Część 18

6 1 0
                                    

1. Wybaczyła Mi jednak. Zawsze Mi wybaczała Moje błędy, ale nie tym razem. Miałem odbudować Jej wiarę we Mnie, a mimo to nie przestawałem Jej raz po raz ranić.

2. Muszę poczuć jak mięknie, gdy na Mnie patrzy. Muszę zobaczyć jak ucieka wzrokiem, żeby ukryć emocje i poczuć bicie Jej serca, kiedy próbuje zachować zimną krew. W Jej oddechu, w Jej głowie, w Jej zapachu chcę poczuć miłość. I muszę usłyszeć drżenie Jej głosu, kiedy wymawia Moje imię.

3. Świadomość, że mogłabyś być z innym, niszczy Mnie. Myśl, że ktoś dotyka Ciebie tak jak Ja, że patrzy na Ciebie tak jak Ja, że ofiarowujesz Mu Swój promienny uśmiech. Wiem, że to egoizm, ale chcę żebyś była tylko Moja. Patrz tylko na Mnie, uśmiechaj się do Mnie, dotykaj Mnie, bądź tylko Moja.

4. Zanim Cię znajdę, chcę Cię szukać. Zanim Cię pokocham, chcę Cię zrozumieć. Zamiast kończyć przez Ciebie każdy dzień, chcę rozpoczynać każdy dzień przy Tobie.

5. Przywykłam już do bólu. W zasadzie jestem na nie odporna.

6. Tak kurewsko nienawidzę Siebie. Niszczę wszystko i wszystkich, którzy się do Mnie zbliżą. Jestem jak trucizna.

7. Mam dość tego wszystkiego. Proszę bardzo, możesz robić co tylko chcesz, do cholery, ale znajdź Sobie kogoś innego, kto będzie trwał przy Tobie, nie zwracając uwagi na Twoje wyskoki i siedząc cicho...bo Ja tego więcej robić nie będę.

8. Ty jesteś Moim lepszym miejscem.

9. W rzeczywistości pragnę Go całego przez cały czas. Pragnę Go tutaj, przy Mnie, żeby wziął Mnie w ramiona, całował i pobudzał do śmiechu.

10. Kiedy już odnajdziemy drogę powrotną do Siebie, chcę być inny...dla Niej.

11. Ty zawsze dostrzegasz we Mnie światło...Jak to możliwe, skoro go we Mnie nie ma?

12. Może jednak jest dla Nas nadzieja.

13. Coś siedzi w Mojej głowie, gdzieś na granicy podświadomości i nie daje Mi żyć, nie pozwala Mi zapomnieć o urazie.

14. To część tego, kim jestem albo kim pragnę być. Ciężko pracuję, by odnaleźć Siebie, by samodzielnie dowiedzieć się, kim jestem z Nim albo bez Niego.

15. Pożądam Go, ale to nic w porównaniu z obezwładniającą, pochłaniającą wszystko, zmieniającą świadomość miłością, którą do Niego czuję. W głębi ducha, w tym miejscu w Mojej duszy, które dostrzegamy tylko On i Ja, wiem, że to zawsze będzie tylko On.

16. Tęsknota. Czułem to, kiedy oddalałem się od tego przeklętego miasta, od Niej. Czuję to w każdym ścięgnie i mięśniu Mojego ciała - sztywnieją coraz bardziej, im większy dystans Nas dzieli. Każdy pieprzony kilometr powiększał we Mnie ziejącą dziurę. Dziurę, którą tylko Ona może wypełnić.

17. Twój strach...największy jest wtedy, gdy się boisz, że Cię zostawi albo inny mężczyzna poświęca Jej uwagę.

18. Kocham Go w ten wszechogarniający, niewiarygodny sposób i w głębi ducha wiem, że nigdy więcej tego nie poczuję.

19. Modlę się w duchu, żebyśmy znaleźli sposób na rozwiązanie Naszych problemów, bo wiem, że to zawsze będzie tylko On. Nawet jeśli coś Nas rozdzieli. 

20. To nie Ja go zmieniłam, sam się zmienił. Nadal jest tym samym człowiekiem; wciąż ma w Sobie wszystko co w Nim pokochałam, ale nauczył się inaczej radzić Sobie z pewnymi rzeczami i stał się lepszą wersją Siebie. - T.

21. Szkoda, że nie wiem, co Go dręczy. Szkoda, że tak nagle zamknął się w Sobie.

22. Nie chcę, żeby On stał się odskocznią także w Moim życiu, bolesnym wspomnieniem, kimś, z kogo będę musiała zrezygnować już drugi raz i się z tym pogodzić. Chcę, by On był Moim szczęśliwym zakończeniem.

23. Próbuję nie myśleć, że ta prosta przestrzeń...Że ona zawsze będzie między Nami.

24. Jeżeli miałabym wybrać jedną rzecz, której nauczył Mnie ostatni rok, to byłoby nią świadomość, że strata kogoś bliskiego może kompletnie zniszczyć człowieka.

25. Dla duszy nie istnieje pojęcie czasu.    

Pasujące do Mnie Cytaty Część 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz