~~~~~~~~~~~~***~~~~~~~~~~~~
Welcome to the story of My Mr.Nerd
I hope you all enjoy this storyso yeah happy reading you guys
"Puan! Tuan!"
Pintu rumah terbuka luas oleh pembantu rumah yang bernama lehah binti Mohamad atau kenali sebagai Mak lehah.
Puan Fatimah yang berada di dapur menglangkah keluar dari dapur apabila mendengar jeritan Mak lehah tersebut.
"Ha Lehah kenapa awak terjerit-jerit ni?"Tanya Puan Fatimah
"Ni Puan Nova dia........."
Pintu bilik wad dibuka oleh Puan Fatimah dengan senyuman gembira bersama suaminya bernama Tuan Nik Muhammad Abdul syed ataupun kenali sebagai Tuan Syed dengan wajah dinginnya.
Puan Fatimah dan Tuan Syed masuk ke dalam bilik wad itu tersebut.
"Umi...Abah....."
Puan Fatimah berjalan ke arah Anak lelaki yang bernama Nik Muhammad Emran dengan wajah sungguh bahagia.
"Tahniah Emran"ucap Puan Fatimah kepada anak yang telah menjadi bapa.
Emran tersenyum ucapan tahniah dari uminya.
Puan Fatimah pandang ke arah menantunya yang sedang mendukung cucu pertamanya.
"Nova..........."
Puan Fatimah pandang ke arah bayi yang didukung oleh menantunya.
Nova tersenyum melihat wajah bahagia Puan Fatimah.
"Boleh umi dukung dia?"Tanya Puan Fatimah
Nova menangguk.
"Boleh umi"balas Nova dengan senyuman manis.
Nova menghulurkan Bayi itu kepada Puan Fatimah.
Puan Fatimah perlahan-lahan sambut bayi itu dari dukungan Nova dengan senyuman di wajah lalu berjalan ke arah suaminya yang masih lagi berdiri di depan pintu itu.
"Abang ni cucu kita cantik kan dia?"
Tuan Syed pandang bayi yang dukung oleh isterinya dengan wajah tiada sebarang senyuman pun.
Puan Fatimah menghulurkan bayi itu ke arah Tuan Syed.
Tuan Syed perlahan-lahan sambut bayi itu dari dukungan Puan Fatimah.
Tuan Syed pandang ke arah cucu yang sudah berada di dalam dukungannya.
Emran melihat Tuan Syed yang sedang mendukung anak pertamanya tersenyum.
Tanpa Tuan Syed sedar dia terukir senyuman manis di wajahnya melihat wajah cucunya yang masih buai lena.
Lalu Tuan Syed mendekat mulut ke arah telinga kecil cucunya.
"Welcome to the world my beautiful granddaughter"
TING TING TING!
"Nayra!! Bangun sayang dah pukul berapa ni nanti lambat pulak!"
TING TING TING!
Nayra mengambil jam yang berada tepi katilnya lalu lempar ke arah lantai sampai rosak dibuatnya.
Takpe lah nanti suruh daddy beli yang baru.
Nayra bangun dari baringnya dengan wajah masih mamai lagi dengan rambut serupa macam hantu kak Limah.
Terus bangun lalu mengambil tuala yang berada di dalam alamari lalu pergi ke arah pintu bilik air terus masuk ke dalam untuk mandi.
Nayra turun dari tangga dengan baju sekolah sambil mengalas begnya.
YOU ARE READING
My Mr.Nerd (Complete)
RomanceNIK NAYRA ELIZA.Gadis yang kacukan Melayu+UK mempunyai mata biru muda yang muda membuat para lelaki terpukau dengan wajah kecantikannya dan berambut brown dengan senyuman yang manis itu menjadi para lelaki tergila-gila dengannya.berumur 17 dan jugak...