1. Część Mnie potrzebuje i kocha tego mężczyznę bardziej, niż jestem skłonna to przyznać.
2. Nie można uciec od samego Siebie, przenosząc się z miejsca na miejsce.
3. Nic i nikt nigdy nie da Mi tego, co dawała Mi Ona - zawsze będę Jej potrzebował.
4. Jestem teraz szczęśliwa, a On najwyraźniej zbudował Sobie życie, w którym nie ma dla Mnie miejsca. Pogodziłam się z tym. Chcę tylko, żeby był szczęśliwy, to wszystko.
5. Chciał, żeby uważała Go za doskonałego, tak jak Ona była doskonała dla Niego.
6. Pisałem od bardzo dawna, od samego początku Nas, ale nie miałem zamiaru nic z tym zrobić. Wyładowywałem się tylko, wykorzystywałem papier do tego, żeby zrozumieć, co do kurwy nędzy, działo się w Mojej głowie.
7. To Ty. Jesteś osobą, którą kocham najbardziej na całym świecie.
8. Kochał Ją i wiedział od tego czasu, że Jego życie po Niej nigdy nie będzie już takie samo. Gdyby Go opuściła, gdyby nigdy już nie miała być obecna w Jego życiu, On i tak nigdy nie byłby taki sam. Zmieniła Go.
9. Żył jedynie dla Siebie, ale potem to się zmieniło, stało się czymś więcej niż tylko wstawaniem i chodzeniem spać. Dała Mu wszystko, czego nigdy nie wiedział, że potrzebował.
10. Jesteśmy siłą, z którą nie możemy igrać, niezależnie od tego, jak mocno próbujemy - albo ktokolwiek inny próbuje - z nią walczyć.
11. Mam siłę, by zmienić Swoje życie.
12. Pustka każe Nam robić rzeczy, o które nigdy byśmy się nie podejrzewali.
13. Nie docenił tej dziewczyny, kiedy Ją poznał. Nie wiedział wtedy o Niej nic i właściwie do dziś tak naprawdę nie wie zbyt dużo.
14. Niekiedy po prostu chcę zagłuszyć świat dookoła Mnie, a muzyka i czytanie to jedyne rzeczy, które Mi na to pozwalają. Każdy ma coś Swojego - dla Mnie to właśnie to.
15. Poczuł zmianę gdzieś głęboko w środku, w jakimś ukrytym i przysypanym kurzem miejscu. Było ono całkowicie nietknięte, odkąd pamiętał, prawdopodobnie od zawsze. Przebudziła Go, przyniosła Mu światło, śmiech i tęsknotę. Od tej chwili wiedział, że nigdy nie będzie taki sam.
16. Kiedy zaczął widywać Ją w snach, był przerażony. Połykała Go teraz w całości, odbierając Mu każdy gram i uciekając z nim. Przerażało Go, gdy myślał o rzeczach, jakie mogłaby Mu zrobić, kiedy wejdzie w Jego jaźń. Nie chciał na to pozwolić, ale nie miał sił, by z tym walczyć. Zawsze myślał o Sobie jako o kimś silnym, rządził wszystkim, dopóki nie weszła do Jego życia i nie odebrała Mu korony.
17. Nie podoba Mi się, kiedy Mnie denerwujesz bez powodu, a potem wychodzisz.
18. Czuję, że żyję - to cudowne - a gdy spoglądam na Moją ukochaną, patrzy na Mnie z promiennym podziwem i wiem, że jakimś cudem wszystko będzie dobrze.
19. Minęli się nie raz, ale aż dwa razy. Los dał Im dwie szanse, by się odnaleźli i spróbowali napisać szczęśliwe zakończenie Swojej historii, a kiedy w końcu wpadli na Siebie - zupełnym przypadkiem, tak, jak przewidział - było już za późno.
20. Było coś kojącego w świadomości, że nawet po tylu latach, wciąż potrafili ze Sobą milczeć. Większość ludzi miała trudność ze znalezieniem osoby, z którą cisza byłaby komfortowa, a Im swobodne milczenie zawsze przychodziło zupełnie naturalnie.
21. Kiedyś powiedziałeś, że Ty masz kawałek Mojej duszy, a Ja Twojej i osobno zawsze będziemy niekompletni. To się nadal nie zmieniło. Bez względu na wszystko, co się stało, bez względu na to, ile czasu upłynęło i ile jeszcze upłynie, albo jak daleko od Siebie będziemy, Twoja i Moja dusza są takie same. Zawsze będą.
22. Dałem Jej wolność jednym dużym gestem. Dałem Jej możliwość bycia Sobą, wersją Siebie, której nikt nie może oceniać i od której nikt nie może niczego żądać.
23. Znał Ją wystarczająco dobrze, by wiedzieć, że dwa lata, które spędzili z dala od Siebie, nie były dla Niej łatwe. To było dla Niej piekło, a dla Niego wieczny czyściec.
24. Przez lata nauczyłem się nie skupiać na przeszłości, ale patrzeć w przyszłość. Wiem, jak banalnie i wręcz kiczowato brzmią Moje myśli, ale to Moja prawda.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty Część 2
Poesia,,To właśnie My. Właśnie tacy jesteśmy." ,, Każdy aspekt Mojego życia...