Część 8

11 1 0
                                    

1. Nie mogę się dla Niej zmienić. Znajdę sposób, by żyć bez Niej, podobnie jak Ona musi żyć beze Mnie.

2. Spodziewałam się, że nie będzie cierpiał aż tak bardzo jak Ja, myślałam, że kocha Mnie wystarczająco, by przejść się choć trochę. Zamiast tego zachował się, jakby nic się nie stało, jakbyśmy byli rozmawiającymi swobodnie znajomymi.

3. Niezależnie od tego, jak bardzo jestem zawiedziona, wiem, że On nie zrobiłby Mi krzywdy celowo - ale coś takiego jak teraz stało się już drugi raz. Za pierwszym razem szybko usprawiedliwiałam Jego zachowanie, ale teraz to już Jego wina, a Ja już nie mam sił na to wszystko.

4. W Jego głosie jest coś, co sprawia, że myślę, iż naprawdę chciałby dotrzeć ze Mną do tego etapu, kiedy jedno wie co lubi drugie.

5. Nie warto. Jesteś dla Niego za dobra, zawsze tak było.

6. Pierdolić trzymanie się od Niej z daleka. Może i byłem dla Niej kutasem i traktowałem Ją jak gówno, ale On jest jeszcze gorszy. Kocham Ją bardziej niż On i bardziej niż jakikolwiek inny mężczyzna by mógł. Teraz już wiem, co miałem. Wiem, kurwa, co mam do stracenia - i teraz, kiedy to straciłem znów tego potrzebuję. On nie może Jej mieć, nikt nie może. Nikt prócz Mnie.

7. Dlaczego po prostu Jej nie przeprosiłem? Powinienem był błagać Ją o wybaczenie, ale zamiast tego pokłóciłem się z Nią.

8. Nie możesz tak po prostu pojawić się po tylu latach: Mam dość krążenia wokół Ciebie. Wreszcie doszłam do Siebie na tyle, że jestem w stanie przez godzinę nie płakać, a Ty nagle się pojawiasz i próbujesz znów Mnie wciągnąć w Swoje gierki. Robiłeś to od dnia, kiedy Cię spotkałam i mam dość poddawania się temu. Gdyby Ci na Mnie zależało, wytłumaczyłbyś się.

9. Nie wiem, co jeszcze mogłabym zrobić, żeby pokazać Ci, jak bardzo Cię kocham. Wracałam do Ciebie za każdym razem, gdy Mnie raniłeś. Wybaczyłam Ci wszystkie nieprawdopodobne rzeczy, które Mi zrobiłeś, zrezygnowałam dla Ciebie z relacji z matką, a Ty wciąż czujesz się niepewny Siebie.

10. Jest najbardziej wkurzającą kobietą na całym świecie, ale niech Mnie szlag trafi, jeśli nie kocham Jej jeszcze bardziej właśnie wtedy, kiedy jest najtrudniejsza.

11. Wiem, że nie traktowałem Cię tak, jak powinienem; nie wiem jak kocham kogokolwiek poza Sobą samym. Próbuję jak mogę...okej, nie starałem się tak bardzo, jak bym mógł. Ale od dziś będę...przysięgam.

12. To, że nie potrafi Cię kochać tak jak tego chcesz, nie znaczy, że nie kocha Cię ze wszystkich sił.

13. W tej chwili, bardziej niż kiedykolwiek wiem, że nieważne jak bardzo byśmy się z Sobą kłócili, to zawsze odnajdziemy drogę z powrotem do Siebie. Zawsze.

14. Pokażę Jej, że potrafię być tym, kim chce, żebym był. Może nie całkiem potrafię, ale mogę Jej pokazać, jak bardzo Ją kocham i, że nie pozwolę Jej tak łatwo odejść, już nie.

15. Nigdy nie będzie między Nami łatwo. Jesteśmy, kim jesteśmy, ale nie zawsze będzie też tak trudno. Musimy po prostu nauczyć się z Sobą rozmawiać tak, żeby nie kłócić się za każdym razem. Gdyby udało Nam się porozmawiać o przeszłości, nie narobilibyśmy takiego pieprzonego bałaganu.

16. Nie radzę Sobie bez Ciebie. Jestem bez Ciebie nikim. Nie mogę jeść, spać, nawet oddychać. Płakałem przez kilka dni bez przerwy, a wiesz, że nie płaczę. Po prostu...potrzebuję Cię.

17. Wiem, że przeszła przeze Mnie przez piekło i nikt przy zdrowych zmysłach nie wróciłby do Mnie po zakładzie, kłamstwach i pomimo Mojej ciągłej potrzeby, by wszystko spieprzyć. Ale Ona nie jest taka jak ktokolwiek inny - kocha bezwarunkowo i całe Swoje siły wkłada w miłość do Mnie. Nawet teraz, kiedy Mnie odtrąca, wiem, że Mnie kocha.

18. Zasługujesz na tego rodzaju uwagę. Zasługujesz na to, by być z kimś, kto sprawia, że się rozświetlasz, a nie, że się spalasz.

19. Tęsknię za bliskością między Nami. Tęsknię za tym, jak Jego oczy się zmieniają, gdy na Mnie patrzy.

20. Musze się przyznać do własnych błędów i roli, jaką odegrałam w tym całym bałaganie. Wiem, jaka jestem uparta i w niczym nie pomaga, że zakładam najgorsze, kiedy On się stara.

21. Większość powieści, które przeczytałam, sprawiła, że uwierzyłam, iż kłótnie mijają w mgnieniu oka, proste przeprosiny bandażują każdy problem i wszystko da się naprawić w ciągu kilku minut. Powieści kłamią. Może właśnie dlatego jestem zakochana w romantyzmach. Pokazują one prawdę tkwiącą za ślepą miłością i obietnicami wieczności.

22. Żyjemy w świecie, w którym wszyscy popełniają błędy, nawet niesamowicie naiwne dziewczyny, które zazwyczaj są ofiarami charakteru i braku wrażliwości Swoich chłopaków. Nikt na tym świecie nie jest prawdziwie niewinny. Nikt. Ludzie, którzy mają Siebie za doskonałych, są najgorsi ze wszystkich.

23. Ukradła każdy gram Mojego ciała i duszy - nigdy już nie chcę ich odzyskać. Nie obchodzi Mnie nawet, co z nimi zrobi. Należą do Niej. Ja należę do Niej.

    


Pasujące do Mnie Cytaty Część 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz