1. Wszyscy musimy kiedyś umrzeć. Ja tylko chcę być przygotowany.
2. Pisanie jest tak trudne, że pisarze, przeżywszy Swoje piekło na ziemi, unikną wszelkiej kary po śmierci. - Mary Jessamyn West.
3. Najmniej istotny punkt może mieć jakieś znaczenie. A przynajmniej może mieć znaczenie dla Nas.
4. Uwielbiam świat zamknięty w ścianach Mojego pokoju. Lepiej Mi tu niż poza nim, bo tutaj mogę być kimkolwiek tylko zechcę.
5. Jedno czego się nauczyłem to, że trzeba maksymalnie wykorzystać każdą chwilę.
6. Zawsze byłem inny, jednak dla Mnie inność równa się normalności.
7. Mój własny umysł jest dla Mnie najbardziej niewytłumaczalną machiną - ciągle buczy, mruczy, wyje, spada, nurkuje, a potem zagrzebuje się głęboko w piasku. Dlaczegóż to? Czemu ma to służyć?
8. Kiedy zastanowić się nad czymś takim jak gwiazdy, Nasze sprawy wydają się jakże błahe, prawda?
9. Czuję, jak rodzi się we Mnie tysiąc zdolności. Jestem na przemian figlarny, wesoły, rozmarzony, melancholijny.
10. Gdyby wszystko inne zginęło, lecz On pozostał, Ja nadal bym istniała; lecz gdyby wszystko inne trwało, a On został unicestwiony, cały wszechświat stałby Mi się całkowicie obcy.
11. Jak wszystko, co nietrwałe, także i dzisiejszy dzień już się rozpłynął, ale to był całkiem dobry dzień. Najlepszy w ciągu ostatnich miesięcy.
12. Byłeś pod każdym względem wszystkim, czym można być...Gdyby ktokolwiek mógł Mnie uratować, byłbyś to Ty.
13. Odczuwanie przykrości to strata czasu. Trzeba tak przeżywać życie, żeby nie musieć za nic przepraszać. Najłatwiej jest od początku postępować właściwie, wtedy nie ma czego się wstydzić i za co przepraszać.
14. Nie można zapobiec ludzkiej śmierci. Odejściu. Nawet Swojemu.
15. Lepiej udawać, że jest się taką samą osobą jak wszyscy, chociaż w głębi duszy człowiek wie, że jest inny.
16. Dzisiaj jest Twój dzień, wjeżdżasz w wielki świat, daleko, daleko. Znajdziesz wszystkie jasne miejsca, w których głośno gra muzyka. Z trzepoczącym sztandarem znów zajdziesz daleko, gotów na wszystko, co ma dla Ciebie świat. Twój szczyt czeka. Więc ruszaj w drogę!
17. Największym problemem ludzi jest to, że zapominają, iż najczęściej liczą się właśnie drobiazgi.
18. Lubię pisać, ale lubię wiele rzeczy. Może z nich wszystkich akurat w pisaniu jestem najlepsza. Może to akurat lubię najbardziej. Może w pisaniu czuję się najlepiej. A może to już mam za Sobą i powinnam zająć się czymś innym. Nie wiem.
19. Życie to nie tylko trudne chwile i beznadziejni ludzie, są także szczęśliwe momenty.
20. A gdyby życie też mogłoby być takie? Same szczęśliwe elementy, nic strasznego, nic nawet odrobinę nieprzyjemnego. Może moglibyśmy wyciąć to, co złe i zostawić tylko dobro? To właśnie pragnę mieć z Nią - dać Jej tylko dobro, wyciąć zło, żeby otaczało Nas wyłącznie to, co pozytywne.
21. Gwiazdy na niebie i gwiazdy na ziemi, ciężko poznać, gdzie kończy się jedno, a zaczyna drugie. Czuję, że powinnam powiedzieć coś doniosłego i poetyckiego, ale jedyne, na co Mnie stać, to ,,cudownie".
22. Jesteś wszystkimi kolorami jednocześnie, w największej ich jaskrawości.
23. Mam wrażenie, że żyję dla tych właśnie chwil - momentów, w których kładę się obok Niego, kiedy wiem, że wkrótce to się zdarzy, Jego skóra na Mojej, Jego usta na Moich wargach, a kiedy Mnie dotyka, prąd przeszywa Mnie na wskroś. Zupełnie jakby pozostałe części dnia były jedynie oczekiwaniem na to, co teraz.
24. Ona jest tlenem, wodorem, azotem, wapniem i fosforem. To te same pierwiastki, z których wszyscy jesteśmy zbudowani, ale mam wrażenie, że ma w Sobie coś więcej, pierwiastki, o jakich nikt nigdy nie słyszał, coś, co wyróżnia Ją w tłumie.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty Część 2
Poesia,,To właśnie My. Właśnie tacy jesteśmy." ,, Każdy aspekt Mojego życia...