Nayra dan ahli keluarga yang lain berada di ruang tamu sambil menunggu ketibaan Tuan Syed yang ingin menyampaikan sesuatu kepada mereka.
Puan Amanda bersama dulang air keluar dari dapur lalu pergi ke arah ruang tamu.
Terus meletakkan dulang itu di atas meja lalu menuang air teh di dalam gelas.
"Tok bah dah sampai"Kata Alden.
Asher yang memakai handphonenya buka handphone lalu meletakkan di lehernya.
Tuan Syed pergi ke arah sofa bujang itu lalu melabuh duduk dengan wajah yang serius.
"Hah abah apa yang abah nak cakapkan sampai panggil semua orang dekat sini"Tanya Tuan Anas.
Tuan Syed menarik nafas dalam lalu hembuskan lalu pandang ke arah Nayra.
"Memandangkan Nayra satu satunya anak perempuan dalam keluarga NIK ni Emran"
Tuan Emran pandang ke arah Tuan Syed.
"Ye abah?"
"Abah nak Nayra kahwin dengan Adrian"
Tersembur air yang di minum oleh Nayra sampai terkena di wajah Darren.
Darren pulak hanya redha sahaja wajah handsomenya terkena dengan air yang di minum oleh Nayra.
Alden yang berada di sebelahnya pun sudah ternganga mulut.
Asher berada di hadapannya pulak menahan ketawanya tengok Darren kena sembur air dari Nayra.
"Tapi abah Nayra baru je 17 tahun mana boleh kahwin lagi abah"
Nayra menangguk tanda setuju dengan daddynya.
"Ada abah cakap kahwin sekarang ke tak kan kalau Nayra dah habis sekolah kahwin lah dengan Adrian"Kata Tuan Syed
"Adrian macam mana kamu setuju tak?"Tanya Puan Amanda.
"Adrian setuju ma"Balas Adrian.
"Kamu Nayra setuju tak?"
Semua pandang ke arah Nayra.
"Um............"
Nayra pandang sekeliling hadapannya semua tengah menunggu jawapannya.
'aduh macam mana ni aku tak nak lah kahwin dengan Adrian aduh!'Bisik dalam hati Nayra.
"Huh Nayra macam mana setuju ke tidok?"
"Nayra tak setuju"
"Kenapa pulak?"
"Sebab Nayra ada Boyfriend"
Kali ini air yang di minum oleh Darren tersembur keluar dari mulut Darren lalu terkena dekat wajah Asher.
Asher hanya mampu menahan marah jer dengan wajah sudah basah dengan air teh di minum oleh Darren.
Adrian mendengar yang Nayra sudah ada boyfriend menggengam tangannya.
"Siapa nama dia Nayra?"Tanya Puan Daisy.
"Um.........."
"Nama dia................"
Semua orang di ruang tamu menunggu nama yang akan di sebut oleh Nayra.
DRING!!!!!
"Semua bangun terima kasih cikgu"
"Terima kasih cikgu!"
"Nayra jom kita pergi koperasi aku nak beli kerepek"
Nayra hanya abaikan kata kata Xin itu.Dia sedang memikirkan tentang hal semalam.
YOU ARE READING
My Mr.Nerd (Complete)
RomanceNIK NAYRA ELIZA.Gadis yang kacukan Melayu+UK mempunyai mata biru muda yang muda membuat para lelaki terpukau dengan wajah kecantikannya dan berambut brown dengan senyuman yang manis itu menjadi para lelaki tergila-gila dengannya.berumur 17 dan jugak...