Bab 49

362 17 0
                                    

Nayra yang berada di bilik tidurnya setia menunggu ketibaan suaminya.

KRENG!

Lantas kepala Nayra beralih ke arah pintu yang buka itu. Mungkin suaminya sudah datang. Terlihat Puan Nova menglangkah masuk ke dalam bilik lalu ditutup pintu dengan rapat semula.

Puan Nova berjalan ke arah katil lalu duduk di birai katil memandang Nayra.

"Nayra macam mana sayang Okey? Cucu mommy Okey tak?" Tanya Puan Nova.

"Nayra okey mommy. Cucu mommy pun okey" Balas Nayra sambil mengusap perut tak terbentuk lagi.

"Um..... Mommy mana Ryan?" Soal Nayra yang masih belum melihat kelibat suaminya.

Mulut Puan Nova terkunci. Dia tidak tahu mahu menjawab soalan dari Nayra kerana dia sendiri tidak tahu ke mana Ryan pergi. Nayra yang tidak dapat jawapan dari Puan Nova berkerut dahi.

Sebelum Puan Nova ingin menjawab soalan Nayra bunyi pintu bilik dibuka memotong Puan Nova ingin membuka mulut. Dua orang wanita itu beralih pandangan mereka ke arah pintu.

Terlihat kelibat Ryan masuk ke dalam bilik lalu menutup pintu di belakangnya. Nayra terkebil-kebil memandang suaminya yang agak tidak kemas dengan rambut sudah serabai dan jugak butang dua baju diatas buka.

Ryan Menglangkah berjalan ke arah dua orang wanita itu.

"Mommy pergi dulu ye sayang"

Puan Nova mengusap pipi Nayra sebelum pergi keluar dari bilik. Ryan menghantar kepergian mak mertua melalui ekor mata. Pandangan Ryan beralih ke arah isterinya yang duduk di atas katil bersama senyuman manis di hadiahkan kepadanya.

Ryan pergi ke arah katil lalu merebahkan badannya di sebelah isterinya. Ryan memeluk pinggang isterinya bagi merapatkan jarak mereka berdua itu.

Wajah Ryan membenam di perut Nayra dengan tangan masih lagi di pinggang Nayra. Nayra mengusap rambut Ryan yang serabai itu dengan lembut

"How's baby doing?" Soal Ryan dengan wajah masih di perut Nayra.

"Baby doing well" Jawap Nayra.

Ryan mengangkat wajahnya lalu memberi satu kucupan di perut Nayra sebelum wajahnya menghadap ke arah wajah isterinya.

"Sayang......." Panggil Ryan dengan lembut.

Nayra mendengar itu terus memandang ke arah suaminya.

"I love you so much sayang" Luah Ryan.

Nayra tersenyum mendengar itu lalu mengusap pipi suaminya.

"I love you too abang"

Ryan mendengar itu terasa sangat tenang terus dia kembali membenam wajahnya di perut isterinya. Dia sangat bahagia bersama wanita yang tersayang dan jugak anaknya yang bakal di lahir nanti.



"You nak jumpa sebab nak I bertanggungjawab?"

Sabrina mengangguk tanpa mengeluarkan suaranya. Lelaki yang berada di hadapannya tertawa sinis.

"Apa yang lawak?"Soal Sabrina.

"Sabrina you kena ingat bukan I seorang je yang tidur dengan you tapi ramai lelaki yang pernah you tidur Sabrina" Ujar Lelaki itu.

"But I'm sure this child is your child, Harris"

"You buat lawak ke? Tak mungkin that child is mine Sabrina"

"Lagi pun I tak akan tanggungjawab atas apa yang I dah buat" Harris senyum sinis.

Sabrina mendengar itu menggenggam tangannya yang berada di ribanya.

My Mr.Nerd (Complete)Where stories live. Discover now