1. Próbowałam Sobie jakoś z tym poradzić, ale nie potrafię. Nie mogę zaufać Ci na tyle, by wiedzieć, że to nie jest wciąż gra. Nie mogę Ci zaufać, że już Mnie nie zranisz.
2. Chciałabym myśleć, że każda powieść, którą czytam, stała się częścią Mnie, w pewnym sensie Mnie stworzyła.
3. Za każdym razem, gdy wydaje Mi się, że nie mógłby zranić Mnie już bardziej, On to robi.
4. Najbardziej irytujące w Nim jest to, że tak naprawdę kocham Jego osobowość niezależnie od tego, jak bardzo jest niegrzeczny. Jest zabawny i inteligentny, potrafi też być słodki, jeśli chce.
5. Czasem robi te niesamowicie miłe rzeczy, ale jednocześnie też potrafi Mnie bardzo zranić.
6. Nie wiem, jak długo jeszcze dam radę udawać, że On nie zniszczył wszystkiego, udawać, że Go kocham. Ale przecież Go kocham, jestem w Nim nieszczęśliwie zakochana. Problem nie tkwi w tym, że nic nie czuję do tego humorzastego, egotycznego chłopaka. Problem w tym, że dałam Mu tak wiele szans, zawsze ignorowałam okropne rzeczy, które mówił i robił. Ale tym razem to zbyt wiele.
7. To, że Mnie odrzuca, boli Mnie nawet teraz. Wiem, że nie powinno Mnie tu być, że nie powinniśmy tego robić, ale chcę więcej. Potrzebuję spędzić z Nim więcej czasu. Nawet niebezpieczne, bolesne chwile spędzone razem są lepsze niż chwile spędzone osobno. Żałuję, że Go kocham, że Go w ogóle poznałam. Ale poznałam. I kocham.
8. Przepraszam. Za wszystko, za to, że Cię zraniłem, za wszystko.
9. Choć próbuję z tym walczyć, nie potrafię trzymać się od Niego z daleka. Nigdy nie potrafiłam.
10. Był całkowicie nagi, taki wrażliwy, a Jego ciało trzęsło się od płaczu. Czuję, że dynamika Naszej relacji wciąż się zmienia, że każde z Nas zawsze ma przewagę nad drugim. W tej chwili to Ja kontroluję sytuację. Ale nie chcę. I nie podoba Mi się ta dynamika. Miłość nie powinna być taką walką.
11. To dla Mnie tortura, mieć Cię tak blisko, a jednocześnie tak daleko. To najgorsza możliwa kara.
12. Trzymanie Jej w ramionach pierwszy raz od czasu, który wydaje się wiecznością, jest lepszym uczuciem, niż mógłbym opisać. Kiedy się do Mnie przytula, zalewa Mnie fizyczne poczucie ulgi - nigdy bym się nie spodziewał, że to się stanie. Była ostatnio taka daleka, taka chłodna. Nie winię Jej, ale to zajebiście bolało.
13. Kiedy pozwolisz Sobie uwierzyć w zbyt wiele kłamstw, trudno już odnaleźć drogę powrotną do prawdy.
14. Chcę, żebyś ze Mną została. Chcę, żebyś Mi wybaczyła i dała jeszcze jedną szansę. Wiem, że prosiłem Cię o to zbyt wiele razy, ale proszę, po prostu daj Mi jeszcze jedną szansę. Nie mogę żyć bez Ciebie. Próbowałem i wiem, że Ty też próbowałaś. Nie ma dla żadnego z Nas nikogo innego. Jeśli nie My, to nic...i wiem, że Ty też o tym wiesz.
15. Chciałem zobaczyć u Niej jakieś emocje...była ostatnio taka zimna. To takie niepodobne do Niej. Kiedyś mogłem poznać Jej myśli, tylko patrząc w Jej oczy. Teraz postawiła między Nami mur, który uniemożliwia Mi czytanie Jej w jedyny sposób w jaki umiem.
16. Mogę Cię zapewnić, że znów Cię zranię. Ty również Mnie zranisz, ale zapewniam Cię też, że nigdy nic przed Tobą nie ukryję, ani Cię nie zdradzę. Może powiesz coś, czego nie masz na myśli i Bóg wie, że Ja też to zrobię, bo to właśnie robią ludzie. Potrzebuję tylko tej jednej szansy, żeby Ci pokazać, że jestem mężczyzną, na którego zasługujesz.
17. Nigdy w życiu nie byłem jeszcze taki rozemocjonowany - to nieprzyjemne uczucie. Nigdy nie musiałem ani nawet nie chciałem pokazywać Swoich emocji komukolwiek, ale dla tej dziewczyny zrobię wszystko. Zawsze wszystko spieprzę, ale muszę to naprawić, a przynajmniej ze wszystkich sił starać się to zrobić.
18. Chcę z Tobą być. Chcę o wszystkim zapomnieć, ale nie chcę tego żałować. Nie chcę być tą dziewczyną, którą raz za razem traktuje się jak popychadło, jak szmatę i która wszystko to wybacza.
19. Uszczęśliwiasz Mnie. Ale sprawiasz też, że jestem smutna, zła, a przede wszystkim doprowadzasz Mnie do szału.
20. Wolałbym umrzeć, niż znów Ją zranić.
21. Nieważne jak mocno z tym walczę, potrzebuję Go. Muszę być blisko Niego, pragnę, żeby Mnie pocieszał, prowokował, wkurzał, całował i kochał.
22. To prawdziwe życie - Moje życie - a ono nie jest kompletne i staje się nie do wytrzymania bez Niego. Ten szczupły, niegrzeczny, gniewny chłopak wdarł się do Mojego umysłu i Mojego serca i teraz niezależnie od tego, jak bardzo się staram, nie mogę Go stamtąd wyciągnąć.
23. Martwiłem się, że nie będzie tak samo jak wcześniej. Że będzie pełna rezerwy i nie będzie przypominać tej kobiety, którą tak bardzo kocham. Tak łatwo Mi się z Nią przebywa, tak cholernie łatwo, a jednak jednocześnie tak trudno.
24. Nasze duszę są jednakowe, niezależnie od tego, co w nich tkwi - to taki doskonały opis tego, co do Niego czuję. Jesteśmy tacy różni od Siebie, a jednak dokładnie tacy sami.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty Część 2
Poetry,,To właśnie My. Właśnie tacy jesteśmy." ,, Każdy aspekt Mojego życia...