Moje Myśli !!!!

3 1 0
                                    

16 Październik 2021r.

Ty mówisz, że kochasz w Niej wszystko. A czy widziałeś Jej wszystko...? Czy widziałeś Ją nieszczęśliwą, poplamioną łzami, z opuchniętą twarzą i bez nastroju? Czy widziałeś jak wygląda, kiedy zdejmuje maskę arogancji? Czy widziałeś Jej zmęczoną twarz, która wieczorem może się już uśmiechać? Widziałeś jaka jest prawdziwa? Widziałeś Ją pijaną? W końcu to w tych chwilach, kiedy przytula Cię Swoimi małymi rączkami, naciska na Ciebie, jakby chciała stać się z Tobą jednością i ściskając mocno, cicho szepcząc do Twojego ucha, jest prawdziwa. Czy widziałeś Ją, kiedy jest zła? Czy widziałeś, jak wpada w szał, gdy jest o Ciebie zazdrosna? Czy taką Ją kochasz? Kochasz Ją o poranku, kiedy na twarzy wciąż nie ma makijażu, a jedynie ślady po poduszce, kiedy mówi ,,dzień dobry" ochrypniętym głosem i jeszcze nie umyła zębów, wyciąga rękę, żeby Cię pocałować? Czy kochasz Ją, kiedy błąka się po mieszkaniu w pluszowej piżamie i z rozczochranym kokiem na głowie, a nie w seksownej sukience? Będziesz Ją kochać w momentach, kiedy Ona nienawidzi całego świata? I w chwilach, gdy cały świat będzie przeciwko Niej? Jeśli właśnie tego chcesz, to weź Ją za rękę i po prostu z Nią bądź.

09 Sierpień 2021r. 

Powiedz Mi, dlaczego teraz chcesz do Niej wrócić? Kiedyś wyrzuciłeś Ją jako niepotrzebną rzecz ze Swojego życia. Nigdy nie dzwoniłeś, nie pytałeś jak żyje i oddycha. Nie widziałeś jak cierpiała bez Ciebie przez cały ten czas, nie wiesz, ile łez Jej oczy wylały przez Ciebie. Przez długi czas nie pytałeś, czy Ona czegoś potrzebuje, czy jest zdrowa, Ty w ogóle o Niej nie myślałeś. A Ona...zebrała skruszone przez Ciebie skrawki Swojego serca, zapominała boleśnie, nie do zniesienia. Umarła bez Ciebie, ale została wskrzeszona...Silna, wytrzymała, poradziła Sobie. Obok Niej byli ludzie, którzy pomogli Jej wstać z kolan i nauczyli Ją znów się uśmiechać. Odpuściła, zapomniała o Tobie, umieszczając Swoje wspomnienia o Tobie w najdrobniejszym kącie Swojej duszy, w którym nadal cierpi, jeśli przypadkiem coś Jej o Tobie przypomni, ale ten ból już nie jest taki silny i jest do zniesienia. A teraz, kiedy jest już prawie szczęśliwa, nagle postanowiłeś Sobie przypomnieć...Po co wracać? Chcesz Ją ponownie zniszczyć? Zniszczyć Jej świat tak mocno odrodzony? A może po prostu chcesz się upewnić, że nadal jesteś kochany i oczekiwany? Nie robi się tak. Opuszczając Ją raz, porzucając Ją z własnej woli, nie dotykaj już Jej ponownie! I nie mów, że nagle zdałeś Sobie sprawę, że to Ty jej potrzebujesz! Gdybyś Jej naprawdę potrzebował, nigdy byś Jej nie opuścił i nie dał Jej tyle powodów, żeby i Ona z Ciebie zrezygnowała.

10 Grudzień 2021r.

Jeden gasi światło Twojej duszy i pozostawia Cię na wpół martwą w samotności. A drugi gasi światło w pokoju, całuje czubek głowy ze słowami: ,,dobrej nocy", a Twoja dusza znów świeci.

09 Grudzień 2021r.

Jeśli się kogoś kocha, to nie ważne ile ostrych kłótni było między Wami, nie ważne, ile razy zatrzasnąłeś drzwi w Swoim sercu i mówiłeś, że Ją nienawidzisz i nie chcesz widzieć. Jeśli naprawdę się kocha, wraca się do Siebie raz po raz, doskonale wiedząc, że wszystkie te wybuchy Twojego gniewu, to nie tylko puste wyrazy...A za nimi jest coś poważniejszego i po prostu musicie trochę bardziej popracować nad Waszym związkiem. Jeśli się kocha, nie będzie bał się przeprosić, ponieważ to znaczy, że Ci zależy. Jeśli naprawdę Cię potrzebuje, znajdzie Cię wszędzie, gdziekolwiek będziesz. Jeśli się kocha, zawsze znajdzie się tysiące różnych sposobów, aby uratować Wasz związek. Jeśli się kocha, udowadnia się to na każdym kroku. I nawet w najtrudniejszej sytuacji, nigdy nie puści Twojej ręki! I wtedy się wie, czy ktoś naprawdę kocha.

