Część 42

2 0 0
                                    

1. Zawsze czepiała się resztek nadziei, trzymając Go za słowo, licząc na to, że może się nie mylił. Ta myśl pomogła Jej przetrwać wiele ciężkich chwil.

2. Pójdź za głosem serca.

3. Kiedy spojrzę na Jej twarz - twarz, którą znam lepiej niż własną - wiem, że znaczyłem dla Niej równie wiele, a może i więcej. Co dla Mnie z kolei znaczy o wiele więcej niż kiedykolwiek zdołałbym wytłumaczyć.

4. Nigdy do tej pory Mi się nie zdarzyło, by nagle Mnie słodka opętała miłość. Twarz Mej ukochanej, niczym kwiat w rozkwicie, zawładnęła sercem Moim całkowicie.

5. Bądź spokojna, bądź Sobą, gdy jestem przy Tobie, prędzej słońce Ci zgaśnie, niźli Ja to zrobię. Prędzej woda przed Tobą toń świetlistą schowa, liście szelest uciszą, niźli Moje słowa, którymi Cię obdarzam, stracą wdzięk i powab.

6. Poezja wnosi ogromne piękno do życia, ale także wielki smutek.

7. Nawet kiedy Ich tu nie ma, codziennie żyją w Moich myślach - każde z Nich - gdzie ponownie przeżywam radość i smutki, nieodłącznie towarzyszące każdej rodzinie. Na ścianach Mego pokoju wisi mnóstwo zdjęć. To Moje dziedzictwo.

8. Życia nie wolno mierzyć jego ostatnimi latami.

9. Kiedy spoglądam teraz na Ciebie, jak poruszasz się wolno, nosząc w Sobie nowe, rosnące życie, mam nadzieję, że wiesz, jak wiele dla Mnie znaczysz i jak szczególny był dla Mnie ten rok. Nie ma człowieka szczęśliwego nade Mnie i kocham Cię z całego serca.

10. W chwilach bólu i cierpienia będę Cię tulił i kołysał, zabiorę Twą mękę i uczynię ją Swoją. Kiedy płaczesz i Ja płaczę, a gdy Ty cierpisz, Ja też cierpię. I wspólnie spróbujemy powstrzymać potoki łez i zwątpienie, by dalej brnąć po wyboistych ścieżkach życia.

11. Kocham Cię Bi. Jestem tym, kim jestem, dzięki Tobie. Jesteś każdą myślą, każdą nadzieją, każdym Moim marzeniem i nieważne, co przyniesie Nam przyszłość: każdy wspólnie spędzony dzień to najwspanialszy dzień Mego życia. Zawsze będę należał wyłącznie do Ciebie. A Ty ukochana, zawsze będziesz należeć do Mnie.

12. Była ucieleśnieniem Moich marzeń. Dzięki Niej stałem się tym, kim jestem, a trzymanie Jej w ramionach wydawało się bardziej naturalne niż bicie serca. Bez przerwy o Niej myślę. Nawet teraz, siedząc tu z Tobą, myślę o Niej. Nigdy nie istniała dla Mnie inna kobieta.

13. Cisza bowiem jest czysta. Cisza jest święta. Zbliża ludzi, gdyż tylko Ci, którzy się dobrze ze Sobą czują, mogą siedzieć w milczeniu. Oto wielki paradoks.

14. Skoro chcesz wiedzieć, wyznać Ci muszę, że nierozłączne są Nasze dusze. Świt. Wstajesz światłem opromieniona. Czuję Me serce w Twoich ramionach.

15. Nigdy w życiu nie przytrafiło Mi się nic wspanialszego od Ciebie.

16. Ciągle należę do Ciebie, Bi. Moja królowo, Moja nieskończona piękności. Byłaś i zawsze będziesz najwspanialszym darem, jaki dało Mi życie.

17. Choć nie słyszę Twego oddechu, wiem, że tam jesteś i niedługo położę się przy Tobie, jak zawsze. I będę czuła Twoje ciepło, znajdę ukojenie, a Twój oddech wolno poprowadzi Mnie tam, gdzie śnię o Tobie i myślę o tym, jak wspaniałym jesteś człowiekiem.

18. Zawsze wiedziałeś, czy chcę, byś Mnie objął, czy wolę zostać sama. Nie mam pojęcia, jak się tego domyślałeś, ale zawsze to wyczuwałeś i dzięki temu było Mi lżej.

19. Miłości ostatnie chwile czynią ją tkliwą i czystą. W poranka słonecznym pyle zdobywa moc wiekuistą.

20. Jesteś nie tylko Moim kochankiem, ale i najlepszym przyjacielem, sama nie wiem, co więcej dla Mnie znaczy. Cenię i jedno i drugie, podobnie jak całe Nasze wspólne życie. Masz w Sobie coś wyjątkowego, coś pięknego i potężnego. Dobroć - oto co widzę, kiedy na Ciebie patrzę; oto co wszyscy widzą. Dobroć. Nie znam nikogo bardziej wyrozumiałego, pełnego spokoju. Bóg jest z Tobą, musi być, bo dla Mnie stanowisz uosobienie anioła.

21. Dla wszystkich tych, którzy zostali ugodzeni kilka razy tym samym nożem. Wyciągnijcie go i w tę ranę wetrzyjcie gwiazdy. Jesteście silni, a Wasze blizny ukazują Wasze prawdziwe piękno.

22. Świat łamie każdego i potem niektórzy są jeszcze mocniejsi w miejscach złamania. - Ernest Hemingway

23. Te Jej oczy wywierają na Mnie ogromne wrażenie. Są wielkie, frapujące, patrząc na nie, mam wrażenie, że widzą wszystko. Są ciepłe, ale też konkretne, rzeczowe. To oczy, które zaglądają prosto w duszę, widzę to mimo Jej okularów. 

Pasujące do Mnie Cytaty Część 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz