Część 32

5 1 0
                                    

1. Kochaj Mnie albo zabij.

2. Potrzebuję mężczyzny, na którym mogę się oprzeć, któremu mogę zaufać, przy którym będę czuć się bezpiecznie.

3. Już nigdy nie pozwolę, żeby stało Ci się coś złego.

4. Jesteś Moja, a Ja pilnuję Swojego.

5. Dla Mnie jesteś największą wartością.

6. Umiałem czytać z Niej jak z książki. Nie potrafiła Mnie okłamywać i nie robiła tego. Podobała Mi się Jej uległość i lojalność. Wiedziałem, że zrobiłaby dla Mnie wszystko; zresztą Ja dla Niej też.

7. W takim razie, skoro nie chcesz Mnie kochać, zabij Mnie! tu i teraz.

8. Nie mogłam Sobie wybaczyć, że tak łatwo dałam za wygraną. Nie wierzyłam też, dlaczego On to zrobił. Poddał się bez żadnej walki.

9. Kiedy wyznawaliśmy Sobie miłość do końca życia, miałam wrażenie, że światło dookoła Nas zgasło, powodując, że zostaliśmy sami. Złączeni dłońmi, patrzyliśmy na Siebie, pewni słów, które wypowiadamy. Magia mieniła się w Naszych oczach. To było prawdziwe i tylko Nasze. Darzyliśmy się uczuciem silniejszym niż cokolwiek na ziemi. Przepełniła Mnie taka miłość, że aż brakowało Mi tchu. Wiedziałam, że nie umiem bez Niego oddychać.

10. Jestem stworzony po to, by Ją chronić, aby zapewnić Jej bezpieczeństwo tak długo, jak żyję. Być może nigdy nie będę Jej mieć tak jak chcę, ale zawsze mogę się upewnić, że nikt Jej nie skrzywdzi. Na zawsze będzie Moja, nawet jeśli o tym nie wie.

11. Nieważne, co zrobię, ilu ludzi zabiję, Ona zawsze będzie Moja. Za bardzo zaprzedałem się diabłu, aby pozwolić Jej odejść. Miłość do Niej to jedyna dobra rzecz, jaka Mi pozostała w życiu, jedyna czysta i dlatego nigdy Jej nie skrzywdzę, bo jeśli kiedykolwiek to zrobię, nie pozostanie we Mnie światło, a ciemność pochłonie Mnie do reszty.

12. Może Moje życie byłoby prostsze, gdyby Jej w nim nie było. Gdybym tylko pozwolił Jej odejść. Ale nigdy nie pozwolę, bo Ona zasługuje na szczęśliwe życie. Musi być bezpieczna, a ktoś musi Ją chronić przed potworami, które czają się w ciemnościach. Któż lepiej ochroni Ją przed potworami, jeśli nie jeden z nich?

13. Część Mnie wie, że to, co Jej zrobiłem jest złe i popierdolone.

14. Ja jestem Jej domem teraz i na zawsze.

15. Odległość sprawia, że serce staje się czułe.

16. Jeśli czegoś się o Nim dowiedziałam, to tego, że jest nieczytelny. Niczym jeziora, nie widzisz dna, ale wiesz, że coś tam pod powierzchnią jest. Czai się w ciemnych, głębokich wodach. Tylko nie wiadomo, co to jest. To właśnie On.

17. Nigdy nie użyję rąk, aby Cię skrzywdzić. Nigdy Cię nie zranię.

18. Jesteś wszystkim. Wszystkim. Nie masz pojęcia, co dla Ciebie zrobiłem. Krew, którą splamiłem ręce. Ciemność, którą znosiłem, ale to nieważne, bo teraz jesteś Moja. Jesteś tutaj i jesteś Moja i to jest warte wszystkiego.

19. Jest wojowniczką. Może na zewnątrz tak nie wygląda, ale jest silniejsza i odważniejsza niż wielu ludzi, których spotkałem. Ma w Sobie wolę walki, podziwiam Ją za to. Za Jej determinację.

20. Ból przywraca Mnie do rzeczywistości, ale rzeczywistość wcale nie jest lepsza od tego, co dzieje się w Mojej głowie.

21. Przemoc jest pasożytem, okrutnym pożeraczem wszelkiego dobra w człowieku. 

22. Jest na zawsze bezpieczna w Moich ramionach, w Moim łóżku i w Moim sercu.

23. Składa połamane kawałki Mojej duszy w całość.

24. Przy Mnie zawsze będziesz bezpieczna. Zawsze będę Cię pilnował.   

Pasujące do Mnie Cytaty Część 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz