Część 20

4 1 0
                                    

1. Nie popełnię znowu tego samego błędu i nie dam się nabrać na piękne słowa. Nie jestem już tą naiwną dziewczyną.

2. Wiele razy w życiu czułam się niechciana, jakbym zupełnie nie pasowała do otaczającego Mnie świata.

3. Myślę, że właśnie tak jest ze zdradami: nie mają uprzedzeń i żerują na tych, którzy ani ich się nie spodziewają, ani na nie nie zasługują.

4. Nie zamierzam Ci pozwolić Mnie odepchnąć.

5. Wiem, że taka jestem. Właśnie tak postępuję: ranie innych, a później ranię samą Siebie, zanim ktokolwiek inny zdoła Mnie zranić. Jestem pojebana - taka jest prawda.

6. Wszystko, co robię, robię z miłości do Ciebie. Nawet te najgłupsze rzeczy.

7. Gdy kogoś kochasz, nie pozwalasz Mu zniszczyć samego Siebie razem z innymi, nie pozwalasz Mu wciągnąć się w błoto. Próbujesz Mu pomagać, ratować Go, ale jeśli okazuje się, że Twoja miłość jest jednostronna albo egoistyczna, a Ty nadal próbujesz, jesteś głupcem.

8. Kocham Go, zawsze będę kochała tego mężczyznę. - D.

9. Jestem naiwna i głupia, że wciąż próbuję odnaleźć w ludziach dobro, podczas gdy Oni tylko wciąż udowadniają, że się co do Nich mylę. Zawsze Mi się udowadnia, że się mylę i mam już tego dość.

10. Potrzebuję od Niego pocieszenia. Potrzebuję czuć Jego ręce na Swojej talii i klatkę piersiową pod głową, gdy zasypiam. Potrzebuję, żeby dał Mi we śnie spokój, który zawsze dawałam Jemu.

11. Nawet w samym środku niemożliwej do uniknięcia tragedii, którą był Nasz związek, nigdy nie chciałabym cofnąć ani jednej sekundy. Nie zrobiłabym tego znów, ale nie żałuję ani jednej spędzonej z Nim chwili.

12. Była Moją kotwicą, Moim pocieszeniem w nocy - zwalczała za Mnie Moje demony, gdy byłem zbyt słaby, zbyt zajęty użalaniem się nad Sobą, żeby pomóc Jej toczyć z nimi bój. Była na miejscu z tarczą w dłoni i walczyła z każdym obrazem, który zagrażał Mojemu pojebanemu umysłowi. Samodzielnie nosiła to brzemię i to Ją w końcu złamało.

13. Przeszła tak dużo, większość z Mojej winy, więc martwienie się o Mnie to ostatnie, co powinna robić. Chcę, żeby skupiła się na Sobie, na tym, żeby znów być Sobą i nie marnowała sił na troszczenie się o Mnie.

14. Potrzebuję bezpieczeństwa, potrzebuję stabilności. Jak to się dzieje, że spędzam całe życie, planując stabilność, tylko po to, żeby wędrować po świecie bezładnie, nie mając żadnej własnej bazy, siatki bezpieczeństwa, ani w ogóle niczego?

15. Smutek to nic złego, ale jeśli pozwolisz Mu kontrolować Swoje życie, nigdy go nie będziesz miała.

16. Czasami czuję, jakby wszyscy dostawali to, czego Ja chcę.

17. Naprawiła Mnie - skleiła maleńkie fragmenty Mojej pojebanej duszy w coś niemożliwego, w coś może nawet atrakcyjnego. Zrobiła ze Mnie coś - sprawiła, że stałem się niemal normalny - ale z każdą kroplą kleju, który na Mnie wykorzystała, traciła tę kroplę Siebie.

18. Kochałem tę dziewczynę każdym gramem Swojego ciała od tak dawna. Nienawidzę tego, że tak się czuję, że zapomniała, jak głęboka jest Moja miłość do Niej i że zredukowała ją do tego jednego Mojego spierdolenia.

19. Zawsze Cię pragnąłem, wiesz o tym. Po prostu nie mogłem przestać próbować zrujnować jedynej dobrej rzeczy w Moim życiu i przepraszam Cię za to. Wiem, że to pojebane, że zabrało Mi to tak dużo czasu i to okropne, ale jestem tu teraz i kocham Cię bardziej niż kiedykolwiek.

20. Jesteśmy najbardziej pojebaną parą na świecie. To znaczy pojebaną, ale doskonałą.

21. Muszę Mu dziś powiedzieć. Ukrywając to przed Nim, zachowuję się jak absurdalny, niedojrzały tchórz.

22. Żaden związek nie jest doskonały i żaden mężczyzna nigdy nie będzie traktował kobiety dokładnie tak, jak powinien.

23. Ona to jedyna osoba w całym Moim życiu, która kiedykolwiek poświęciła Swój czas, żeby się Mną przejąć i o Mnie zatroszczyć i sprawić, że rzeczywiście poczułem się, jakbym był wart czyjegoś czasu. Zgadzam się, że Nasz związek nie był najprostszy. Popełniałem błąd za błędem i mogłem zrobić wiele rzeczy inaczej, ale nigdy bym Jej nie wykorzystał. Jeśli widzi Mnie w taki sposób, to naprawdę nie ma dla Nas nadziei.  

Pasujące do Mnie Cytaty Część 2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz