Część 38

2 1 0
                                    

1. Uratuj Mnie. Dam Ci wszystko, co mam. Tylko uratuj Mnie przede Mną samym.

2. Nadal nie płakała, ale czasami łzy nie są potrzebne, by można było stwierdzić, że ktoś cierpi. Czasami to właśnie ich brak najlepiej tego dowodzi.

3. To niesamowite, ile można wyczytać z ludzkiego ciała, kiedy człowiek znajduje się w śpiączce.

4. Bardzo chciałabym coś poczuć, ale jest tylko pustka. W ogóle nic. Zupełnie nic nie czuję.

5. Nie mam ochoty być sama dziś wieczorem, ale nie mam także ochoty na towarzystwo. Coś jest nie tak z Moją głową. Na szczęście dokładnie wiem, czego Mi trzeba. Książki.

6. Z Nim nie było równowagi, tylko codziennie burza. Broniłam się, powtarzając, że to była równowaga innego rodzaju. Bardzo się myliłam. Na widok tego, co udało się zbudować Moim znajomym, człowiek czuje po prostu ukłucie zazdrości. Zastanawiam się, czy jestem nadal zdolna do miłości?

7. Od pewnego czasu Moje życie sprowadza się właśnie do tego. Do rozpoznawania, co kocham i czego nie kocham. To niełatwe.

8. Właściwie w ogóle nie mam pojęcia, co Ona czuje - poza smutkiem, który przebija z każdego Jej gestu i spojrzenia.

9. 3 lata, jak spotkałam Go na Swojej drodze, 3 lata, jak Mój świat zaczął się kręcić wokół Niego. Teraz nic nie ma. Jest tylko pustka.

10. Będę walczył o Siebie i będę walczył o Nią.

11. Pocałowałam Go. To rodzaj pocałunku w środku nocy, kiedy partner jeszcze śpi. Być może ten, który sprawia, że noc przybiera zupełnie inny obrót - albo czysto sentymentalny, albo czysto fizyczny, albo jedno i drugie.

12. Nadzieja zaś jest wszystkim, co pozwala Mi dziś iść naprzód.

13. Wiem, że jedna osoba na tym świecie we Mnie wierzy.

14. Powinnam chcieć żyć po to, żeby spotykać się z ludźmi, odkrywać świat, uśmiechać się bez końca oraz nieustannie się śmiać. Wiem, że są to sprawy, które mają dla Mnie znaczenie. Ogromne. Wiem także jednak, że uczucie miłości jest czymś, co dodaje temu wszystkiemu kolorów.

15. Głód. Jak rzekł niegdyś poeta, to najważniejsza rzecz, którą dane jest Nam poznać. Łatwo nad nim zapanować i go zaspokoić. Istnieje jednak inna siła. Niezaspokojone pragnienie, którego nie sposób ugasić. Samo jego istnienie jest świadectwem Naszego człowieczeństwa. Ową siłą jest miłość.

16. Miłość, to jedyna siła, której nie sposób wyjaśnić, nie sposób sprowadzić do procesu chemicznego. To latarnia, która prowadzi Nas do pustego domu i dodaje otuchy w trudnych chwilach. Jej brak sprawia, że nic Nas nie cieszy. Noce są ciemniejsze, a dni mroczniejsze, ale gdy znajdziemy miłość, choćby bolesną i przerażającą, chwytamy się jej kurczowo. Dodaje sił i trzyma Nas w pionie. Karmi się Nami, a My nią. Miłość jest błogosławieństwem i Naszą zgubą.

17. Kochałem - całym sercem i duszą.

18. Kiedy człowiek pierwszy raz się zakochuje, Jego życie nieodwracalnie się zmienia i choćby nie wiedzieć jak się próbowało, to uczucie nigdy nie zniknie. Ten chłopak, o którym opowiadam, był Moją pierwszą miłością. I cokolwiek byś zrobiła, zostanie z Tobą. Na zawsze.

19. Zobaczyła w Nim człowieka, którego właśnie potrzebowała: kogoś, kto z ufnością spogląda w przyszłość i ma poczucie humoru rozpraszające wszystkie Jej lęki.

20. Potrzebowała kogoś, kto by się Nią opiekował, nigdy Jej nie zawiódł.

21. Poeci wiedzieli, że takie oddalenie od świata ludzi i pobyt na łonie natury służą duszy, a Ona utożsamiała się z poetami.

22. Kocham Cię i zawsze Będę Cię kochać. Znajdziemy jakiś sposób, żeby być razem.

23. Nasza miłość nigdy nie przeminie.

24. Chciałabym móc Ci dać to, czego szukasz, ale nie wiem, co to jest. Coś w Sobie tłumisz, zamykasz się przed wszystkimi, również i przede Mną. Tak jakbyś to nie ze Mną tak naprawdę był. Myślami jesteś przy innej.  

Pasujące do Mnie Cytaty Część 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz