1. Ludzie zdenerwowani i wyprowadzeni z równowagi nie zawsze zachowują się właściwie.
2. Niewielu jest ludzi, których naprawdę kocham, a jeszcze mniej tych, o których mam dobre zdanie. Im dokładniej poznaję świat, tym bardziej jestem nim zdegustowana. Z każdym dniem coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że ludzie są słabi i niestali w uczuciach, a Ich cnota i rozsądek są tylko nic nieznaczącą mrzonką.
3. Z łatwością wybaczyłabym Mu Jego dumę, gdyby przy okazji nie uraził Mojej.
4. Muszę umieć pogodzić się z tym, że jestem bardziej szczęśliwy, niż na to zasługuję.
5. Przyjemność w tańcu jest pierwszym krokiem do zakochania.
6. Nigdy di tej pory nie wiedziałam, jaka naprawdę jestem.
7. Uważam, że w każdym z Nas tkwi coś złego, jakaś wada, której nie zdoła wykorzenić nawet najlepsze wykształcenie.
8. Oczarowałaś Me serce i duszę.
9. Ale sami ludzie zmieniają się tak bardzo, że zawsze można odkryć w nich coś nowego.
10. Zmieniłem się na lepsze, dla Niej, od kiedy Ją poznałem. Nie jestem doskonały - zajebiście Mi do tego daleko - ale może kiedyś będę.
11. Kobieca wyobraźnia jest niezwykle szybka i w niespełna sekundę łączy podziw z miłością, a miłość z małżeństwem.
12. Tylko najgłębsza miłość skłoni Mnie do małżeństwa.
13. Od dzisiaj już zawsze będziemy razem.
14. Całuje Mnie, jakbyśmy nie musieli być nigdzie indziej. Całuje, jakbym była jedynym miejscem, w którym kiedykolwiek był i jedynym, w którym kiedykolwiek będzie. Czuję, jak Jego serce bije dla Mnie i Naszego dziecka i zapominam o całym świecie.
15. Kiedy wspominam stare czasy i chwile, to niektóre z nich są dobre, a niektóre złe, ale wszystkie czegoś uczą. Uczą życia i tego jak iść na przód. Choć wiele jest trudów, to zawsze uczą pójścia na przód, kiedy tylko je wspominamy.
16. Inni się buntują, ale robią to bez godności, a jeszcze inni muszą wszystko zniszczyć, żeby rozpocząć nowe życie. Przysięgam, że z tego co Mi zostało wycisnę każdą kroplę, do końca.
17. Świat to niebezpieczne miejsce, ale czas stoi w miejscu. Nie ma już bezpiecznych miejsc, nie uciekniesz przed światem, nie ukryjesz się, ale możesz odnaleźć siłę i determinację. Szansę na przetrwanie koszmaru.
18. Wszystko może się zepsuć w jednej chwili. Uczucie nadchodzącej śmierci uzmysławia Ci, że już nic nie będzie takie jak kiedyś. Musisz zrobić wszystko, żeby przetrwać.
19. Porażka uświadamia, że coś w Twoim życiu jest nie tak, ale to właśnie przez porażkę...definiuje się człowieka.
20. Każdy ma Swoje ukryte smutki, o których świat nic nie wie. - Henry Wadsworth Longfellow.
21. Nie pozwól, żeby ktoś zobaczył Twój lęk.
22. W którymś momencie życia każdy z Nas z czymś się zmaga i bardzo się stara ukryć Swoje zmagania przez resztą świata.
23. Możesz żyć po Swojemu. Możesz pogłębiać wiedzę o Sobie, o innych ludziach, o własnych możliwościach, a to pomoże Ci stworzyć życie, w którym dasz wyraz Swoim talentom i pasjom. Nie pozwól, by ktokolwiek wmówił Ci, że jest inaczej. Kiedy ktoś twierdzi, że nie może żyć tak, jak chcesz, po prostu nie wierz w to.
24. Nie bójmy się iść w miejsca, które Nas przerażają. Żyjmy życiem wojowników. - Pema Cziedryn.
25. Kiedy jesteśmy w środku chaosu, nie starajmy się go kontrolować. Zanurzmy się w nim, doświadczajmy go w chwili obecnej, bierzmy na Siebie przypływ, nie próbując wpłynąć na wynik. - Leo Babauta.
26. W życia wędrówce, na połowie czasu, straciwszy z oczu szlak niemylnej drogi, w głębi ciemnego znalazłem się lasu. - Dante Alighieri.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty Część 2
Poesía,,To właśnie My. Właśnie tacy jesteśmy." ,, Każdy aspekt Mojego życia...