Bab 40

465 26 0
                                    


Nayra yang berada di dalam bilik meletakkan tangan di dada boleh dapat rasakan jantung berdegup kencang. Kini Nayra akan duduk satu bilik bersama suaminya ialah itu Ryan Lutfan yang sudah menjadi suaminya yang sah.

Nayra menarik nafas dalam panjang lalu hembuskan keluar sambil memejamkan matanya. Nayra membuka mata melihat ke arah pintu bilik air. Terdengar bunyi percikan air di dalam bilik air bermakna Ryan belum lagi siap mandi.

"Okey Nayra kau just relax just relax Okey malam ni tak akan jadi apa-apa"Bisik Nayra dengan confident tak akan jadi apa-apa malam ini.

KRANG!!!

Bunyi pintu bilik air dibuka. Dengan perlahan Nayra memusingkan Kepalanya melihat ke arah pintu bilik air dibuka. Terlihat Ryan yang sudah selesai mandi dengan tuala di baluti di paras pinggang. Nayra yang tidak segajak terpandang ke arah perut Ryan yang berbentuk......roti?

Ryan melihat itu terus berdehem. Nayra yang sedar itu terus pandang ke arah lain dengan wajah sudah merah. Malu!.

Ryan melihat itu turut ketawa kecil lalu pergi ke arah isterinya yang duduk di berai katil. Ryan duduk di sebelah Nayra sambil menatap tepi wajah Nayra yang di halang oleh rambut panjang berwarna brown Nayra itu.

Rambut Nayra yang halang dari pandangan Ryan disekap di belakang telinga Nayra. Ryan mula medekatkan wajahnya ke arah Nayra.

Nayra yang sedar itu terus menolak dada telanjang Ryan yang masih lagi tidak memakai baju. Terangkat kening Sebelah Ryan.

"Kenapa sayang tolak abang ni?"Tanya Ryan.

Nayra yang mendengar ayat 'sayang' keluar dari mulut Ryan itu terasa panas di bahagian pipi.

"Awak dekat sangat sebab tu lah saya tolak awak"Kata Nayra.

Ryan tertawa kecil melihat kelakuan Nayra.

"Kenapa pulak kita kan dah halal lagi pun apa salahnya abang dekat dengan sayang~"

Nayra apa lagi makin panas lah dibuatnya. Terus Nayra mengelak daripada pandang ke arah Ryan dengan wajah miang itu.

Ryan terus memeluk pinggang kecil Nayra lalu mengusap dengan lembut. Ryan meletakkan dagunya di bahu Nayra. Wangian Shampoo rambut Nayra masuk ke dalam rongga hidung Ryan itu.

Ryan menghidu wangian rambut Nayra sambil memejamkan matanya dengan tangan tidak lepas memeluk pinggang Nayra sambil mengusap. Nayra hanya biarkan sahaja Ryan memeluk dirinya. Tangan Nayra mula bergerak lalu memeluk pinggang Ryan terus wajahnya sembunyi di dada Ryan.

Membuat Nayra terasa nyaman dan selamat dalam pelukan Ryan. Nayra melepaskan tangan dari peluk pinggang Ryan lalu menyentuh lengan berotot Ryan itu dengan lembut lalu menepis dengan perlahan. Ryan membuka mata lalu pandang ke arah Nayra.

Nayra pandang ke arah wajah tampan Ryan dengan rambut ke bawah yang agak basah sedikit. Nayra menyebakkan rambut basah Ryan itu kebelakang lalu memegang wajah Ryan.

Nayra menatap ke arah mata Hazel Ryan dengan penuh rasa rindu terhadap jejaka yang berada di hadapannya yang sudah 7 tahun menghilang.

"Awak janji dekat saya yang awak tak akan tinggalkan saya lagi?"

Ryan hanya menatap wajah jelita Nayra itu lalu mengusap pipi Nayra dengan lembut. Nayra memejamkan matanya sambil menikmati sentuhan Ryan itu.

"I promise that I will never leave you again sayang"

Ryan mendekatkan mulutnya ke arah dahi Nayra.

CUP!

Satu kucupan di atas dahi Nayra. Nayra pandang ke wajah tampan Ryan lalu mengusap pipi Ryan dengan lembut. Ryan memegang tangan Nayra lalu mengucup di telapak belakang tangan Nayra.

My Mr.Nerd (Complete)Where stories live. Discover now