1. Pamiętał! A to oznaczało, że tamten dzień był dla Niego ważny. I nadal jest, ma znaczenie, stał się symbolem. Naszym dniem. Tylko Naszym świętem, nieznanym innym ludziom. Naprawdę cudowna niespodzianka. Niespodziewana niespodzianka! No po prostu radość bez granic!
2. Dbaj o Mnie tak zawsze, bądź taki cudowny jak dzisiaj, a będę najszczęśliwszą kobietą na świecie.
3. Ważne jest tylko to, że jesteś, że możemy być razem i że będziemy, gdyż oboje pragniemy Siebie nawzajem.
4. Dotąd nawet nie wiedziałam, ile można wytrzymać. Jak wiele znieść, przetrwać, ile razy opanować krzyk, przełknąć łzy, przywołać na twarz uśmiech i udawać, że jest dobrze. Chociaż wcale nie jest. Tak cholernie nie jest, że czasami chce Mi się wyć.
5. Takie hasła, szyfry upewniające Nas, że wszystko w porządku, że to nadal My, że nadal się kochamy i jesteśmy dla Siebie ważni. I że istnieje część świata, do jakiej mamy dostęp tylko My, nikt więcej. Świata bezpiecznego, który Sami zbudowaliśmy i którego nikt Nam nie odbierze.
6. Nie wyobrażam Sobie, że mógłby odejść, że zniknąłby z Mojego życia, że to, co między Nami jest, miałoby się skończyć. To niemożliwe, nieprawdopodobne i nie do zaakceptowania. Zrobię wszystko, aby tego strzec, będę czuwała nieustannie, zwietrzę zagrożenie i wyeliminuję je bez skrupułów. A jeśli się nie uda? Cóż, nie potrafię żyć bez Niego. I nie chcę, bo takie życie nie miałoby dla Mnie żadnego sensu.
7. Obiecaj Mi, że jeżeli kiedyś przestaniesz Mnie kochać, to nie powiesz Mi tego, ale zanim odejdziesz, przyjdziesz i Mnie zabijesz. Ale tak naprawdę. Bo jeżeli nie będziesz Mnie kochał, to nie chcę dalej żyć. Chcę umrzeć, patrząc Ci w oczy i wierząc w Twoją miłość. Obiecasz Mi to? Tylko wiesz, tak naprawdę, poważnie. Takie prawdziwe słowo honoru. Nigdy Cię nie przestane kochać.
8. On zawsze doskonale potrafi wyczuć Mój nastrój. Mogłam udawać albo próbować coś ukryć, ale i tak kończyło się to niepowodzeniem. Nie widział przecież Mojej twarzy, słyszał jedynie głos, a jednak wiedział.
9. W Moich oczach był najlepszy, nikt nie mógł się z Nim równać. Nawet uraziły Mnie słowa o Jego niewielkiej wartości i czekałam na moment, żeby z satysfakcją obserwować, jak ten, z którym chciałam zerwać, dostanie nauczkę.
10. Tego dnia nie potrafiłam pogodzić ogromu Swojej samotności z tym, co słyszałam od Niego. Bo jak można kogoś kochać i nie być z Nim? Co jest ważniejsze od miłości? Nie potrzebowałam tych słów, po których w głowie miałam jeszcze większy chaos, a w sercu jeszcze większy ból. Chciałam Jego, tuż obok, przy Sobie. A skoro tego mieć nie mogłam, nie potrzebowałam niczego innego.
11. To, co najważniejsze, nie gromadzi się w przedmiotach, ale w sercu. Co za znaczenie może mieć fakt, że stłukę kubek, który od Niego dostałam? Albo czy zasuszony kwiat bzu rozsypie się w proch? I tak będę pamiętała, że Mi je podarował. Dlaczego więc kiedy skończył się gaz w zapalniczce, którą od Niego dostałam, nie potrafiłam jej wyrzucić?
12. Dobrze było na chwilę znów być dzieckiem. Małą dziewczynką, która może się bawić i czuje się bezpieczna, bo czuwa nad Nią silny i troskliwy opiekun.
13. On jest wszystkim. Jest Jej światem. Jest głową, ale każdą głową kręci szyja. Życie u Jego boku to niekończące się ryzyko...warte każdych konsekwencji. Wiedziała, że zapłata kiedyś nastąpi i z rozbawieniem na to czekała.
14. Doskonale wiedział, jak na Mnie działa. Bawił się Mną. Niepewność co do Jego zamiarów sprawiała, że intrygował Mnie coraz bardziej. Pragnęłam Go.
15. Udawałam silną i niezależną kobietę, którą niestety nie byłam.
16. Onieśmielał Mnie. Czułam się jak dziecko we mgle.
17. Ten facet przyciągał Mnie silniej niż grawitacja. Pragnęłam Go każdym centymetrem ciała i umysłu...Momentalnie ochłonęłam i wiedziałam już, że Mu nie ulegnę. Nie dlatego, że nie chciałam, bo chciałam z całego serca. Ale dlatego, że bałam się jak cholera i to było silniejsze od Moich pragnień. Dopiero teraz zdałam Sobie sprawę, jak bardzo skrzywdził Mnie były partner.
18. Byłam w Jego rękach tak samo krucha jak jeszcze niedawno kryształowa szklanka.
19. Miałam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę potrafiła być z mężczyzną, który nie zawiedzie Mojego zaufania.
20. Mury osłaniające Moje serce runęły. Wstrząsnął całym arsenałem Moich zmysłów i rozkochał w Sobie bez najmniejszego wysiłku.
21. Ja czasami potrzebuję i muszę pobyć sama. Może dlatego często uciekam w czytanie książek.
22. Nie pojmuję, jak można być tak okrutnym i bawić się drugim człowiekiem.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty Część 2
Poetry,,To właśnie My. Właśnie tacy jesteśmy." ,, Każdy aspekt Mojego życia...