"Kau buat apa dekat bini aku?!"Nayra membuka mata lalu pandang ke arah dimana suaminya menindih badan Adrian dengan tangan sudah menjadi penumbuk. Adrian mendengus sakit lalu pandang ke arah wajah Ryan.
Terbeliak luas mata Adrian melihat ke arah anak mata Ryan yang sudah bertukar menjadi merah. Adrian tahu siapa yang menindih badannya sekarang ni.
"Aku ulang lagi what are you doing with fucking my wife?!"
Tangan yang dikepam itu terus meluncur ke arah wajah Adrian. Adrian menutup matanya melihat Ryan mahu menumbuknya.
"Abang!"
Nayra terus pergi ke arah Ryan lalu pegang lengan Ryan dengan kuat menghalang Ryan menumbuk Adrian.
Dengan perlahan Ryan pandang ke arah Nayra dengan mata sudah merah dengan tepi dahi terukir urat dan jugak di lehernya.Nayra yang melihat mata Ryan yang sudah bertukar warna mampu menelan air liurnya. Dengan berani Nayra menyentuh tangan Ryan yang dikepam itu.
"Abang jangan macam ni"
Suara lembut Nayra itu masuk ke dalam pendengaran Ryan membuat kemarahannya reda. Mata merah Ryan menatap ke arah mata biru Nayra yang lembut itu. Dengan perlahan mata Ryan bertukar menjadi warna asal.
Ryan yang merasakan kepala seperti dicucuk itu memejamkan matanya lalu mengeleng kepalanya. Apabila rasa sakit kepala sudah reda terus pandang ke wajah isterinya yang sedang menatap ke arahnya.
"Sayang"
Ryan terus peluk tubuh isterinya. Nayra membalas pelukan Ryan. Ryan melepaskan pelukannya lalu pegang kedua pipi Nayra menatap ke mata biru Nayra.
"Dia ada buat apa-apa dekat sayang ke?"
Nayra mengeleng kepalanya.
"Tak abang"
Ryan menghembus nafas lega. Ryan memusingkan kepalanya dimana Adrian berada. Kosong tiada sesiapa pun di situ. Ke mana Adrian sudah pergi. Tapi bagus jugak kalau Adrian lari kalau tak habis lah Adrian kena belasah dengan Ryan.
Ryan pandang ke arah isterinya lalu pegang tangan kecil Nayra.
"let's go into our room"
Ryan dan Nayra bangun lalu menglangkah berjalan ke tangga sambil berpegangan tangan.
"Kau nak pergi mana ni?"Tanya Lily yang melihat Sabrina sedang bersiap.
"Ada lah"
"Kau nak jumpa Ryan ke?"
Sabrina yang baru ingin memakai lipstik merahnya berhenti lalu pandang ke arah lily di dalam cermin.
"Of course lah tak buat apa aku nak jumpa dia call pun tak angkat apalagi reply mesej aku sebenarnya aku malas nak jumpa Ryan tu"Kata Sabrina.
"Bagus lah tu kau tak kacau rumah tangga orang"
Dengan perlahan Sabrina menoleh tepi.
"Kau ingat aku tak kacau rumah tangga dia ke?"
"Maksud kau?"
"Aku akan kacau rumah tangga dia sebabkan aku nak duit dia je"Kata Sabrina dengan sinis.
Lily mendengar itu terus berjalan ke arah Sabrina lalu berdiri di belakang Sabrina.
"Kau ni dah gila ke? Sabrina kau tak takut dosa ke kacau rumah tangga orang"
"Dah kau tak takut dosa ke apa yang kau buat semua terlarang tu?"
Lily terdiam mendengar itu. Lily tahu dia sudah banyak buat dosa yang besar mungkin hari ini Allah telah mula membuka pintu hatinya untuk kembali jalan yang benar.
YOU ARE READING
My Mr.Nerd (Complete)
RomanceNIK NAYRA ELIZA.Gadis yang kacukan Melayu+UK mempunyai mata biru muda yang muda membuat para lelaki terpukau dengan wajah kecantikannya dan berambut brown dengan senyuman yang manis itu menjadi para lelaki tergila-gila dengannya.berumur 17 dan jugak...