09 Grudzień 2021r.

Wiesz dlaczego z Nią jestem? Ponieważ od razu powiedziała - JESTEŚ MÓJ! Po prostu wzięła Mnie...Z Moim złym humorem, z Moją zazdrością. I udowodnia dzień po dniu...Że Mój charakter nie jest taki zły, jeśli się Mnie kocha...I nie muszę być o Nią zazdrosny, nie daje Mi do tego powodu...Powiedziała JESTEŚ MÓJ...A Ja nie chcę być kimś innym...

* Właśnie tego wieczoru, Moje oczy spojrzały na Nią inaczej. Nie była tylko dziewczyną, ale rodzajem nowego snu. Jej dłonie, słowa, gesty, wszystko Mnie pociągało. Chciałem zatrzymać czas, aby cieszyć się Nią i Jej oczami. Kiedy podeszła bliżej, zapach Jej perfum wbił się w Moją świadomość. Wtedy Nasza rozmowa i wieczór dobiegły końca. Wyszła, a Moje nogi, nie słuchając Mego umysłu, że to za wcześnie, poszły za Nią. Ten słodki pocałunek, mogłem za niego sprzedać Swoją duszę. Minęło dużo czasu, a Ja wciąż spotykając się z Nią, stoję jak ołowiany żołnierzyk, bojąc się oddychać, bojąc się, że odleci. Jest piękna, od czubków palców, które są delikatne jak piórko, po końce włosów, które są niesamowicie piękne. Tak! To właśnie tego wieczoru się zakochałem na amen...

* Dlaczego milczysz? Dlaczego nie powiesz Jej, jak źle się czujesz bez Niej? Dlaczego do Niej nie zadzwonisz, ale po cichu umierasz, zamykając Swoją duszę przed wszystkimi? A co mam Jej powiedzieć? ,,Wiesz, prawdopodobnie niedługo umrę bez Ciebie", albo...,,Zabierz Mnie!", ,,Chodź do Mnie!"? Dokładnie tak mógłbym do Niej krzyczeć, ale wiesz...Kto kocha, nie musisz Mu tego mówić. Usłyszy Cię, nawet jeśli nie powiesz ani słowa. I przyjdzie. I zabierze...Po co prosić o miłość kogoś, kto nie słyszy Twojego serca? Czy to ma sens?

* W życiu każdego mężczyzny jest kobieta...Która zmieniła Jego całe życie, która odcisnęła Swój ślad na Jego duszy...Nie ma znaczenia czy Ona była, jest, czy wkrótce będzie...Takie kobiety naprawdę zmieniają życie, a także samych mężczyzn...Faceci na nie chorują, One są zawsze w Ich pamięci, wszystkie inne są z Nimi porównywane. Ale przychodzi też czas, że trzeba zacząć żyć bez tej kobiety...

* Do dawnego Siebie! Posłuchaj Mnie, proszę, to ważne...Nigdy nie błagaj o uwagę. Nigdy nie poniżaj się przed tymi, którzy depczą Twoją duszę. Nigdy nie wracaj tam, gdzie nie było radości. Nigdy nie rozwiązuj sprawy z tymi, którzy oszukiwali. Nigdy nie szukaj prawdy od kogoś, kto zawiódł. Nigdy nie biegnij za tymi, którzy są za plecami Twojego życia. Nigdy nie proś kogoś, kto raz odmówił. Nigdy nie pozwól zbliżyć się tym, którzy zdradzili. I nigdy nie myśl, że ktoś jest wart więcej niż Ty...Nigdy!!!

* Ona jest inna... Nie będzie za Mną biegać, jeśli chce odejść. Nie będzie płakać. Nie oddzwoni. Trochę bezczelna, kolczasta...Jak jeż, ale Jej igły nie są przeznaczone do ataku, ale do obrony. Jest Jej ze Mną dobrze, ale i sam na sam z Sobą również...Zastanawiasz się, ile w Niej zmieszano kobiecego diabła...A jednocześnie jest anielsko słodka i czuła. Ona jest taka inna...Nierozwiązana tajemnica. Moja kobieta...Nie jest taka jak inne. Ona Mnie nie trzyma, ale Ja sam nie chce nigdzie od Niej odejść. I wiesz bardzo dobrze, że zawsze tam będzie. Dopóki nie zjebiesz, stanowczo za dużo razy...Nie skłamiesz...Nie zdradzisz...Potem odejdzie. Ona jest inna...Ona nie wybacza...

Pasujące do Mnie Cytaty Część 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz