1. Starałem się tyle lat, żebyś Mnie zauważyła. Byłem zawsze, gdy potrzebowałaś, nawet kosztem własnego życia. Żadna dziewczyna, z którą się umawiałem, nigdy nie mogła Ci dorównać.
2. Jeśli postawię wszystko na jedną kartę, stracę Cię, a Moje uczucie będzie Mnie zabijać dzień po dniu. Wolę być Twoim przyjacielem Basia i mieć Cię w Swoim życiu, niż nie mieć Cię wcale.
3. Był taki ciepły i pachniał tak męsko i kusząco. Uwielbiałam zasypiać w Jego ramionach. Uwielbiałam poczucie bezpieczeństwa, jakie przy Nim czułam zawsze, gdy Mnie przytulał. Uwielbiałam Go. Całego.
4. Pokochałam Go. Był Moją pierwszą miłością i złamał Mi serce.
5. W Moich oczach jest wystarczająco dobry, a szczerze mówiąc - najwspanialszy.
6. Był inny niż tamten chłopak sprzed lat, ale nieoczekiwanie stwierdziłam, że ten podoba Mi się bardziej. Właśnie dlatego, że nie jest chłopcem, tylko mężczyzną.
7. Bardzo lubię przygotowywać się do Jego przyjścia. Już samo to, że wiem, że pewność, daje Mi ogromną radość. I chcę, żeby także dla Niego Nasze spotkanie było chwilą szczęścia. Pragnę być piękna. Dla Niego, ale i dla Siebie. Czuć się uwodzicielska, pociągająca, kobieca.
8. Może to głupie, ale Mnie to naprawdę w tamtej chwili wystarczyło. Siedzieć obok Niego w milczeniu, być blisko, czuć Jego zapach, widzieć kątem oka zarys ust, nieogolone policzki i niewielką bliznę na brodzie.
9. Mógłby Mi dać cokolwiek. Nawet polny kamień wywołałby we Mnie taki sam entuzjazm co czekolada.
10. Chciałam się Go nawąchać na zapas, jakby to w ogóle było możliwe. Zamknęłam oczy i tkwiłam w tej ciemności wypełnionej ciepłem Jego ciała i wonią, która kojarzyła Mi się ze wszystkim, co najpiękniejsze.
11. Nikt nigdy nie zrobił dla Mnie czegoś podobnego. Takie rzeczy robi tylko mężczyzna, który naprawdę kocha. Tylko taki może zwrócić uwagę na krzew bzu przy drodze, tylko taki pomyśli przy tym o kobiecie. I chociaż nie da się tego porównywać, to chyba bukiet bzu był najlepszym, co Mnie spotkało tamtego dnia.
12. Muszę zachować rozsądek, ale coraz trudniej Mi to robić. Jego dotyk, głos i spojrzenie sprawiają, że chce rzeczy, których nie mogę mieć. Czułam łzy pod powiekami i wzięłam głęboki oddech, aby je odegnać. Poczułam Jego zapach, którym była przesiąknięta bluza. Jak mam to zatrzymać? Jak uciszyć myśli w Mojej głowie i rozkazać sercu nic nie czuć?
13. Potrzebowałam poczuć się bezpiecznie, a On mógł Mi to zapewnić.
14. Jak powiedzieć, że boję się tego, co zaczynam do Niego czuć? Że nie mogę Sobie pozwolić, żeby się zakochać, bo będę cierpieć? Oni Mi na to nie pozwolą i zrobią wszystko, aby to zniszczyć.
15. Może udawać przed każdym twardziela, ale On też potrzebuje bliskości. Jego oczy wyrażały strach, gdy Mnie wtedy przytulał. Teraz widziałam w nich czułość i wątpliwość.
16. W Jego oczach widziałam nadal zagubionego chłopaka, który szuka Swojego miejsca.
17. Od dziecka wiem, co znaczy być samotny i myślałem, że jest Mi z tym dobrze, aż poznałem Ciebie. Zdałem Sobie z tego sprawę po tamtym spotkaniu. Gdy Cię przytulałem poczułem, że nie chcę żebyś odchodziła.
18. Obiecaj Mi, że bez względu na wszystko, nigdy Mnie nie zostawisz.
19. Przytulałam się do Niego, ale w środku targały Mną sprzeczne emocje. Chciałam Mu zaufać i dać szansę, ale okropnie bałam się cierpienia. Nie wiem czy zdołam się podnieść jeśli to znowu się powtórzy. Ale jak długo dam radę oszukiwać sama Siebie, że potrafię trzymać się od Niego z daleka. Po tym co usłyszałam wiem, że On też potrzebuje uczucia i bezpieczeństwa.
20. Nigdy nie czułem nic do dziewczyny, więc seks był dla zaspokojenia potrzeby. Nawet nie zauważyłem, kiedy wkradła się do Mojego serca i Mnie zmieniła. Widziałem co miłość potrafi zrobić z człowiekiem i przysiągłem, że nigdy się nie zakocham. Czułem się niepełny, ale zagłuszałem to przypadkowym seksem. Teraz czuję, że znalazłem Swoje miejsce. Czuję spokój i szczęście, gdy trzymam Ją i przytulam.
21. Dziś sprawiłeś, że Moje serce zatrzymało się na kilka uderzeń. To Ja stałam się słaba.
22. Patrzyłam w nocy na Niego i przyznałam przed Sobą, że oboje popełniliśmy błędy. Zraniły Mnie wtedy Jego słowa, ale Jego tajemnice spowodowały brak zaufania z Mojej strony.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty Część 2
Poetry,,To właśnie My. Właśnie tacy jesteśmy." ,, Każdy aspekt Mojego życia...