Część 34

9 1 0
                                    

1. Chcę, żeby zawsze była szczęśliwa, uśmiechała się cały dzień, uśmiechała się za każdym razem, gdy Mnie widzi, uśmiechała się za każdym razem, gdy Jej dotykam.

2. Zrani Mnie, a obiecał Mi, że tego nie zrobi. Właściwie nie wiem, jakie to ma w tej chwili znaczenie. Jego słowa gówno znaczą, zwłaszcza po tym, co Mi zrobił, choć w głębi duszy wiem, że okłamuje sama Siebie. Jego słowa znaczą wszystko. Są dla Mnie wszystkim...

3. Jesteś dla Mnie wszystkim. Gdyby coś Ci się stało, zabiłbym się. Jesteś jedyną osobą, która się dla Mnie liczy, a jeśli umrzesz, umrę razem z Tobą.

4. Jesteś Moim światem, a jeśli Cię w nim nie ma, to nie mam już po co żyć.

5. Nigdy więcej nie podnoś na Mnie ręki.

6. Z Jej oczu biła szczerość. Pragnęła Mnie równie mocno jak Ja Jej. Nie grała, nie oszukiwała.

7. Chciałam się przed Nim ukryć i nie musieć Go więcej oglądać, ale przecież już raz udowodnił, że żadna siła Go nie powstrzyma.

8. Czułam się przez Niego zraniona i nie chciałam, żeby Mnie dotykał.

9. Szanuj Mnie i ufaj Mi, a obiecuję, że uczynię Cię najszczęśliwszą kobietą na ziemi.

10. Mimo, że znaliśmy się krótko i byliśmy zupełnie różni, jak ogień i woda. Nagle, właśnie dla Niego, a właściwie dla Jego radości, która tryskała z Jego zielonych, wypełnionych szczęściem tęczówek, zapragnęłam zostać matką.

11. Ona była ucieleśnieniem Moich męskich fantazji: cudowną kobietą, nieokiełznaną kochanką i przyszłą matką Moich dzieci. Nie wiem, co radowało Mnie bardziej. No i wreszcie Jej bezgranicznie zaufałem.

12. W Naszej historii miłosnej nie było przecież nic ładnego. Była pełna nierównych, poszarpanych linii, wyszczerbionych odłamków i ostrych krawędzi. W chuj bolała, ale trudno o prawdziwe dzieło sztuki, które nie wymagałoby, aby dla Niego krwawiono.

13. Przeznaczenie bywa niekiedy ukrytą ścieżką.

14. Wrażliwość, to przymiot wyrafinowanej duszy.

15. Trochę bardziej wolna. Jakbym odzyskała oddech. Odnalazłam w Sobie barwy, o których istnieniu nie wiedziałam. Barwy nadziei. Z kolorowymi plastrami na palcach, Moje życie zdawało się jakby mniej szare.

16. Nie mogłam oddychać, czułam, że w Nim tonę. Nie na każdą truciznę jest antidotum. Niektóre dostają się do Twojej duszy, oszałamiają zapachem, mają najpiękniejsze oczy, jakie kiedykolwiek widziałaś. Na takie nie ma lekarstwa. Żadnego.

17. Wybrałam Go, ale ten wybór złamał Mi serce. Zrobiłabym jednak to samo dziesięć razy, sto razy i tysiąc razy, gdyby to oznaczało, że zostanę u Jego boku. I za każdym razem łamałabym Sobie serce, ale byłabym z Nim. Wybrałabym Go zawsze.

18. Nauczył Mnie, że są szanse, które należy wykorzystać i są takie, kiedy najlepszym rozwiązaniem jest...usunąć się w cień. Pogodzić się z tym, że nie zmienimy istoty rzeczy i że miarą Naszej miłości do Nich jest właśnie Nasza gotowość do poświęcenia, do tego, by chronić je z oddali. On nauczył Mnie, że miarą tego, jak bardzo Nam na czymś zależy, jest umiejętność zrezygnowania z tego.

19. Może czasem trafiają się ludzie, którzy Nami wstrząsają i zostają w Nas niezależnie od Swojej...zewnętrznej powłoki. Są dla Nas ważni i nie da się Ich nikim zastąpić.

20. Niektóre rany nigdy się nie zabliźnią. W niektóre dni otwierają się na nowo i wtedy plastry nie mogą zatamować krwotoku. W tych chwilach docierało do Mnie, że jestem równie naiwna, dziecinna i krucha, jak kiedyś.

21. Nie pielęgnuje się każdej miłości. Niektóre są jak dzikie róże: rzadko kwitną, a ich ciernie nie pozwalają Ci zaznać spokoju.

22. Może najbardziej boimy się przyznać szczerze, że ktoś potrafi Nas kochać takimi, jakimi naprawdę jesteśmy.

23. Widziałaś kiedyś spadającą gwiazdę? Widziałaś kiedyś Jej rozbłysk pośród ciemności nocy? Ona była właśnie taka. Rzadko spotykana. Maleńka i potężna. Jej uśmiech zawsze przynosił światło, nawet kiedy upadała.

Pasujące do Mnie Cytaty Część 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz