"Wey kau kenapa ni boleh tak kau jalan slow sikit?" Ujar Xin.Nayra mengabaikan kata-kata Xin itu melanjut perjalanannya. Xin yang berada di belakang Nayra itu mengejar Nayra.
Sedang Nayra berjalan itu langkahnya berhenti apabila melihat sosok tubuh wanita yang sedang berdiri di situ seperti menunggu seseorang. Nayra menggengam tangan seperti penumbuk dengan lantas Nayra pergi ke arah wanita itu.
"Kau nak apa jumpa suami aku?"Tanya Nayra dengan dingin.
Kepala wanita yang tadi melihat di depan itu terus memusing tubuhnya menghadap suara itu.
"Kenapa kau datang mana suami kau?"
"Suami aku takde dia tengah busy. Sekarang asal kau nak jumpa suami aku?" Soal Nayra.
Sabrina mengeluarkan tawa sinis.
"Kalau kau nak tahu tujuan aku nak jumpa suami kau adalah tanggungjawab apa yang dia dah buat dekat aku"
Nayra mendengar itu berkerut dahi. Xin yang berada di sebelahnya pun turut berkerut dahi.
"Tanggungjawab apa?"
"Tanggungjawab atas apa yang dia dah buat dekat aku"
Nayra berkerut dahi masih tidak faham apa yang dimaksudkan oleh Sabrina tadi. Sabrina membuka zip beg lalu mencari iphone.
Sabrina mengeluarkan iphone lalu mencari. Kemudian menuju gambarnya bersama Ryan yang berada di atas katil ke Nayra.
Nayra melihat gambar itu tidak terkejut dan tidak marah hanya biasa sahaja.
PAK!
Satu tamparan selamat mendarat di pipi Sabrina. Sabrina memegang pipinya yang di tampar itu lalu pandang ke arah Nayra.
"Eh sedap ketiak kau je kan,yang suami aku tu bunting kau. Kau ingat aku akan percaya ke gambar yang kau tunjuk itu, eh semua orang tahu itu edit"
Dengan lantas Sabrina mendorong Nayra. Nayra kurang seimbang itu jatuh di lantai. Mendengus sakit Nayra apabila belakang badan sakit akibat di tolak oleh Sabrina.
"Nayra!" Jerit Xin
Xin mencangkung badan bagi mahu membantu Nayra bangun. Dengan lantas Sabrina larikan diri. Xin yang sedar Sabrina larikan diri terus bangun.
"Oi perempuan si@l"
"Xin...."panggil Nayra dengan lemah.
Xin mendengar Nayra memanggil namanya terus mencangkung badannya. Lalu membantu Nayra bangun.
"Jom aku hantar kau klinik ye?"
Nayra mengangguk dengan wajah sudah lemah.
KRENG!
Terhinjut bahu Nayra dan Puan Nova apabila mendengar pintu bilik tidur buka secara kasar. Kedua wanita itu pandang ke arah pintu yang dibuka secara kasar tadi.
Terlihat Ryan yang menarik nafas dengan laju dan rambut sudah serabai jugak dengan baju yang dipakai oleh Ryan terbuka dua butang di atas baju. Dengan lantas Ryan pergi ke arah Nayra yang sedang bersandar di katil itu.
Ryan memeluk isterinya dengan erat bagai tiada hari lain. Nayra membalas pelukan itu. Ryan melepaskan pelukannya lalu memegang kedua belah pipi Nayra.
"Sayang Okey? Siapa buat sayang jatuh?" Tanya Ryan dengan nada cemas.
"Sayang Okey,baby pun Okey" Balas Nayra sambil senyum manis ke arah suaminya.
Ryan mendengar itu menghembus nafas lega terus dia peluk tubuh isterinya lalu mengucup ubun-ubun kepala Nayra. Semasa Ryan berada di tempat kerjanya Puan Nova menelefon Ryan yang bahawa Nayra terjatuh di mall bersama Xin.
YOU ARE READING
My Mr.Nerd (Complete)
RomanceNIK NAYRA ELIZA.Gadis yang kacukan Melayu+UK mempunyai mata biru muda yang muda membuat para lelaki terpukau dengan wajah kecantikannya dan berambut brown dengan senyuman yang manis itu menjadi para lelaki tergila-gila dengannya.berumur 17 dan jugak...