1. Nie chodzi już o to, żeby po prostu przespać się z Nią jak wcześniej, tylko o coś więcej. Znacznie więcej. Chodzi o to, żeby połączyć się z Nią, związać się z Nią tak bardzo jak się tylko da. Chodzi o to, żeby w pełni Mi zaufała. Serce Mnie boli, kiedy myślę o tym, że zniszczyłem to ogromne zaufanie, którym Mnie darzyła.
2. Nie chcę, żeby myślała, że jest dla Mnie tylko przedmiotem, że chcę Ją wykorzystać. Naprawdę nie chcę Jej mówić co myślę, ale nie mogę wciąż wszystkiego przed Nią ukrywać. Muszę być z Nią szczery teraz i zawsze.
3. Do niedawna prawie się nie malowałam, ale zawsze ładnie się ubierałam. Zastanawiam się, co pomyślałby On, gdybym pojawiła się w takim stroju. To zabawne - zawsze myślałam, że czuję się przy Nim swobodnie, że byłam przy Nim Sobą, chociaż tak naprawdę zupełnie Mnie nie znał. Nie poznał prawdziwej Mnie - to Szymon sprawił, że poczułam się wystarczająco komfortowo, żeby pokazać się z tej prawdziwej strony.
4. Nie jestem tym, za kogo Mnie ma, ale kocham Ją zbyt mocno, by pozwolić, żeby znów Mnie opuściła. Właśnie Ją odzyskałem i nie zamierzam ponownie Jej stracić.
5. Nie mogę bez Niej żyć. Wiem, że na Nią nie zasługuję i żałuję tego co zrobiłem za każdym razem, kiedy na Nią patrzę, ale mogę się zmienić. Wiem, że to możliwe.
6. Zniszczyłam Sobie przez Niego relację z matką. Zakochałam się w Nim, podczas gdy On wykorzystywał Mnie jak pionek w jakiejś chorej Jego grze.
7. Znasz Mnie. To nie byłem Ja...teraz to prawdziwy Ja. Kocham Cię! Zrobię dla Ciebie wszystko, postaram się, żebyś zobaczyła, że to właśnie Ja, mężczyzna, który kocha Cię bardziej niż powietrze, który patrzy jak śpisz, którego dzień nie może się zacząć, zanim Go nie pocałujesz, który wolałby umrzeć, niż żyć bez Ciebie. To Ja, właśnie tym wszystkim jestem. Proszę, nie pozwól, żeby Moja przeszłość zniszczyła to, co jest między Nami. Proszę, maleńka.
8. Wiedziałam już wcześniej, że On nie jest dobrym człowiekiem i wiedziałam, że poznam więcej historii, które Mnie nie zachwycą, ale ta była gorsza od wszystkiego, co kiedykolwiek mogłabym Sobie wyobrazić.
9. Wiem, że to głupie chcieć Go chronić, kiedy na to nie zasługuje, ale nie mogę się powstrzymać. Nie chcę, żeby ktokolwiek miał o Nim złe zdanie, a przede wszystkim nie chcę, żeby miał się za kogoś gorszego, niż już się ma.
10. Wiem,. że Mnie kocha - naprawdę Mnie kocha., Wiem o tym. Ja także Go kocham, pomimo wszystkich błędów, które robi i które zrobił w przeszłości.
11. Powiedział, że jestem Jego jedyną szansą na szczęście, że jestem jedyną szansą, którą ma, żeby nie spędzić całego życia w samotności.
12. Nikt nigdy nie będzie Go kochał tak, jak Ja Go kocham. Nie dlatego, że nie jest wart miłości, ale dlatego, że nikt nigdy nie pozna Go tak, jak Ja Go znam. Znałam. Wciąż znam? Nie mogę zdecydować, ale chcę uwierzyć, że znam Go takim, jakim naprawdę jest. Teraz jest zupełnie inną osobą, niż był wtedy, kiedy jeszcze byliśmy razem.
13. Musze porzucić wszystkie wspomnienia o życiu z Nim, albo nigdy nie uda Mi się pójść dalej.
14. Ból, który czuję na myśl o tym, że mogłabym Go zostawić, jest znacznie większy niż ten,. który Mi wyrządził. Nie mogę Go zostawić. Wiem, że nie mogę. Wiem, że to żałosne, ale nie mogłabym istnieć bez Niego. Nikt nigdy nie sprawi, że będę się czuła tak, jak czuję się przy Nim. Nikt nigdy nie będzie Nim. On jest dla Mnie, tak jak Ja dla Niego.
15. Czy miłość zawsze taka jest? Czy zawsze jest taka namiętna, a jednak tak cholernie bolesna?
16. Z całą pewnością głęboko Mnie zranił, ale nie nieodwracalnie. A to, jak radzić Sobie z przeszłością, to już Moja decyzja. A jeśli wciąż będę Mu wypominała przeszłość, jak ma patrzeć we przyszłość? Czy już nigdy nie będzie godny miłości? Wiem, że pewnie myślisz, że jestem głupia i naiwna, wciąż Mu wybaczając, ale kocham Go i również nie potrafię bez Niego żyć.
17. Wiem, że zrobiłem Ci tyle pojebanych rzeczy i że w żaden sposób na Ciebie nie zasługuję, ale proszę - nie, błagam - żebyś nie patrzyła na Mnie przez pryzmat tego, co zrobiłem. Wiem, że zawsze proszę Cię o zbyt wiele i przepraszam za to. Gdybym mógł to wszystko cofnąć, zrobiłbym to. Wiem, że jesteś zła na Mnie i zawiedziona Moim zachowaniem - zabija Mnie to.
18. Bez przerwy o Tobie myślałem. Wypełniłaś każdą Moją myśl. Z początku nie wiedziałem, o co chodzi - nie miałem pojęcia, dlaczego miałem na Twoim punkcie taką obsesję.
19. Przyłapałem się na tym, że śnię na jawie - wyobraź Sobie Mnie śniącego na jawie - o życiu, które mógłbym z Tobą wieść. Wyobrażałem Sobie, jak siedzisz na kanapie z długopisem w zębach i powieścią na kolanie, trzymając stopy na Moich udach. Nie wiem dlaczego, ale nie potrafiłem pozbyć się Twojego obrazu z głowy. Dręczyło Mnie to, że pragnąłem Cię w sposób, w jaki Cię pragnąłem, wiedząc, że nigdy nie odwzajemnisz Mojego uczucia.
20. Jestem tak całkowicie zagubiony bez Ciebie.
21. Zrobił wiele rzeczy, których nigdy bym nie zrobiła, okropnych rzeczy, które zraniły wiele osób - ale dla Mnie najbardziej liczy się to, że już ich nie robi. Nie zawsze postępował odpowiednio, ale nie mogę zignorować tego, jak bardzo się starał pokazać Mi, że się zmienia, próbuje się zmienić. Że Mnie kocha. Niechętnie to przyznaję, ale jest coś poetyckiego w tym, że nigdy nie dbał o nikogo poza Mną.
22. Niezależnie od tego, jak bardzo nieuporządkowany był Nasz związek, nie da się zaprzeczyć, że łączy Nas nieokiełznana namiętność.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty Część 2
Poetry,,To właśnie My. Właśnie tacy jesteśmy." ,, Każdy aspekt Mojego życia...