1. Zwierzała Mu się z tego, co pragnąłby osiągnąć, dzieliła Swymi nadziejami i marzeniami, a On słuchał z uwagą i obiecywał, że to wszystko się spełni. A sposób, w jaki to mówił, sprawiał, że Mu wierzył i w takich chwilach uświadamiała Sobie, jak wiele dla Niej znaczy.
2. Z bliska dostrzegła zmiany, których nie zauważyła na pierwszy rzut oka. Wydał Jej się trochę odmieniony: mniej niewinny, ostrożniejszy, a mimo to dotyk Jego ramion uświadomił Jej, jak bardzo za Nim tęskniła od chwili rozstania.
3. Znała wszystkie Jego uczucia i myśli - przynajmniej dawno temu. I w chwili gdy to pomyślała, uświadomiła Sobie, jak wiele się od tamtej pory zmieniło. W tym momencie byli Sobie zupełnie obcy.
4. Jeśli jesteś szczęśliwa i Go kochasz, nie będę próbował Cię zatrzymywać. Jeśli jednak nie do końca jesteś przekonana, to nie rób tego. W małżeństwo nie można się angażować połowicznie.
5. Po tylu latach On nadal doskonale wiedział, co pragnęła usłyszeć. Czy to możliwe, by ponownie zakochała się w Nim?
6. Poezji nie tworzy się po to, by analizować; poezja ma po prostu inspirować, wzruszać, nie powinna być odbierana umysłem.
7. Chciała czegoś innego, czegoś więcej. Może namiętności i romantyzmu, spokojnych pogawędek przy blasku świec, a może po prostu nie chciała być na drugim miejscu.
8. Kochał Ją, nie wątpił w to. Nie tylko dlatego, że była piękna i czarująca, ale również dlatego, że stała się dla Niego podporą i najlepszym przyjacielem.
9. Nigdy nie pozwolono Ci być Sobą. Takie życie sprawia, że człowiek czuje się pusty w środku i szuka kogoś, kto jakimś cudownym sposobem wypełni tę próżnię. Ale nikt nie zdoła tego zrobić, jedynie Ty sam.
10. W tej samej chwili postanowił, że będzie o Nią walczyć. Zrobi co w Jego mocy, by Jej nie stracić. Była dla Niego wszystkim, nigdy nie znajdzie drugiej takiej kobiety, jak Ona.
11. Zdała Sobie sprawę, że coś w Niej się budzi - tak samo jak przed wielu laty.
12. Pamiętam wszystko. Pamiętam każdą wspólnie spędzona chwilę. A w każdej było coś wspaniałego.
13. W związkach między ludźmi nie trzeba szukać pełni, nawet jeśli zamierza się kogoś poślubić. Z czasem namiętność ustąpi, jej miejsce zajmą poczucie bliskości i wzajemna zgodność charakterów.
14. W tej właśnie chwili zrozumiała, że coś się zmieniło. A choć nie potrafiła określić momentu, kiedy to się stało, wiedziała, że ponownie się zakochała i niewykluczone, że w ogóle nie przestała Go kochać.
15. Zawsze byłeś nieśmiały. Zwłaszcza na początku.
16. Nigdy nie potrafiłeś niczego ukryć. Oczy Cię zdradzały. Nie znam nikogo, kto miałby równie piękne oczy.
17. Chyba nigdy nikogo nie kochałam tak mocno jak Ciebie.
18. Może to, co się między Nami wydarzyło tego lata, więcej znaczyło dla Mnie niż dla Ciebie...
19. Z czasem ból nieco ustąpił i prościej było o wszystkim zapomnieć. Tak przynajmniej Mi się zdawało. Tymczasem przez następne kilka lat, w każdym spotkanym chłopaku szukałam Ciebie.
20. Zawsze Cię kochałem i nadal kocham. Nawet Sobie nie wyobrażasz, jak bardzo.
21. Jesteś odpowiedzią na każdą modlitwę, jaką zanosiłem. Jesteś pieśnią, marzeniem i szeptem. Sam nie pojmuję, jakim cudem tyle czasu bez Ciebie wytrzymałem. Kocham Cię Bi, nawet nie wiesz, jak bardzo. Zawsze Cię kochałem i zawsze będę Cię kochać.
22. Nigdy już z nikim nie będziesz się czuła tak jak z D.
23. Oboje zdawaliśmy Sobie sprawę, że tak czy inaczej musi dojść do jakiejś konfrontacji.
24. Nie możesz poświęcić Swego życia dla innych. Musisz robić to, co jest dobre dla Ciebie, nawet jeśli w ten sposób zranisz część bliskich Ci osób.
CZYTASZ
Pasujące do Mnie Cytaty Część 2
Poetry,,To właśnie My. Właśnie tacy jesteśmy." ,, Każdy aspekt Mojego życia...