Bab 35

392 24 0
                                    


Nayra membuka pintu biliknya lalu menutup pintu biliknya dari belakang dengan kuat terus duduk di atas katil.

Nayra mengeluarkan tangisnya sambil memeluk tubuh badannya.

"Meow"

Mio memanjang katil Nayra lalu mengusap kaki Nayra menggunakan kepalanya. Nayra mengambil Mio lalu membawakannya dalam pelukan. Nayra tangisnya dengan sepuas hatinya untuk menghilangkan rasa sakitnya.

Mio hanya mengusap wajah Narya yang sudah basah akibat air matanya tadi.

TOK TOK TOK!!!

Nayra pandang ke arah pintu yang di ketuk dari luar biliknya.  Segera Nayra menyelap air matanya di pipinya terus bangun dari katilnya lalu Menglangkah berjalan ke arah pintunya.

Nayra membuka pintu dengan separuh terus melihat ke hadapan. Terlihat Adrian berdiri di depannya dengan baju kameja butang di atas tidak dibutangkan. Nasib Nayra masih memakai tudung sarungnya.

Nayra meneguk air liurnya apabila melihat wajah Adrian yang begitu ngeri.

"Abang Adrian buat apa dekat bilik Nayra ini?"Tanya Nayra.


"Daddy minta maaf pasal Nayra"

Ryan senyum ke arah Tuan Emran.

"Takpe daddy Ryan ok je kita bagi  masa untuk bagi dia tenang"Kata Ryan sambil terukir senyuman yang sedih.

Tuan Emran melihat senyuman itu  sudah tahu di sebalik senyuman Ryan dapat dia rasa hati Ryan sudah hancur kerana Nayra tidak terima lamaran Ryan.

"Saya nak pergi tengok Nayra dulu ye"

Ryan meminta dirinya terus bangun lalu pergi ke arah tangga. Semua di ruang tamu itu pandang ke arah Ryan yang sudah menaiki anak tangga itu.

"Jadi macam Semua setuju tak?"Tanya Tuan Emran.

"Ok je tapi akak Nayra tu macam susah je nak terima lamaran abang Ryan tu"Kata Demian.

"Jadi macam mana nak bagi Nayra terima lamaran Ryan tu?"Tanya Asher.

"Ha aku tahu nak bagi dia terima lamaran Ryan tu"Kata Darren.

Semua di ruang tamu pandang ke arah Darren.

"Ha apa caranya?"Tanya Tuan Anas.

"Ok macam ni cara dia mula mula.................."



Adrian memegang pintu itu lalu membuka pintu itu dengan luas. Adrian menatap wajah Nayra yang pipi masih ada kesan air mata dan hidung,mata masih lagi merah akibat menangis tadi. Adrian mengusap kesan air mata Nayra di pipi menggunakan ibu jarinya.

Nayra sedar itu terus menepis tangan Adrian yang ingin mengusap di pipinya.

"Abang Adrian jangan macam ni abang Adrian"

"Nayra"Adrian memegang kedua belah bahu Nayra yang berlepis baju itu.

Nayra meronda-ronda minta di lepaskan apabila bahu di pegang oleh Adrian.

"Cakap dekat aku yang kau tak cintakan dia lagi?"Tanya Adrian.

Nayra yang tadi pandang ke wajah Adrian terus menunduk kepalanya. Adrian melihat Nayra menunduk itu terus mengangkat dagu Nayra  menghadap ke arahnya.

"tell me that you don't love him anymore Nayra?"

Nayra hanya menatap sahaja wajah Adrian tanpa memberi jawapan. Adrian yang tidak tahan itu terus menggenggam bahu Nayra dengan kuat.

Nayra mendengus sakit akibat bahunya di genggam oleh Adrian.

"Abang Adrian sa-sakit abang Adrian"Kata Nayra dengan nada kesakitan.

My Mr.Nerd (Complete)Where stories live. Discover now