Nie jestem jedyną osobą, która kochała kogoś, kto nie kochał Jej na tyle, żeby o Nią walczyć.
13. Ból może Cię zmienić, jak również może sprawić, że jesteś znacznie silniejszy i że ostatecznie nie trzeba tak dużo wiary. Trzeba mieć Siebie. Trzeba być silnym i nie pozwolić, żeby ból Nas do czegokolwiek zmusił.
14. Nasz związek z Nią nie miał przyszłości. Zawsze wiedziałem, że nie wytrzymamy długo. Nie dalibyśmy rady. Nie było możliwe, żebyśmy na zawsze byli razem. Jest dla Mnie za dobra i wiem o tym.
15. Poczułem ciężar w piersi. Ciągłe przypominanie Sobie o tym, co zrobiłem i co najprawdopodobniej straciłem. Powinienem był zadzwonić do Niej wtedy, gdy patrzyłem na Jej zdjęcia. Czy Ona ogląda Moje zdjęcia? Miała chyba tylko jedno - to ironiczne, ale nagle zacząłem żałować, że nie wysłałem Jej ich więcej.
16. Nie mógłbym o Niej zapomnieć, nawet gdybym chciał, ale Ona musi. Muszę pozwolić Jej dać Sobie ze Mną spokój, zanim wyrządzę Jej jeszcze większą krzywdę. Muszę pozwolić Jej na to, by ułożyła Sobie życie. Szczęśliwa...szczęśliwa po wszystkim, co Jej zrobiłem. Szczęśliwa z kimś takim jak On.
17. Zasługuję na szczęście. Dość już wycierpiałam i wytrzymałam wystarczająco dużo numerów Jego, a On nawet nie próbował ze Mną o tym porozmawiać. Tylko ktoś słaby wracałby do kogoś, kto go wielokrotnie zdeptał. Nie mogę być taka słaba, muszę być silna i iść do przodu. A przynajmniej próbować.
18. Myślałem już, że nieprzespane noce należą do przeszłości, ale teraz przeszłość znów Mnie prześladuje. Potrzebuję snu, prawdziwego snu. Nieprzerwanego snu. Potrzebuję Jej.
19. Jestem wciągana z powrotem, z powrotem pod powierzchnię. Wspomnienia chwil, które dzieliłam z Nim, szarpią Mnie za nogi, próbując zanurzyć Mnie pod wodę.
20. Dlaczego nawet nie próbowałeś się ze Mną skontaktować? Po prostu pozwoliłeś Mi odejść i teraz żałośnie dzwonię do Ciebie i wypłakuję się w Twoją pocztę głosową. Muszę wiedzieć, co się z Nami stało. Dlaczego tym razem było inaczej? Dlaczego się nie pokłóciliśmy i nie rozwiązaliśmy tego? Dlaczego o Mnie nie walczyłeś? Zasługuję na to, by być szczęśliwa.
21. Widzę ból w Jej brązowych oczach. Ból, który sam wywołałem. Ból, który ustanie tylko jeśli się od Niej oddalę i pozwolę, żeby o Mnie zapomniała.
22. Trudno jest siedzieć i patrzeć, jak ktoś dostaje to, czego sami chcieliśmy, niezależnie od tego, jak wielką radość Nam to sprawia.
23. Kiedy zaczyna płakać, znacznie trudniej Mi zachować obojętność. Nie wiem, co by się stało, gdybym Jej powiedział, że też przeszedłem przez piekło, że również czułem ból, którego nie byłem pewien, czy zdołam wytrzymać.
24. Wierzę, że gdzieś w głębi pragnie kogoś, kto jest bardziej taki jak Ona. Kogoś bez pojebanego dzieciństwa i problemów z panowaniem nad gniewem. Teraz myśli, że Mnie kocha, ale pewnego dnia, kiedy zrobię coś jeszcze bardziej porąbanego niż dotychczas, pożałuje, że kiedykolwiek się do Mnie odezwała.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty Część 2
Poetry,,To właśnie My. Właśnie tacy jesteśmy." ,, Każdy aspekt Mojego życia...