Bab 12

583 46 0
                                    


"Hai Nayra"

Ryan pandang ke arah Nayra dengan senyuman manis.

Nayra yang sudah tidak bergerak itu tersedar dari lamunannya terus menunduk kepala dengan wajah merah.

'kenapa dengan jantung aku ni?!"jerit Nayra dalam hati.

"Nayra apa yang lama sangat tu?!"

Nayra menoleh ke belakang terlihat Puan Nova menghampirinya.

"Ni ke Boyfriend Nayra?"

"Um........."

Belum sempat Nayra ingin menjawab soalan Puan Nova Ryan terlebih dahulu menjawab soalan Puan Nova.

"Yes Nama saya Ryan Lutfan Aunty"Kata Ryan dengan senyum manis ke arah Puan Nova.

"Handsome ye mari lah masuk lagi satu tak payah beraunty lah Ryan panggil jer mummy meh jom kita masuk dalam semua dah tunggu tu"Kata Puan Nova.

Ryan Menglangkah masuk ke dalam rumah lalu berjalan menuju ke arah ruang tamu.

"Semua ni lah boyfriend Nayra Ryan Lutfan"Kata Nayra

Semua di ruang tamu itu pandang ke arah Ryan yang berdiri di sebelah Nayra.

"Abang Ryan!"

Demian terus turun dari sofa lalu  berlari laju ke arah Ryan terus lompat  peluk tubuh Ryan.

"Hey Demian"Ryan mengucup pipi  Demian.

"Demian rindu abang Ryan. Abang Ryan kata boleh jumpa lagi" Demian membuat wajah sedihnya.

"I'm sorry bukan tak nak jumpa Demian tapi abang Ryan busy"

Ryan mencubit pipi tembam Demian itu lalu menurunkan Demian bawah.Nayra melihat itu turut senyum.

"Ryan kenal kan tu daddy saya"

Ryan berjalan ke arah Tuan Emran lalu bersalam dengan Tuan Emran.

"Jadi kamu ni boyfriend Nayra lah?"

"Ye uncle"Balas Ryan.

"Eh tak payah panggil uncle lah panggil jer daddy tak lama lagi kan nak jadi menantu daddy betul tak Nayra?"

"Daddy jangan lah macam tu malu lah"

Nayra menutup wajah dengan kedua tangannya.Semua di ruang tamu ketawa.

"Dah² jom kita makan"Ajak Puan Amanda.











"So Ryan.........."

Ryan berhenti mengunyah makanan di dalam mulutnya pandang ke arah Tuan Syed dengan wajah dingin.

"Kamu tinggal dengan siapa?"Tanya Tuan Syed.

Ryan menelan makanan yang berada di dalam mulutnya terus membuka mulut.

"Tinggal dengan Kakak saya tua-"

"Kamu tak perlu panggil saya tuan panggil jer saya Tok bah macam Emran cakap tadi kamu kan bakal suami cucu saya nanti"

Nayra mendengar itu sudah merah padam.

"Tok bah!"Nayra muncung mulutnya dengan wajah marah manja.

"Huh muncung lah lagi mulut tu nanti nenek cubit mulut tu jadi itik nak?"Kata Puan Nova.

Nayra terus mengeleng kepalanya.Semua turut ketawa dengan kelakuan Nayra itu.

Tanpa mereka sedar Adrian dari tadi perhati Ryan dengan wajah marahnya sambil menggengam garfu yang berada di tangan.

My Mr.Nerd (Complete)Where stories live. Discover now